![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() 2) Als ik 20% van dat lijstje ken, zal het veel zijn. Mensen die niet van Vlaamse schlagers houden, zullen ook niet de Hollandse gaan omarmen. Idem voor de talloze rapnummers in dat lijstje. 3) Daar heb ik geen zicht op, maar dat zal dan wellicht geen louter Vlaamse aangelegenheid zijn maar wereldwijde commercie 4) Wie weet? "Vandaag is rood" van Marco Borsato vind ik bv. erg vrouwonvriendelijk 5) Ik ben ermee akkoord dat we volledig afhangen van o.a. de voorkeuren van de radioprogrammamakers en dat er ons veel door de strot wordt geduwd. Tien keer per dag een lied spelen op de radio zorgt ervoor dat je onbewust gaat meeneuriën, al vind je het helemaal niks. Zo zijn ook draken als "Lief klein konijntje" en "Dos Cervezas" er tot bijna bloedens toe ingepompt. Al vergissen radiozenders zich ook wel eens. Zo bestond het Studio Brussel jaren geleden een tijdlang Destiny's Child op te hemelen. Tot op de avond dat die dames kwamen optreden in een Brusselse concertzaal en dit voor de 100% al playbackend deden. Het was meteen gedaan met de hype.
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trouwens alleen racisten zoals leclerc vinden de oorsprong van een stukje kunst belangrijker dan de inhoud. Hitler dacht ook zo, awel eberhard, luistert en kijkt gij maar naar 'saubere' kunst. Wij in VL hebben niet de behoefte om ons volk quotas op te dringen a la francaise; ik zou zeggen ga daar wonen, anders zijn er in Servie ook genoeg racistische chauvinisten, kunt ge daar een heleboel vriendjes maken... ah nee, want gij valt volgens hun racisme uit de boot ... hmmm racisme is misschien toch niet zo goed ...
En zeg, waarom worden er meer boeken gepubliceerd in Vlaanderen dan heel de Arabische wereld? geen antwoord he
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 17 februari 2011 om 15:53. |
![]() |
![]() |
#83 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat deze artiesten veelal onbekend zijn bij de witte Vlamingen in de verkaveling (andere Nederlandstaligen zijn allang naar het internet gevlucht) is nu net zeer abnormaal. Je zou toch mogen verwachten van de Nederlandstalige Staatsomroepen dat de 'Nederlandse Cultuur aan den volke wordt gepresenteerd'. Neen, de staatsomroep (en de commercielen) zijn niet meer dan een dociel doorgeefluik van de Angelsaksische cultuurindustrie + lokale Engelstalige & Franstalige Vlamingen (Vlaams bloed en bodem). |
|
![]() |