![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5901 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar stelt hij dit vast? Link graag. Die is er niet, want TS stelt helemaal niets vast. Als je de draad even terugleest, zul je tig posten van mijn hand aantreffen die het omgekeerde beweren. |
|
|
|
|
|
|
#5902 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gij kunt ook beweren wat ge wilt, daarom is het nog niet zo!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#5903 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5904 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 18 februari 2011 om 01:22. |
|
|
|
|
|
|
#5905 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als 't VB helemaal wegkrimpt zijn plotsklaps ?*lle problemen opgelost en kunnen we eindelijk allemaal samen in peis en vree samenleven? Mensen stemmen niet meer op 't VB omdat ze 't niet eens zijn met hun standpunten/programma of omdat ze denken dat 'n VB stem toch maar 'n verloren stem is vanwege dat Cordon? Vertel 't ons eens, jij bent de vaststeller.... Met de 'verrijking' die steeds harder toeslaat? ...of liegen de media over die criminele feiten, verzinnen ze maar wat om allochtonen zwart te maken? Stel ook eens vast waarom afkomst/religie niet eens vermeld mag worden bij criminelen die de gevangenissen bevolken? Waarom 'nieuwe Belgen' gewoon bij de Belgen gerekend worden als 't om gevangeniscijferkes gaat. Waarom daar zelfs geen degelijk onderzoek naar gedaan m?*g worden? Bovendien; daiwa zegt 't al, nu gij weer Eber! ... D'r zal wel weer 1 of andere opmerking komen over eigen volk dat niet bestraft wordt, witteboordcriminelen en aarsjesrekkers...meer kan je niet verzinnen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#5906 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5907 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zoals je repliek k Ben geen marktkramer, zodoende heb ik geen kraam.op Wil je nu ook de oefening maken :Je denkt toch niet dat ik op zo'n onnozelheden antwoord. Als ik niet repliceer kan ik nergens omheen dribbelen, hé. Laatst gewijzigd door artisjok : 18 februari 2011 om 06:47. |
|
|
|
|
|
|
#5908 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Quasix aka arti haren gekleurde inkt zal op zijn he.
|
|
|
#5909 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1) Reeks van geweldadige overvallen door 22-jarige.
2) Veelpleger krijgt eindelijk een straf. 3) Gijzeling, geweldpleging, overvallen,... 4) Toejuichen van dood van Vlaming 5) Machete zwaaier. 6) Nigeriaanse bende en internetfraude. 7) Extreme religies. 8) Fraudeur (Om sommigen hier een plezier te doen) 9) Brutale carjacking. 10) 3 busdieven 11) Meerdere diefstallen met geweld. 12) Man wil familie vermoorden. 13) 13 jarige dief. Ze hebben al vroeg talent zo blijkt. 14) 30-jaar cel voor veelpleger. 15) 150-kilo cocaine onderschept. 2 smokkelaars opgepakt. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...Zaventem.dhtml
|
|
|
|
|
#5910 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5911 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5912 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5913 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat begrijp je niet aan de zin "dat is hier het onderwerp niet"?
|
|
|
|
|
#5914 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En het aantal allochtonen in de cel stijgt.
|
|
|
|
|
#5915 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5916 |
|
Staatssecretaris
|
![]() Het is de XXI-eeuw en kleuren-gebruik in forums is normaal gezien geen misdaad. Het is voor opmaak; alles overzichtelijker. Met kleuren vermijd je ook "extra-schrijven" omdat je met kleuren bepaalde relatieve zaken kan aanduiden. Het was gewoon een aanval (en geen kritiek) van iemand op mijn posten en anderen volgden die aanvaller; ![]() Maar het duurt normaal niet lang; ![]() Liever dus hen niet volgen en OnTopic blijven. Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 februari 2011 om 08:32. |
|
|
|
|
|
#5917 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat jij nog steeds niet snapt is dat als jij een topic wil starten over allochtonen welke iets krijgen tegen allochtonen, dat je dat kan en mag. Ik zal die stelling alvast niet tegenspreken want ik ben zelf allochtoon.
Laatste poging. Deze feiten hebben alvast geen positieve invloed op allochtonen en autochtonen, dat hoeft niet bewezen te worden. Ik zeg nergens dat mensen welke deze artikels lezen iets krijgen tegen allochtonen, nee, mensen welke direct betrokken zijn bij al deze feiten daarentegen wel. Maar dat wil er blijkbaar niet in bij jouw. Zeg ik hiermee dat er geen autochtonen iets krijgen tegen autochtonen? Nee. Zeg ik hiermee dat er geen allochtonen iets krijgen tegen autochtonen? Nee. Zeg ik hiermee dat er geen autochtone criminelen zijn? Nee. Zeg ik hiermee dat er geen buitenaardse wezens bestaan? Nee. Enz, enz.... Ik zeg wat ik zeg, en als ik daar nog andere dingen mee bedoel zal ik dat zelf echt wel gewoon zeggen. Dus top met mensen woorden in de mond te leggen. Daar help je niemand mee en zeker je eigen overtuiging niet.
|
|
|
|
|
#5918 |
|
Staatssecretaris
|
Wat jij nog steeds niet snapt is dat ik je zal negeren zolang dat je mijn vragen niet beantwoordt. Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 februari 2011 om 08:26. |
|
|
|
|
|
#5919 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik antwoord niet heb ik al aangegeven met de reden erbij.
|
|
|
|
|
#5920 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Voel je niet dat ik je negeer? Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 februari 2011 om 08:51. |