![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6481 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Eén van de redenen blijkt dat ze meer dan overmatig vertegenwoordigd zijn in werkloosheidscijfers, én in OCMW cijfers, én in gevangeniscijfers, én in sociale woningen, én in uitkeringstoestanden, én in alles ongeveer wat maar op parasitaire toestanden kan lijken. Open nu je draadje over het feit waarom JIJ (niet ik, ik ben al op pensioen, mèt extra legale inkomsten), tot je 75ste zult mogen werken! En leg dan nog wat eieren onder de bevolkingsgroepen die oververtegenwoordigd zijn in de parasitaire organizaties. Ze zullen het nodig hebben. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 24 februari 2011 om 12:15. |
|
|
|
|
|
|
#6482 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....82#post5323582 Citaat:
Of was het voor het opstarten van een persoonlijk topic? Neen, dat was je andere nick Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#6483 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is geen reden maar een drogreden, de profiiteurs zijn het rijk gespuis dat de werkende klasse leegzuigt. Op de zwakkeren stampen is eenvoudig, durf je de echte aasgieren aanpakken zwijntje? Citaat:
Als jij schrijft over parasiteren en werkloosheid dan mag ik argumenten geven om die te weerleggen dat noemen ze een eerlijke en open discussie voeren. Zij die met het kapitalisme als systeem tevreden zijn behoren de dag van vandaag tot een minderheid , "een minderheid die nog een kleinere minderheid aan de macht wil" .... het kapitalisme heeft al zijn troeven bijna verloren en is aan het wankelen .. Citaat:
Laatst gewijzigd door Wisord : 24 februari 2011 om 12:45. |
|||
|
|
|
|
|
#6484 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Eén van de problemen is nu net dat zo wat alles door elkaar geklutst wordt. Cijfers van werklozen van vreemde origine worden vergeleken met het aandeel in de bevolking van mensen met een niet-eu nationaliteit. Jij noemt dat een andere perceptie, ik noem dat kwade wil. |
|
|
|
|
|
|
#6485 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En zou dit dan de reden kunnen zijn dat er meer mensen iets krijgen tegen autochtonen ? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 24 februari 2011 om 12:44. |
|
|
|
|
|
|
#6486 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://arvastat.vdab.be/arvastat/index.htm *KNIP* Laatst gewijzigd door Akira : 24 februari 2011 om 15:27. |
|
|
|
|
|
|
#6487 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6488 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Het is veel voorkomend dat er "off-topic" geroepen wordt, van zodra men geen tegen-argumenten heeft. |
||
|
|
|
|
|
#6489 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6490 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6491 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die parasieten zitten overal en hun kleurtje kan me eigenlijk weinig boeien, ik hoop dat de rest van de weeldbevolking dit krapuul eindelijk eens wegveegt en daarbij de domme rechtse massa in hun ongelijk kan overtuigen. |
|
|
|
|
|
|
#6492 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Deze zin Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#6493 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik noem cijfers zwart wit. Ik snap niet hoe iemand cijfers kan aanhalen en dan claimen "amper enkele procenten". Ofwel is het meer, of het is minder. |
|
|
|
|
|
|
#6494 |
|
Super Moderator
|
Gelieve het geruzie te stoppen.
Ter info: er kan niet gesproken worden van privacy schending wanneer een forummer zijn identiteit herhaaldelijk zelf heeft prijsgegeven op datzelfde forum. |
|
|
|
|
|
#6495 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Welke cijfers? |
|
|
|
|
|
|
#6496 |
|
Super Moderator
|
Gelieve vanaf nu on topic te blijven.
|
|
|
|
|
|
#6497 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij bent met een tabel afgekomen waaruit bleek dat allochtonen 25% van de dop uitmaken, ik heb gewoon vastgesteld dat dit een verdubbeling is tov hun aandeel in de bevolking..simpel..de rest is zoals gewoonlijk weer woordspielerei |
|
|
|
|
|
|
#6498 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6499 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6500 |
|
Staatssecretaris
|
Dat is eigenlijk ook hetgeen ik opmerk. En anderen ook. Er zijn er blijkbaar maar een paar die halstarrig blijven vasthouden dat die cijfers anders bekeken moeten worden maar ik heb mijn scherm nu al op zijn kop gezet en omgedraaid enzovoort, die cijfers blijven hetzelfde.
|
|
|
|