![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6161 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet alle forumgebruikers zijn haatdragend en kleinzerig, Artisjok.
Niet alle forumgebruikers vinden het een sport om mensen waarmee ze ("proberen te") discussiëren bij ieder onnozele onenigheid te gaan melden bij de moderatoren. Sommige forumgebruikers vinden het belangrijk dat iedereen zijn zegje kan doen, op voorwaarde dat allen dan wel eerlijk zijn in het debat en niet met twee maten en gewichten meten (bv als iemand goedkeurt wat Wisord zegt en het afkeurt als Marie van de Koster hetzelfde zegt). Sommige forumgebruikers stellen een debat op prijs waarin alle meningen naar voor kunnen komen, al stroken ze helemaal niet met hun mening en al is het soms kwetsend voor sommige forumgebruikers. Sommige forumgebruikers willen gewoon eerlijk discussiëren en niet direkt naar een moderator lopen als een kind in de klas "Juffrouw, zij heeft een lelijk woord tegen mij gezegd weieieiei". Als iedereen zo was, zou het hier best aangenaam zijn en zouden misschien aan het einde van een discussie misverstanden uit de weg geruimd zijn en zouden mogelijk de meningen dichterbij elkaar komen. Wat voor forumgebruiker bent u, Artisjok?
|
|
|
#6163 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6164 | |
|
Banneling
|
Citaat:
gelukkig dat ze méér dan de openingszin leest: hallo! hoe gaat het? (of zijn dat twee zinnen?) als er dan een return achterstaat heeft ze heel haar alinea al binnen voor vandaag. En dan verschieten wij dat deze mede-poster niets anders doen dan vragen waar het over gaat? waar het stond? welke link? waar heb je geantwoord? in welke alinea (de tweede!!!) Djeezes! als ik niet beter wist zou ik denken dat al de posten van dat mens vol met onzin staan. |
|
|
|
|
|
|
#6165 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6166 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar dat is hier eerder uitzondering dan regel.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 20 februari 2011 om 18:39. |
|
|
|
|
|
|
#6167 | |
|
|
Citaat:
"Eigenlijk kun je ze het niet kwalijk nemen, allochtonenknuffelaars behoren tot het beste deel van onze samenleving. Althans, dat vinden ze zelf. In hun hart zijn ze er van overtuigd dat er goedbeschouwd geen andere houding kan bestaan dan de hunne. Hun toegeeflijkheid houdt op als er critici in de buurt komen. De bescherming van hun zwakke medeburger roept het beste in hun op: onverzoenlijkheid ten opzichte van islamofoben en ander gespuis dat hun beeld van de samenleving bedreigt. Politieke correctheid werd hun taal." Yep, clear as crystal, Q. |
|
|
|
|
|
|
#6168 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als jij in mijn post voornamelijk beledigingen aan jou gericht leest; moet je dit melden. Ik ben een forumgebruiker die hier komt om te discussiëren. Maar ik word het stilaan beu, steevast geconfronteerd te worden met onnozel geroddel tot persoonlijke aanvallen. Wat vooral een toevlucht is voor forumgebruikers die blok staan in een discussie. (Als ik het goed voor heb, heb je deze persoonlijke aanval ook nooit veroordeeld. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=285 Integendeel, je achtte het enige tijd geleden nodig om tegen mij te zeggen "wat gaat u dan doen? Een stukje vechten in dat station? Bent u zo'n vulgair mens?" http://forum.politics.be/showthread....63#post5223363 Jij bent dus wel één van de laatste personen op dit forum die een ander lessen te leren heeft.) Verder wordt ik het ook wel beu, om steeds dezelfde leugens te lezen, en het gebruik van stro-poppen vind ik ook al niet leuk. Wat ik ook niet zo aangenaam vind zijn berichten die volgebraakt zijn met scheldwoorden zoals "ingepakte geit" , "hoer" , "vanachter de geit" en het eeuwig gebruik van termen als "allahtoon", "ieslaam" e.d.m. Dit bevordert niet echt de discussie die zou moeten gebaseerd zijn op argumenten. |
|
|
|
|
|
|
#6169 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6170 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6171 |
|
|
Ik heb al veel keer geprobeerd een volwassen discussie te starten, maar keer op keer verzand die in beledigingen en kinderachtig getrol.
Ik begin zo langzamerhand tot de constatatie te komen dat zulke mensen er niet toe in staat zijn.
|
|
|
#6172 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6173 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6174 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6175 |
|
Banneling
|
Tja, ik vind het nogal vreemd dit uit uw mond te mogen vernemen, vooral als we weten dat u bijvoorbeeld de pejoratief bedoelde term KKKK nogal graag over uw medeforumleden bezigt, en dat u ook niet vies bent van de nodige keren iets negatiefs over uw opponent te insinueren maar dan wel te laf bent om het rechtuit te zeggen. Als trollerij kan dat ook wel tellen.
|
|
|
|
|
|
#6176 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6177 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#6178 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6179 | |
|
|
Citaat:
Maar eh, btw, Q : http://opinie.volkskrant.nl/artikel/...oor_de_rechter |
|
|
|
|
|
|
#6180 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Fout u zit op een andere golflengte namelijk deze van het hokjesdenken je zit daar al zo diep in dat je er niet meer buiten kan denken blijkbaar..., mss moet je het toch nog eens trachten en duidelijk lezen wat ik schreef. |
|
|
|
|