![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Israel of Palestina | |||
Israel |
![]() ![]() ![]() |
52 | 50,98% |
Palestina |
![]() ![]() ![]() |
50 | 49,02% |
Aantal stemmers: 102. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Europees Commissaris
|
![]() Kijk in de spiegel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Burger
|
![]() Haha, je hebt me lemire.
Ik ga er niet meer op reageren. Your trolling days are over.
![]() |
#324 |
Burger
|
![]() Alweer uitzonderlijk sterk uit de hoek gekomen..
Chapeau. Mijn respect tegenover u stijgt met de minuut.
![]() |
#325 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga de posts van Straddle eens doorlezen, voordat je hier bijdehand gaat lopen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik heb eens heel rap steekproefgewijs u contributies bekeken. Kun je me uitleggen waarom u zo uit u nek aan het kletsen bent?
![]() |
![]() |
#328 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zijn contributies zijn niet altijd accuraat, maar dat zou ook absurd zijn voor 1 persoon om het constant bij het rechte eind te hebben. U, daarentegen, bent een laag debater en ik heb absoluut geen respect voor u.
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zou ik aan jou een verklaring moeten afleggen over mijn posts? Rechts-extremisten als Straddle verdienen niet beter dan hard aangepakt te worden. Hij blijft altijd maar kankeren op 1 bevolkingsgroep en 1 land (nou ja eigenlijk ook de Verenigde Staten) en het is zo vreselijk doorzichtig dat hij niet beter verdient.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weet je dat mij dat nou niets kan schelen? Als jij een een rasechte antisemiet als Straddle credits geeft, zegt dat alles over jou en niks over mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij hebt een fixatie op vermeende antisemieten. Je hele forumgeschiedenis bestaat eruit mensen die kritiek op israel en joodse ideologie te hebben aan te vallen, met de gekende disinformatie technieken: 1. liegen 2. verkeerd kwoteren 3. op de man spelen 4. een foutje uitvergroten om daarmee alles onderuit proberen te halen. Nog NOOIT heb jij inhoudelijk gereageerd. Doe maar voort, ik zal ook voortdoen. Het werkt gewoon tegen jou belangen. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
(heb het al kunnen lezen uit zijn berichten. 3 blz gezien ofwel over islamofobie ofwel over het goedpraten van Israëlische zaken) Kortom, SHILL!
![]() Laatst gewijzigd door Iteechaneega : 22 februari 2011 om 20:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik laat mij leiden door waarheid en rechtvaardigheid, waar mij dat ook naartoe brengt. Dat is een combinatie van 30 jaar studie, heel veel internationale werk- en sociale ervaring, bedrijfseigendom en heel veel lezen. Als ik ergens verkeerd zou zitten ideologisch, dan zal ik niet terugdeinzen mijn visie aan te passen. Zou jij dat kunnen? Neen. Jij zit vol met ideologische inconsistenties, de vuilste discussiemethoden en de grofste leugens. Last but not least: gezien jouw en Hertog's reacties, weten we dat we op het juiste spoor zitten. Je kan het gewoon niet hebben. Het is door jullie bezeten heksenjacht dat je nog meer antipathie zal oproepen bij al diegenen die je hier al weggepest hebt. Denk daar maar over na. Indien het u niet aanstaat wat ik zeg, ga bij de moderatie klagen. Mijn bronnen zijn allemaal ''kosher''. ![]() . . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tientallen posters hebben ze obsessief weggedreven. Tientallen. Ditkeer zijn ze wel met de verkeerde bezig. Hoe meer ze afkomen, hoe meer ik zal plaatsen en staven. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Europees Commissaris
|
![]() Uw broer Liberalist en uw vriendje Hertog. That's it.
Ah ja, je doet ook beroep op trollen en de vuilste goorste islambashers natuurlijk, die gebruik je ook graag in de strijd tegen mij. Dan stoort ideologische tegenstelling u absoluut niet. Dat is wat jij en jouw soort nu eenmaal altijd als strategie toepassen. ![]() . |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb alleen problemen met rasechte antisemieten als jij die denken hier zonder kritiek te kunnen opereren. Als jij gewezen wordt op je onzinnige posts, is jouw standaardantwoord dat degene Joods is of betaald wordt door de Israelische overheid.
Citaat:
Citaat:
Ook weer een leugen. Ik heb jou nooit verkeerd geciteerd, anders had ik daar strafpunten voor gehad. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Citaat:
Weer een glasharde leugen. Ik heb dat voldoende gedaan, maar als jouw standaardantwoord is dat ik betaald word door de Israelische overheid, is het logisch dat ik niet uitgebreid op je posts reageer. Ook weer zo'n betekenisloze laatste zin. Mijn belangen? Jongen, serieus: wat is jouw probleem?
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 22 februari 2011 om 20:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan ben jij een blind paard.
|
![]() |
![]() |
![]() |