![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Kijk, als die kindjes het al weten, wat is er dan fout met die leeghoofdige volwassenen?
![]()
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 17 februari 2011 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij het zien van zulk een affiche stel je jezelf meestal de vraag wie die ouder is van dat kindje, en hoe achterlijk die wel niet zijn. Heeft dat kind gevraagd om overal zijn hoofdje te zien op een VB affiche? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens de De Wilders-aanhangers zou deze affiche onmiddellijk moeten verboden worden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Nee, maar het poseert ook maar gewoon, het laten doen van politieke (beladen) uitspraken is toch wel een (reuzen)stapje verder gaan..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou hij gepest worden of kunnen worden door zijn ouders hun toedoen, het lijkt me meer dan mogelijk dat zijn prille leven meer beinvloed werd door deze affiche dan door een filmpje dat een beperkt aantal personen mss 1 keer te zien krijgen. Maar zoals ik eerder stelde keur ik ze alletwee af. Ik stel weer vast dat jij weer uw mening maakt door uw clubje te verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind alle ouders die hun kinderen inschakelen ter promotie van hun politieke,ideologische of levensbeschouwelijke overtuigingen slechte ouders.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En die anti-Wilders kindjes gaan waarschijnlijk brave oppassende buurjongens worden die met een oer en oerdegelijk Nederlands meisje gaan vrijen en die zich in het weekend in de voetbal wel eens laten gaan door oerwoudgeluiden te maken tegen de zwarte spelers van de tegenpartij. Da's mijn idee van 'eminente rechtvaardigheid'
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik vind die poster van het Vlaams Belang al op het randje. Maar dit filmpje gaat ver over dat randje. Dit is op het smerige af. Politiek is iets voor volwassen mensen. Niet voor kleuters. En al helemaal geen kleuters gebruiken op deze manier. Of eigenlijk gewoon misbruiken. Bah! Dit filmpje heeft helemaal niks meer met politiek te maken. Maar wel met platte demagogie. Dit is gewoon propaganda waarvan ik dacht dat we al 65 jaar verlost waren. Als gematigd liberale linkse schaam ik me hiervoor kapot. Ik heb ergens anders al gezegd dat ik teleurgesteld ben in links. Dat links geen goed verhaal meer heeft. Dat links de eigen idealen weggooit en eigenlijk rechts geworden is. En dat ze liever de probleemaanklagers aanvallen ipv. zelf met constructieve oplossingen te komen. Dit is zo laag. En ik ben nou zo boos dat ik nog in staat ben om dalijk op de PVV te gaan stemmen ook. Als protest hiertegen.
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Nog zo een walgelijk schokkend voorbeeld.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stuur ze je bericht!
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het altijd sterk dat bepaalde individuen dingen trachten goed te praten of minimaliseren door "de tegenpartij" in een slecht daglicht te plaatsen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() U zult zien dat ik dat in mijn eerste posts helemaal niet doe. Het is pas nadat een aantal anderen deden uitschijnen alsof het gebruiken van kinderen in politieke propaganda een uitsluitend links verschijnsel is dat ik gewezen heb op het bestaan van VB affiches met kindjes daarop waar ik destijds geen verontwaardigde reacties over gelezen heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op een VB affiche met holle marketingsslogans poseren is maar lichte kost ivm 'acteren' in een politiek filmpje dat duidelijk dient om een opponent te beschadigen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daar ben ik niet echt van ovetuigd, al geef ik u voor het eerste deel van uw post gelijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die gasten van de tegenstemwijzer zijn nou echt helemaal doorgeslagen. Ze hebben nog een onsmakelijk filmpje gemaakt.
In dit filmpje doen ze net alsof PVV voor asociaal gedrag en vooral voor verkrachting is: http://www.youtube.com/watch?v=5DBbpNkVaUk Dit is geen politiek bedrijven meer. Maar het lijkt wel alsof ze het stof van ouwe Goebbelsfilmpjes hebben afgeveegd. De makers van die filmpjes hebben bij mij nou echt voor het tegenovergestelde gezorgd van wat ze willen bereiken. Ipv niet overweeg ik nou om dalijk wel op de PVV te gaan stemmen.