Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 februari 2011, 00:51   #161
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Er zijn er anders genoeg waar je kunt kopen hoor, en veel mensen weten dat natuurlijk ook.
Waarschijnlijk. Ik zit niet meer zo in 'het milieu'. Dat is ook logisch met zo'n productie in Marokko.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2011, 00:56   #162
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Waarschijnlijk. Ik zit niet meer zo in 'het milieu'. Dat is ook logisch met zo'n productie in Marokko.
Tja.de vakantie moet ergens van betaald worden he?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2011, 01:04   #163
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja.de vakantie moet ergens van betaald worden he?
Ach, alice, in mijn beperkte ervaring was de overlast van zulke vzw's gering. Eerder in tegendeel: ze zorgden zelfs voor enige rust in de buurt. Wij hebben nooit last gehad als we daar buitenkwamen, om de simpele reden dat ze niet graag hadden dat dat handeltje verstoord werd door de straatschoffies. De mannen in die vzw's waren allemaal 40+ en rustige figuren. Nooit enige miserie, noch in de vzw, noch erbuiten.

Als ik erover nadenk, is de handel in softdrugs in Nederland (die toch gedoogd wordt) een pak gewelddadiger: daar zijn de afgelopen twee decennia een boel doden gevallen bij afrekeningen. Dat maken we dan weer niet zo mee in die vzw's.

Lees bijv.: http://www.bndestem.nl/regio/breda/8...p-Breda%27.ece

Pas op, het mag hier niet volgens de wet, dus als je gepakt wordt moet je ook niet komen miepen dat je vzw gesloten wordt en dat je een time-out krijgt in de Begijnenstraat. Anderzijds kan ik andere mensen bedenken die ik liever van de straat zou hebben en die nu mogen blijven rondlopen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2011, 01:11   #164
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach, alice, in mijn beperkte ervaring was de overlast van zulke vzw's gering. Eerder in tegendeel: ze zorgden zelfs voor enige rust in de buurt. Wij hebben nooit last gehad als we daar buitenkwamen, om de simpele reden dat ze niet graag hadden dat dat handeltje verstoord werd door de straatschoffies. De mannen in die vzw's waren allemaal 40+ en rustige figuren. Nooit enige miserie, noch in de vzw, noch erbuiten.

Als ik erover nadenk, is de handel in softdrugs in Nederland (die toch gedoogd wordt) een pak gewelddadiger: daar zijn de afgelopen twee decennia een boel doden gevallen bij afrekeningen. Dat maken we dan weer niet zo mee in die vzw's.

Lees bijv.: http://www.bndestem.nl/regio/breda/8...p-Breda%27.ece

Pas op, het mag hier niet volgens de wet, dus als je gepakt wordt moet je ook niet komen miepen dat je vzw gesloten wordt en dat je een time-out krijgt in de Begijnenstraat. Anderzijds kan ik andere mensen bedenken die ik liever van de straat zou hebben en die nu mogen blijven rondlopen.
Mee eens, het hoeft niet voor onmiddelijke overlast of problemen te zorgen.
Maar meestal is er wel meer aan de hand, dertienjarigen die worden ingezet als koeriertjes, handel die veel uitgebreider is dan de waarneembare "detailzaak" of vzw,onderlinge afrekeningen en ruizies waar wel doden bij vallen, en wanneer het over iets anders dan een blowtje gaat, vaak op den duur problematisch druggebruik wat dan weer wel voor overlast zorgt, ookal is dit niet in de buurt van de vzw..
Oud 27 februari 2011, 01:16   #165
comandante
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Er zal daarginds nooit democratie zijn beste Che, die mensen weten niet eens wat democratie �*s!

Die mensen komen in opstand omdat ze honger hebben, geen werk, geen inkomen, geen toekomst, onderdrukt worden, maar de vinger op de zere plek leggen, de échte oorzaak van al hun ellende, durven ze niet te doen of wéten 't zelf niet eens!
De enorme omwentelingen in Tunesië, Egypte, Libië ect. zijn een feit miljoenen arbeiders, studenten en de armen hebben de macht in handen en vechten tegen de gehate oproerpolitie en het regime met hun ingehuurde misdadigers.

Het is niet alleen in de Arabische wereld. In het afgelopen jaar heeft Europa belangrijke soortgelijke acties gezien in verschillende landen. Frankrijk werd opgeschrikt door enorme mobilisaties. Griekenland ten minste negen algemene stakingen gehad. Groot-Brittannië zag inspirerende studentenprotesten. Italië, Spanje, Ierland, Portugal en ook Belgie zijn getuige geweest van grote stakingen en protesten.

De weerstand in Europa is nog nergens in de buurt van de omvang van de arabische revoluties maar de heersende klasse legt de ene bezuinigingsmaatregelen na de andere op, in het kielzog van de wereldwijde financiële crisis, dus de mogelijkheid bestaat dat deze feiten zich ook in Europa kunnen gaan voordoen.De arbeidersklasse is internationaal en een overwinning in een land kan anderen inspireren.

Citaat:
Het kapitalisme, creëert haar eigen grafdelvers.(Karl Marx)

Laatst gewijzigd door comandante : 27 februari 2011 om 01:19.
comandante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2011, 08:49   #166
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is het onderwerp?
Hoe links zijn eigen graf graaft.

Mag ik nu weten wat dit zou kunnen verklaren.
http://forum.politics.be/showthread....64#post5328864
Want dat is niet duidelijk in je uitleg.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2011, 08:52   #167
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

²

moet mijn onderschrift eens gaan instellen .......
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2011, 08:52   #168
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wij gingen zo halverwege de jaren '90 onze shit toch altijd kopen in een vzw aan het Stuivenbergplein. Vriendelijke mensen, lekkere thee, goedkope shit, gouden tijden. Ik moet er wel aan toevoegen dat de pret uit was tegen het einde van de jaren '90, toen heeft de Antwerpse politie een heleboel vzw's gesloten wegens drughandel.
Shit, ja. Maar toch geen heroïne.

Het ging over de drugs die het meest in "islamlanden" gekweekt wordt. De rest wordt buiten beschouwing gelaten.
http://forum.politics.be/showthread....97#post5328197
Oud 1 maart 2011, 11:23   #169
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Wel best grappig...
Je blijkt ergens te komen beweren dat we ons helemaal geen zorgen hoeven te maken over dat RKK en in dezelfde post zeg je dat het niet eens zolang geleden is dat je niets anders deed dan RKK-'bevelen' op te volgen.
Vervolgens moet dat een 'argument' vormen om te gaan stellen dat uitgerekend een persoon die zegt dat de strijd bijlange nog niet gestreden is zich ondertussen gewenteld zou hebben in de positieve gevolgen van diezelfde strijd ?
Maakt u zich nog zorgen over de RKK dan?
Ik mocht in mijn jonge jaren van de RKK niet naar de universiteit omdat ik omwille van mijn 'boerenouders' door God niet bestemd was om verder te studeren. Dat was wellicht langer geleden dan u zich nu voorstelt maar ik ga niet met leeftijden beginnen goochelen.
Denkt u dat vandaag de dag zich nog iemand hierdoor laat tegenhouden? Nee, u kan het zelfs niet meer vatten en vindt het daarom maar lachwekkend. Dat is uw goed recht natuurlijk. Dat u dan ook lacht met de personen die de echte negatieve gevolgen van de RKK hebben moeten ondergaan en hard hebben gestreden opdat u vandaag de dag niet met dezelfde onnozele beperkingen zou worden geconfronteerd, is nog altijd uw goed recht doch lichtelijk zorgwekkend. Maar als u vindt dat de strijd nog niet gestreden is en u vindt dat u aldus kan meespreken over al de negatieve RKK ervaringen die u aan de lijve hebt ondervonden, mag u steeds hier uw hart luchten hoor.

Wat grappig is, is dat politiek correcten zich blijkbaar nog grote zorgen maken over de RKK en hun duivelse invloed op de maatschappij terwijl de islam compromisloos wordt onthaald als een pure verrijking terwijl die godsdienst vanuit haar structuur op zich al beoogt een meer verregaande invloed te hebben op alle geledingen van de maatschappij.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 11:43   #170
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Wat is voor u niet duidelijk aan het citaat waar je naar verwijst?
De discussie ging over de opvattingen van Islamitische gelovigen over drugs en de procuctie hiervan binnen moslimlanden, kan me niet voorstellen dat dit onduidelijk was.

Laatst gewijzigd door alice : 1 maart 2011 om 11:43.
Oud 1 maart 2011, 18:48   #171
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Het topic gaat wel degelijk over het graf dat links aan het graven is. Maar het graf gaat groot genoeg zijn om een groot stuk van de westerse waarden mee te nemen. Links ziet nog altijd een groot gevaar in het VB (dat zagen we zeer goed in de reacties) en geen gevaar in het opbouwde super extreem rechtse islam in België en de rest van Europa, die ons stilaan aan het terugduwen is in de tijd. Moest VB met zijn programma naar de islamlanden gaan, dan zouden ze het bestempelen als een extreem linkse partij. Over 20 jaar hebben we 3 partijen: 1 westerse extreem rechtse partij, 1 islam extreem rechtse partij en 1 marginale partij, vol met rare struisvogels die nog steeds niet geloven dat er een probleem is en een cordon sanitaire willen rond de 2 andere partijen.

Ik heb een andere vraag voor links! Links, de mensen die zich beschouwen als de verlichters van het volk. Ze vielen de RKK keihard aan(nog steeds). Niemand die toen zei dat hun opmerkingen veralgemenend waren, dat je de priesters individueel moest aanschouwen. Dat er achter christenen echte mensen zaten die respect verdienden. Het woordje RKK-fobie was nergens te vinden. Ze bleven keihard schoppen tegen de RKK-boom zodat de zieltjes vroeg of laat naar beneden vielen. Op deze manier konden zij ze bevrijden van de RKK. Daarna zochten die verloste mensen geen antwoorden meer in hun geloof maar ergens anders. Op die manier werden ze creatiever en productiever. Het gaf een boost in onze vooruitgang en welvaart!

Links had gelijk! Wij hadden bevrijding nodig en we zijn ze er dankbaar voor. Maar hun werk is nog niet gedaan, er zijn nog zo veel zieltjes te bevrijden. Kijk daar! Een hoop islam zieltjes, door jullie binnengelaten, die ook jullie hulp nodig hebben. Ze hebben ook recht op bevrijding. Laten we samen als een gelukkige groep nu ook op de islam rammen. Nee? We mogen niet? Moslims functioneren niet zonder geloof, ze hebben een ketting nodig? Islamfobie? Veralgemenend? Moslims stuk per stuk bekijken? Sorry, ik begrijp het niet. Op die manier geraken ze nooit verlost!

Wil het westerse links alleen zijn eigen ras bevrijden? Zijn de moslims voor jullie minder? Willen jullie ze niet bevrijden om er politiek voordeel uit te halen? Hebben jullie graag dat er grote tegenstellingen zijn zodat samenleven meer en meer onhoudbaar wordt? Geven jullie niet om onze westerse waarden die vooral het gevolg zijn van de bevrijding van ons godsdienstig juk. Kan iemand mij eens zeggen wat er aan de hand is?

Tot slot wil ik bidden tot mijn linkse kerk. Waarom hebben jullie ons in de steek gelaten? Hebben we door de verlichting geen mooi land opgebouwd? De machtige linkse kerk , al tientallen jaren doen jullie aan hersenspoeling. Jullie maken de mensen wijs dat de multiculturele maatschappij de volgende stap is in de evolutie. Jullie demoniseren de tegenstanders zodat er bijna niemand publiekelijk kritiek durft te geven. Natuurlijk zijn er voordelen maar die wegen niet op tegen de nadelen. Zeker niet als er culturen zijn die onze westerse waarden en normen niet respecteren. Jullie proberen zoveel mogelijk de feiten te verdoezelen. En als ze dan toch naar voor komen dan slagen jullie er steeds in om de schuld bij de zogenaamde niet verdraagzame westerse autochtoon te leggen. Door jullie bewuste verrottingsstrategie worden de problemen groter en groter. Ooit gaat dit verkeerd aflopen voor iedereen. Zien jullie ons niet graag meer?
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 18:52   #172
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Prima verwoord, bf62!
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 23:49   #173
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Prima verwoord, bf62!
Inderdaad!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2011, 00:32   #174
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Koekje erbij?
Alleen als het halal koekjes zijn.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2011, 00:45   #175
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Alleen als het halal koekjes zijn.
Oud 2 maart 2011, 07:22   #176
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Het topic gaat wel degelijk over het graf dat links aan het graven is. Maar het graf gaat groot genoeg zijn om een groot stuk van de westerse waarden mee te nemen. Links ziet nog altijd een groot gevaar in het VB (dat zagen we zeer goed in de reacties) en geen gevaar in het opbouwde super extreem rechtse islam in België en de rest van Europa, die ons stilaan aan het terugduwen is in de tijd. Moest VB met zijn programma naar de islamlanden gaan, dan zouden ze het bestempelen als een extreem linkse partij. Over 20 jaar hebben we 3 partijen: 1 westerse extreem rechtse partij, 1 islam extreem rechtse partij en 1 marginale partij, vol met rare struisvogels die nog steeds niet geloven dat er een probleem is en een cordon sanitaire willen rond de 2 andere partijen.

Ik heb een andere vraag voor links! Links, de mensen die zich beschouwen als de verlichters van het volk. Ze vielen de RKK keihard aan(nog steeds). Niemand die toen zei dat hun opmerkingen veralgemenend waren, dat je de priesters individueel moest aanschouwen. Dat er achter christenen echte mensen zaten die respect verdienden. Het woordje RKK-fobie was nergens te vinden. Ze bleven keihard schoppen tegen de RKK-boom zodat de zieltjes vroeg of laat naar beneden vielen. Op deze manier konden zij ze bevrijden van de RKK. Daarna zochten die verloste mensen geen antwoorden meer in hun geloof maar ergens anders. Op die manier werden ze creatiever en productiever. Het gaf een boost in onze vooruitgang en welvaart!

Links had gelijk! Wij hadden bevrijding nodig en we zijn ze er dankbaar voor. Maar hun werk is nog niet gedaan, er zijn nog zo veel zieltjes te bevrijden. Kijk daar! Een hoop islam zieltjes, door jullie binnengelaten, die ook jullie hulp nodig hebben. Ze hebben ook recht op bevrijding. Laten we samen als een gelukkige groep nu ook op de islam rammen. Nee? We mogen niet? Moslims functioneren niet zonder geloof, ze hebben een ketting nodig? Islamfobie? Veralgemenend? Moslims stuk per stuk bekijken? Sorry, ik begrijp het niet. Op die manier geraken ze nooit verlost!

Wil het westerse links alleen zijn eigen ras bevrijden? Zijn de moslims voor jullie minder? Willen jullie ze niet bevrijden om er politiek voordeel uit te halen? Hebben jullie graag dat er grote tegenstellingen zijn zodat samenleven meer en meer onhoudbaar wordt? Geven jullie niet om onze westerse waarden die vooral het gevolg zijn van de bevrijding van ons godsdienstig juk. Kan iemand mij eens zeggen wat er aan de hand is?

Tot slot wil ik bidden tot mijn linkse kerk. Waarom hebben jullie ons in de steek gelaten? Hebben we door de verlichting geen mooi land opgebouwd? De machtige linkse kerk , al tientallen jaren doen jullie aan hersenspoeling. Jullie maken de mensen wijs dat de multiculturele maatschappij de volgende stap is in de evolutie. Jullie demoniseren de tegenstanders zodat er bijna niemand publiekelijk kritiek durft te geven. Natuurlijk zijn er voordelen maar die wegen niet op tegen de nadelen. Zeker niet als er culturen zijn die onze westerse waarden en normen niet respecteren. Jullie proberen zoveel mogelijk de feiten te verdoezelen. En als ze dan toch naar voor komen dan slagen jullie er steeds in om de schuld bij de zogenaamde niet verdraagzame westerse autochtoon te leggen. Door jullie bewuste verrottingsstrategie worden de problemen groter en groter. Ooit gaat dit verkeerd aflopen voor iedereen. Zien jullie ons niet graag meer?

Het is links ook niet echt te doen om een strikte secularisatie te bewerkstelligen.
Dat is maar een mistgordijn om een machtige, rijke door conservatief rechts gesteunde religieuze instelling ten val te brengen.
Dat verklaart ook waarom ze héél wat minder kabaal maken over en zelfs logistieke steun geven aan een religie van en voor de arme marginalen...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2011, 07:59   #177
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is voor u niet duidelijk aan het citaat waar je naar verwijst?
De discussie ging over de opvattingen van Islamitische gelovigen over drugs en de procuctie hiervan binnen moslimlanden, kan me niet voorstellen dat dit onduidelijk was.
Je besluit je uitleg met "zou wel wat kunnen verklaren"
Wat zou het kunnen verklaren?
Oud 2 maart 2011, 10:40   #178
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht

Om te weten waar de strijd tegen destijds de kerk vandaan kwam moet je echt wel kijken naar de geschiedenis, De macht en rijkdom van de Katholieke Kerk werd sterk vertegenwoordigd door velen. Het was nauw verbonden met de rijke klassen en werd gezien als een vijand voor verandering. De kerk heeft altijd de kant gekozen voor rechts, kijk naar Nazi Duitsland en het franco regime. In tegenstelling tot wat u beweert zijn ook in de Arabische wereld de oerconservatieve gelovigen van het rechtse formaat. En evengoed steun ik de Arabieren om zich te ontdoen van dit tuig dat gelijk staat aan onderdrukking en uitbuiting.

Dit tuig wordt veelal gesteunt door het westen, zoals duielijk was in Egypte waar moebarak steun kreeg van zowel de VS als Israel. Het is dus in tegenstelling tot wat u beweert een strijd tegen rechts die er moet komen, de drie stevige wapens om het volk te onderdrukken te verdelen, uit te buiten en te overheersen zijn. Kapitalisme, rechts en religie, die drie samen vormen te perfecte coctail om een dictatuur van het kapitaal te laten regeren.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2011, 10:49   #179
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht

Het is links ook niet echt te doen om een strikte secularisatie te bewerkstelligen.
Dat is maar een mistgordijn om een machtige, rijke door conservatief rechts gesteunde religieuze instelling ten val te brengen.
Dat verklaart ook waarom ze héél wat minder kabaal maken over en zelfs logistieke steun geven aan een religie van en voor de arme marginalen...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Om te weten waar de strijd tegen destijds de kerk vandaan kwam moet je echt wel kijken naar de geschiedenis, De macht en rijkdom van de Katholieke Kerk werd sterk vertegenwoordigd door velen. Het was nauw verbonden met de rijke klassen en werd gezien als een vijand voor verandering. De kerk heeft altijd de kant gekozen voor rechts, kijk naar Nazi Duitsland en het franco regime. In tegenstelling tot wat u beweert zijn ook in de Arabische wereld de oerconservatieve gelovigen van het rechtse formaat. En evengoed steun ik de Arabieren om zich te ontdoen van dit tuig dat gelijk staat aan onderdrukking en uitbuiting.

Dit tuig wordt veelal gesteunt door het westen, zoals duielijk was in Egypte waar moebarak steun kreeg van zowel de VS als Israel. Het is dus in tegenstelling tot wat u beweert een strijd tegen rechts die er moet komen, de drie stevige wapens om het volk te onderdrukken te verdelen, uit te buiten en te overheersen zijn. Kapitalisme, rechts en religie, die drie samen vormen te perfecte coctail om een dictatuur van het kapitaal te laten regeren.

Bedankt voor de bevestiging...

Apropos het arabische tuig waar u van spreekt is/was uitgesproken links en voorstander van seculariteit...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 12:57   #180
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Heb Carl Brendel ondekt.

Citaat:
Het begon met Het verraad van links, het boek dat de neergang van de PvdA verklaart en suggesties doet voor een herstel. Daarna kwam de gelijknamige website, die is uitgegroeid tot een van de prominente politiek-journalistieke weblogs van Nederland. Carel Brendel werd genomineerd voor de Theodor Award 2010 van het radioprogramma Obalive.

Op 23 november is zijn nieuwe boek De Onzichtbare Ayatollah verschenen bij Uitgeverij Van Praag. Ooit gold religiekritiek als 'links'. De auteur van Het verraad van links en De Onzichtbare Ayatollah vindt het nog steeds links om je te verzetten tegen religieuze intolerantie. Hij is blij dat het debat over de intolerante aspecten van de islam nu ook door enkele linkse politici wordt gevoerd.
Bron: http://home.kpn.nl/c.brendel/

Citaat:
Zo ver gaat Van Dam niet, concludeer ik uit zijn weblog. Maar ook hij worstelt nu openlijk met het ingebakken conflict tussen de seculiere en feministische tradities van links (dat zijn aanhangers ooit losmaakte van het religieuze juk van de christelijke kerken) en de huidige praktijk, waarin partijen als PvdA en GroenLinks hun aanhangers uitleveren aan het religieuze juk van de islam.

Of Van Dam en de PvdA consequenties aan dit weblog willen verbinden, valt nog te bezien. Maar zijn uitspraak is wel een trendbreuk met het Vogelarisme, met het idee dat de moskee alleen maar positief bijdraagt aan de emancipatie van allochtonen, met het onbelemmerd toejuichen van alle vormen van diversiteit, met de wegwuifuitspraak dat de boerka moet kunnen. Het is nog niet zo lang geleden dat de PvdA-top een leerlinge van salafistische As-Siddieqschool uit Amsterdam als rolmodel in het zonnetje zette tijdens een congres over de integratienota.
Bron: http://www.carelbrendel.nl/2011/04/0...k-afslingeren/
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be