![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Surprise surprise!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Het is eerder een goede zaak daar dit het alcoholverbruik kan doen dalen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik ook niet...een hilarisch lachwekkende poging om de francofone multiculliefde nog eens extra in de verf te zetten...
Zelfs allochtonen/moslims willen dien bucht hoogstwaarschijnlijk nie zuipen.. ![]() Ik heb nog nooit gehoord van brouwerij Carlier... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en nee, ik denk ook niet dat muzels massaal naar de winkel gaan lopen om dat bucht te kopen en zuipen, halal of niet. Geen goei 'commerce' dus. Ik hoop dat ze zich zo diep in hunne vinger snijden dat nooit meer goedkomt, weg met landverraaiers!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 23 februari 2011 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet hoor, nooit van gehoord, maar ik had de naam uit de OP onthouden.
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat een drank wel aan een aantal voorwaarden moet voldoen om de naam "bier" te mogen etiketteren. Dus, geen paniek, ik denk niet dat er sprake kan zijn van gehalaliseerd bier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien drinken die mensen in hun eigen horeca en vooral vzw's waar ze de meeste tijd doorbrengen, frisdranken of water wat steevast uit een moslimland komt,met de gekende varianten zoals cola, sprite,fanta achtige frisdrank en water. De markt hier van dezelfde producten wordt dus niet gebruikt maar wel wordt afgenomen van andere moslims die deze producten op de markt brengen. Er is dus voor " bier" wat eigenlijk een soort veredelde " frisdrank met hop is"helemaal geen echte markt! En degenen die wel alcohol drinken laten dit natuurlijk ook staan. Bovendien zijn moslims niet DE bezoeker van de gemiddelde horeca en indien wel; dan maar al te vaak juist omdat er alcohol is!. Dus de horeca zal het ook niet makkelijk of massaal over de toog zien gaan. Een storm in een glas water dus, zonder degelijk marktonderzoek vrees ik, een lang leven zal het dan ook niet geschoren zijn denk ik zo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer die mohamedanenlogica niet te begrijpen, heeft geen nut, want die is er niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, al die mannen op café achter hunne Duvel gaan nu spontaan overschakelen op alcoholvrij kersensap.
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij snapt niet waarom dat die zo een fruitsap met schuim verkopen maar ge zit daar wel over te kakken. Awel dat kan ik na niet snappen. Met die achterlijke zever van olle altijd! de mensen trappen niet meer in die spelkes ze gast! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik ben hier al even zelle....maar toch bedankt!
![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |