![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Diegenen die niet in aanmerking komen om te blijven hebben gegokt en (zoals meestal bij gokken) verloren. |
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
ja... die fascistische flik sloeg de deur zo hard dicht dat ik omviel van de wind, en griep mij zo hard vast dat ik tenminste een kwart seconde huid aan huid contact heb gevoeld;
Met andere woorden, ik geloof er niks van
|
|
|
#304 |
|
Partijlid
|
Miljoenen schade door mensen die al parasiteren op de centen van jou en mij. Aangemoedigd door een bende simpele geesten die niet beseffen dat deze mensen op hun kosten leven.
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Minister-President
|
en toch : we moeten voorbereid zijn op de kost van vele Libiers, Egyptenaren en Tunesiërs......dixit Magnette.
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar bij de beslissing waar moeten ook andere factoren in rekening worden gebracht: - menswaardigheid - culturele verschillen - milieufactoren - logistieke factoren - religieuze factoren - taalverschillen - politieke instabiliteit van het land - problemen met betaalbaarheid sociale zekerheid van het land - ... Die doen me concluderen dat indien opvang echt nodig is, deze het best in de buurlanden kan gebeuren. Daar kan men de taal spreken en zijn er geen problemen met religieuze en culturele beleving. Aanpassing is dus zeker niet nodig. Daarbij zijn verre reizen en bijbehorende ontheemdingen tevens overbodig. Als de situatie stabiel is, kan men gewoon terug. M.b.t. sommige vluchtelingen heb ik trouwens het idee dat ze ieder akkefietje in het land gebruiken om de biezen te pakken en asielaanvragen in België in te dienen. Het zou me niet verbazen als mensen (binnenkort) mekaar betalen om wat onrust te stoken, zodat men erkend kan worden als vluchteling. :-/ Want ik heb niet stellig de indruk dat de mensen die naar hier kwamen werkelijk bedreigd werden in hun land, noch dat het noodzakelijk is om helemaal naar het westen te komen?!
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 25 februari 2011 om 14:24. |
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Geef die mensen dan een werkvergunning en laat ze hier aan de slag gaan, zodat ze niet op de kosten van de maatschappij leven. Eenmaal de situatie in het thuisland normaal is, moeten die terugkeren!! (al zal dat wel een probleem worden, vrees ik ) |
|
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn hier blijkbaar te veel mensen die er eigenbelang bij hebben ze te houden. |
|
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Minister
|
Citaat:
Semira wordt door een gendarme verstikt in een kussen, en de mensen die zich inzetten voor de menselijke behandeling van asielzoekers zouden schuldig zijn? Niet de klootzakken die Semira in dat kussen gedrukt hebben? Niet de klootzakken die de procedures hebben opgesteld die haar dood veroorzaakten? Niet de klootzakken die de wetten hebben opgesteld die haar illegaal gemaakt hebben?
|
|
|
|
#312 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#313 |
|
Europees Commissaris
|
Laat die bende de schade zélf herstellen. Niet willen schilderen ? Geen eten.
|
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze laten doodhongeren?
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge kent dat wel he, martelaren maken. |
|
|
|
|
|
|
#316 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat wat je gaat zeggen als je in Den Haag voor de rechter staat?
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij mijn weten hoort gij daar niet bij. En nee, wij hebben hier nooit oorlog gekend. |
|
|
|
|
|
|
#320 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|