Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2011, 12:14   #6481
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Nee, ik geef een duidelijk en juist argument ivm de werkloosheid waar jullie over bezig zijn. Een argument dat jullie duidelijk weer niet kunnen of willen vatten.
het gaat hier over "waarom meer en meer mensen iets krijgen tegen allochtonen".
Eén van de redenen blijkt dat ze meer dan overmatig vertegenwoordigd zijn in werkloosheidscijfers, én in OCMW cijfers, én in gevangeniscijfers, én in sociale woningen, én in uitkeringstoestanden, én in alles ongeveer wat maar op parasitaire toestanden kan lijken.

Open nu je draadje over het feit waarom JIJ (niet ik, ik ben al op pensioen, mèt extra legale inkomsten), tot je 75ste zult mogen werken!

En leg dan nog wat eieren onder de bevolkingsgroepen die oververtegenwoordigd zijn in de parasitaire organizaties. Ze zullen het nodig hebben.

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 24 februari 2011 om 12:15.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 12:21   #6482
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
Die post lijkt vré straf op die post die ik je gaf.
http://forum.politics.be/showthread....82#post5323582

Citaat:
plezant hé! zo'n linkjes posten.

oops...; straks krijg ik daar weer vijf strafpunten voor! sorry!
Kreeg jij strafpunten voor het posten van linkjes?
Of was het voor het opstarten van een persoonlijk topic?
Neen, dat was je andere nick
Citaat:
enfin, en dit was uw antwoord daarop
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6441
Inderdaad.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 12:31   #6483
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
het gaat hier over "waarom meer en meer mensen iets krijgen tegen allochtonen".
Eén van de redenen blijkt dat ze meer dan overmatig vertegenwoordigd zijn in werkloosheidscijfers, én in OCMW cijfers, én in gevangeniscijfers, én in sociale woningen, én in uitkeringstoestanden, én in alles ongeveer wat maar op parasitaire toestanden kan lijken.

Open nu je draadje over het feit waarom JIJ (niet ik, ik ben al op pensioen, mèt extra legale inkomsten), tot je 75ste zult mogen werken!

En leg dan nog wat eieren onder de bevolkingsgroepen die oververtegenwoordigd zijn in de parasitaire organizaties. Ze zullen het nodig hebben.

Dat is geen reden maar een drogreden, de profiiteurs zijn het rijk gespuis dat de werkende klasse leegzuigt. Op de zwakkeren stampen is eenvoudig, durf je de echte aasgieren aanpakken zwijntje?

Citaat:
De 10% rijksten van dit land beschikken ondertussen over 50% van de rijkdom van dit land. De gemiddelde topmanager verdient maar liefst 110 keer zoveel als de gemiddelde arbeider. En zoals het de rijken betaamd gaan ze dat eens lustig vieren op de miljonairsfair: "We kunnen u alvast wel verklappen dat u zich wederom kunt verheugen op de meest uitzonderlijke noviteiten: manshoge gouden brandkasten, velgen die het complete interieur van een juwelier aan hun wielen hebben hangen".

"De lonen zijn te hoog", "de loonlast is te hoog",... sinds enkel jaren is dat de dada van bedrijfsleiders, regering en patroonsorganisaties. Voor elke cent extra loon moet keihard onderhandeld worden, soms gestaakt,... Bedrijven delocaliseren omdat de arbeidskracht elders goedkoper zou zijn, duizenden worden op straat gezet omdat aandeelhouders een hoger rendement willen ,....
Je zou verwachten dat in een dergelijk klimaat de rijken het ook wat moeilijker hebben? Maar neen hoor. De rijken werden de afgelopen jaren nog rijker en de kloof met de gewone werkende mensen wordt steeds groter. Tien procent van de rijksten beschikken ondertussen over 50% van de rijkdom in dit land.
Je zou verwachten dat die rijken een beetje schroom hebben over zoveel toenemende weelde terwijl ze aan de rest van bevolking vragen om te matigen. Niets blijkt minder waar, de Belgische € miljonairs gaan zich samen met hun vriendjes uit de rest van de wereld eind mei immers eens lustig laten gaan en hun centen verbrassen aan allerlei nutteloze luxe producten zoals "manshoge gouden brandkasten, velgen die het complete interieur van een juwelier aan hun wielen hebben hangen."
http://www.indymedia.be/index.html%3...%252F9517.html

Als jij schrijft over parasiteren en werkloosheid dan mag ik argumenten geven om die te weerleggen dat noemen ze een eerlijke en open discussie voeren.
Zij die met het kapitalisme als systeem tevreden zijn behoren de dag van vandaag tot een minderheid , "een minderheid die nog een kleinere minderheid aan de macht wil" .... het kapitalisme heeft al zijn troeven bijna verloren en is aan het wankelen ..

Citaat:
Alleen in de VS en in Pakistan is nog meer dan 20% van de mensen enthousiast over het systeem. Vooral in Frankrijk, Mexico en Brazilië zijn mensen negatief.
http://www.joop.nl/economie/detail/a..._populariteit/

Laatst gewijzigd door Wisord : 24 februari 2011 om 12:45.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 12:43   #6484
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Omdat cijfers cijfers zijn en daarover eigenlijk niet gedisputeerd kan worden imo dus ergens komt er iets in de posts niet volledig over.
Welke cijfers?
Eén van de problemen is nu net dat zo wat alles door elkaar geklutst wordt.
Cijfers van werklozen van vreemde origine worden vergeleken met het aandeel in de bevolking van mensen met een niet-eu nationaliteit.

Jij noemt dat een andere perceptie, ik noem dat kwade wil.
Oud 24 februari 2011, 12:44   #6485
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is geen reden maar een drogreden, de profiiteurs zijn het rijk gespuis dat de werkende klasse leegzuigt.
Is het grootste gedeelte van dit rijke gespuis niet toevallig wit?

En zou dit dan de reden kunnen zijn dat er meer mensen iets krijgen tegen autochtonen ?

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 24 februari 2011 om 12:44.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 12:44   #6486
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kun je bij het discussiepunt blijven?Arti gaat even de correcte cijfers geven op basis van origine van werkloze Turken en Marokkanen, daarna mag JIJ mij een vraag stellen.
Kan jij vanaf deze pagina nog geen tabellen aanmaken?
http://arvastat.vdab.be/arvastat/index.htm
*KNIP*

Laatst gewijzigd door Akira : 24 februari 2011 om 15:27.
Oud 24 februari 2011, 12:47   #6487
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

En zou dit dan de reden kunnen zijn dat er meer mensen iets krijgen tegen autochtonen ?
Behalve jij en Wisord, ken ik niemand die rijke witten haten.
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 12:48   #6488
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dat is geen reden maar een drogreden, de profiiteurs zijn het rijk gespuis dat de werkende klasse leegzuigt. Op de zwakkeren stampen is eenvoudig, durf je de echte aasgieren aanpakken zwijntje?

Als jij schrijft over parasiteren en werkloosheid dan mag ik argumenten geven om die te weerleggen dat noemen ze een eerlijke en open discussie voeren.
Zij die met het kapitalisme als systeem tevreden zijn behoren de dag van vandaag tot een minderheid , "een minderheid die nog een kleinere minderheid aan de macht wil" .... het kapitalisme heeft al zijn troeven bijna verloren en is aan het wankelen ..

ik heb uw post gemeld wegens blijvend off topic gespam. dit is tegen de forumregels. Die gelden echter maar voor sommige mensen, dus het kan zijn dat er geen probleem is.
Het is niet omdat jij het verband niet snapte dat er geen verband is.

Het is veel voorkomend dat er "off-topic" geroepen wordt, van zodra men geen tegen-argumenten heeft.
Oud 24 februari 2011, 12:49   #6489
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht
Behalve jij en Wisord, ken ik niemand die rijke witten haten.
'Iets krijgen tegen' is iets anders dan haten. Jeweetzelluf.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 12:50   #6490
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Cijfers van werklozen van vreemde origine worden vergeleken met het aandeel in de bevolking van mensen met een niet-eu nationaliteit.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 12:53   #6491
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

Die parasieten zitten overal en hun kleurtje kan me eigenlijk weinig boeien, ik hoop dat de rest van de weeldbevolking dit krapuul eindelijk eens wegveegt en daarbij de domme rechtse massa in hun ongelijk kan overtuigen.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 13:29   #6492
comandante
Banneling

Standaard

Citaat:

Deze zin
Citaat:
Wereldwijd zegt maar elf procent van de mensen tevreden te zijn met het kapitalistische systeem.
is doorslaggevend.
comandante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 13:31   #6493
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel bij deze doe ik een oproep aan de moderatie om een les in forumregels te geven aan de hardleerse onder ons.
Er is al meermaals vermeld dat de rode kleur is voorbehouden aan moderators.

Citaat:
Ik noem cijfers zwart wit. Ik snap niet hoe iemand cijfers kan aanhalen en dan claimen "amper enkele procenten". Ofwel is het meer, of het is minder.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 13:59   #6494
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Gelieve het geruzie te stoppen.

Ter info: er kan niet gesproken worden van privacy schending wanneer een forummer zijn identiteit herhaaldelijk zelf heeft prijsgegeven op datzelfde forum.
Akira is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 14:02   #6495
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Ik noem cijfers zwart wit. Ik snap niet hoe iemand cijfers kan aanhalen en dan claimen "amper enkele procenten". Ofwel is het meer, of het is minder.
Snap je het niet; of negeer je liever mijn uitleg?
Welke cijfers?
Oud 24 februari 2011, 14:43   #6496
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Gelieve vanaf nu on topic te blijven.
Akira is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 14:46   #6497
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke cijfers?

Jij noemt dat een andere perceptie, ik noem dat kwade wil
.
Ik noem dat gewoon leugens...

Jij bent met een tabel afgekomen waaruit bleek dat allochtonen 25% van de dop uitmaken, ik heb gewoon vastgesteld dat dit een verdubbeling is tov hun aandeel in de bevolking..simpel..de rest is zoals gewoonlijk weer woordspielerei
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 14:48   #6498
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het gaat hier over "waarom meer en meer mensen iets krijgen tegen allochtonen".Eén van de redenen blijkt dat ze meer dan overmatig vertegenwoordigd zijn in werkloosheidscijfers, én in OCMW cijfers, én in gevangeniscijfers, én in sociale woningen, én in uitkeringstoestanden, én in alles ongeveer wat maar op parasitaire toestanden kan lijken.

sommigen willen dit niet snappen...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 14:49   #6499
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Wereldwijd zegt maar elf procent van de mensen tevreden te zijn met het kapitalistische systeem.
Een bevraging bij 259 mensen uit 312 landen ?

Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 14:50   #6500
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Jij bent met een tabel afgekomen waaruit bleek dat allochtonen 25% van de dop uitmaken, ik heb gewoon vastgesteld dat dit een verdubbeling is tov hun aandeel in de bevolking..simpel
Dat is eigenlijk ook hetgeen ik opmerk. En anderen ook. Er zijn er blijkbaar maar een paar die halstarrig blijven vasthouden dat die cijfers anders bekeken moeten worden maar ik heb mijn scherm nu al op zijn kop gezet en omgedraaid enzovoort, die cijfers blijven hetzelfde.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be