![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Ik zit in de informatica sector, een zeer technische sector en moet constant handboeken lezen in het engels. Wil dat zeggen dat ik nu niets kan in de informatica ?
Want zo redeneerde die advocaat anders wel, hoorde ik hier zonet op het VTM-nieuws. |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewoon een lange brief schrijven in 't NL helpt ook hoor.
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit geen ongelooflijk bewijs dat dit hier NIET één land is maar twee afzonderlijke landjes met ieders hun eigen reglementen. Van een eenheid zoals, " Iedere... (BELG)... is gelijk voor de wet", is hier niet in het minst iets terug te vinden. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom ook dat ze niet voldoende hebben aan een rechtbank hé, en dat ze een hof van beroep nodig hebben en een hof van cassatie, om al die, door die door en door domme kloefkaffers eerder foutief uitgesproken zaken, terug te herzien. En in zo een rechtstaat moeten wij vertrouwen hebben. Laatst gewijzigd door Garry : 22 februari 2011 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() we kunnen alleen maar hopen dat heel justitie de taalwetgeving vanaf nu zo nauwgezet zal navolgen t zal rap gedaan zijn. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze hebben die ketterse flitspaal toch onmiddelijk op de brandstapel gesmeten? BLASPHEME! BLASPHEME!
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moet ge ook geen arrogante-zak-certificaat hebben? En ik dacht dat men ook minstens een blauwe gordel in corruptie nodig had, of is dat enkel in Brussel?
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 22 februari 2011 om 21:45. |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Zoals we dat gewoon zijn van Vlaamsgezinden, zoeken die nooit iets op, maar geloven ze alles wat 't Pallieterke schrijft. Volgens de laatste cijfers zijn er 1400 flitspalen in Vlaanderen en 750 in Wallonië.
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De walen moeten dan in de laatste 2 jaar enorm hard gewerkt hebben ! Ik betwijfel of onze waalse broeders dat ook écht kunnen. Let wel: ik twijfel (nooit) aan hun goede wil. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Volgens de rechter kan de politie van Zinnik niet garanderen 'dat in deze omstandigheden de specifieke gebruiksmodaliteiten van het apparaat gerespecteerd werden'
Heeft de politie van Zinnik toegegeven dat zij de handleiding niet verstonden en dus geen garantie konden geven op goed gebruik van die radar ? Dan kan ik maar besluiten dat de politie haar job niet doet door een franstalige handleiding of extra opleiding te vragen. Hoe heet de commissaris in Zinnik die zijn agenten maar een beetje laat klooijen? Of denkt die rechter dat de politie van Zinnik te dom is om een Nederlandstalige handleiding te lezen. Deze smaad zou ik mij als politieagent van Zinnik niet laten welgevallen. Mijn hierarchische overste, de commissaris, moet het voor mij opnemen. Hoe heet die commissaris in Zinnik die zijn agenten voor dommekloten laat verslijten ?
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dit alleen al vind ik een serieuze ongelijkheid. Nogmaals een bewijs dat we als vlamingen voor niets anders dienen dan voor de staatskas te vullen. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...aanderen.dhtml |
|
![]() |