![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, alice, in mijn beperkte ervaring was de overlast van zulke vzw's gering. Eerder in tegendeel: ze zorgden zelfs voor enige rust in de buurt. Wij hebben nooit last gehad als we daar buitenkwamen, om de simpele reden dat ze niet graag hadden dat dat handeltje verstoord werd door de straatschoffies. De mannen in die vzw's waren allemaal 40+ en rustige figuren. Nooit enige miserie, noch in de vzw, noch erbuiten.
Als ik erover nadenk, is de handel in softdrugs in Nederland (die toch gedoogd wordt) een pak gewelddadiger: daar zijn de afgelopen twee decennia een boel doden gevallen bij afrekeningen. Dat maken we dan weer niet zo mee in die vzw's. Lees bijv.: http://www.bndestem.nl/regio/breda/8...p-Breda%27.ece Pas op, het mag hier niet volgens de wet, dus als je gepakt wordt moet je ook niet komen miepen dat je vzw gesloten wordt en dat je een time-out krijgt in de Begijnenstraat. Anderzijds kan ik andere mensen bedenken die ik liever van de straat zou hebben en die nu mogen blijven rondlopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar meestal is er wel meer aan de hand, dertienjarigen die worden ingezet als koeriertjes, handel die veel uitgebreider is dan de waarneembare "detailzaak" of vzw,onderlinge afrekeningen en ruizies waar wel doden bij vallen, en wanneer het over iets anders dan een blowtje gaat, vaak op den duur problematisch druggebruik wat dan weer wel voor overlast zorgt, ookal is dit niet in de buurt van de vzw.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet alleen in de Arabische wereld. In het afgelopen jaar heeft Europa belangrijke soortgelijke acties gezien in verschillende landen. Frankrijk werd opgeschrikt door enorme mobilisaties. Griekenland ten minste negen algemene stakingen gehad. Groot-Brittannië zag inspirerende studentenprotesten. Italië, Spanje, Ierland, Portugal en ook Belgie zijn getuige geweest van grote stakingen en protesten. De weerstand in Europa is nog nergens in de buurt van de omvang van de arabische revoluties maar de heersende klasse legt de ene bezuinigingsmaatregelen na de andere op, in het kielzog van de wereldwijde financiële crisis, dus de mogelijkheid bestaat dat deze feiten zich ook in Europa kunnen gaan voordoen.De arbeidersklasse is internationaal en een overwinning in een land kan anderen inspireren. Citaat:
Laatst gewijzigd door comandante : 27 februari 2011 om 01:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Hoe links zijn eigen graf graaft.
Mag ik nu weten wat dit zou kunnen verklaren. http://forum.politics.be/showthread....64#post5328864 Want dat is niet duidelijk in je uitleg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
moet mijn onderschrift eens gaan instellen ....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ging over de drugs die het meest in "islamlanden" gekweekt wordt. De rest wordt buiten beschouwing gelaten. http://forum.politics.be/showthread....97#post5328197 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik mocht in mijn jonge jaren van de RKK niet naar de universiteit omdat ik omwille van mijn 'boerenouders' door God niet bestemd was om verder te studeren. Dat was wellicht langer geleden dan u zich nu voorstelt maar ik ga niet met leeftijden beginnen goochelen. Denkt u dat vandaag de dag zich nog iemand hierdoor laat tegenhouden? Nee, u kan het zelfs niet meer vatten en vindt het daarom maar lachwekkend. Dat is uw goed recht natuurlijk. Dat u dan ook lacht met de personen die de echte negatieve gevolgen van de RKK hebben moeten ondergaan en hard hebben gestreden opdat u vandaag de dag niet met dezelfde onnozele beperkingen zou worden geconfronteerd, is nog altijd uw goed recht doch lichtelijk zorgwekkend. Maar als u vindt dat de strijd nog niet gestreden is en u vindt dat u aldus kan meespreken over al de negatieve RKK ervaringen die u aan de lijve hebt ondervonden, mag u steeds hier uw hart luchten hoor. Wat grappig is, is dat politiek correcten zich blijkbaar nog grote zorgen maken over de RKK en hun duivelse invloed op de maatschappij terwijl de islam compromisloos wordt onthaald als een pure verrijking terwijl die godsdienst vanuit haar structuur op zich al beoogt een meer verregaande invloed te hebben op alle geledingen van de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De discussie ging over de opvattingen van Islamitische gelovigen over drugs en de procuctie hiervan binnen moslimlanden, kan me niet voorstellen dat dit onduidelijk was. Laatst gewijzigd door alice : 1 maart 2011 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Gouverneur
|
![]() Het topic gaat wel degelijk over het graf dat links aan het graven is. Maar het graf gaat groot genoeg zijn om een groot stuk van de westerse waarden mee te nemen. Links ziet nog altijd een groot gevaar in het VB (dat zagen we zeer goed in de reacties) en geen gevaar in het opbouwde super extreem rechtse islam in België en de rest van Europa, die ons stilaan aan het terugduwen is in de tijd. Moest VB met zijn programma naar de islamlanden gaan, dan zouden ze het bestempelen als een extreem linkse partij. Over 20 jaar hebben we 3 partijen: 1 westerse extreem rechtse partij, 1 islam extreem rechtse partij en 1 marginale partij, vol met rare struisvogels die nog steeds niet geloven dat er een probleem is en een cordon sanitaire willen rond de 2 andere partijen.
Ik heb een andere vraag voor links! Links, de mensen die zich beschouwen als de verlichters van het volk. Ze vielen de RKK keihard aan(nog steeds). Niemand die toen zei dat hun opmerkingen veralgemenend waren, dat je de priesters individueel moest aanschouwen. Dat er achter christenen echte mensen zaten die respect verdienden. Het woordje RKK-fobie was nergens te vinden. Ze bleven keihard schoppen tegen de RKK-boom zodat de zieltjes vroeg of laat naar beneden vielen. Op deze manier konden zij ze bevrijden van de RKK. Daarna zochten die verloste mensen geen antwoorden meer in hun geloof maar ergens anders. Op die manier werden ze creatiever en productiever. Het gaf een boost in onze vooruitgang en welvaart! Links had gelijk! Wij hadden bevrijding nodig en we zijn ze er dankbaar voor. Maar hun werk is nog niet gedaan, er zijn nog zo veel zieltjes te bevrijden. Kijk daar! Een hoop islam zieltjes, door jullie binnengelaten, die ook jullie hulp nodig hebben. Ze hebben ook recht op bevrijding. Laten we samen als een gelukkige groep nu ook op de islam rammen. Nee? We mogen niet? Moslims functioneren niet zonder geloof, ze hebben een ketting nodig? Islamfobie? Veralgemenend? Moslims stuk per stuk bekijken? Sorry, ik begrijp het niet. Op die manier geraken ze nooit verlost! Wil het westerse links alleen zijn eigen ras bevrijden? Zijn de moslims voor jullie minder? Willen jullie ze niet bevrijden om er politiek voordeel uit te halen? Hebben jullie graag dat er grote tegenstellingen zijn zodat samenleven meer en meer onhoudbaar wordt? Geven jullie niet om onze westerse waarden die vooral het gevolg zijn van de bevrijding van ons godsdienstig juk. Kan iemand mij eens zeggen wat er aan de hand is? Tot slot wil ik bidden tot mijn linkse kerk. Waarom hebben jullie ons in de steek gelaten? Hebben we door de verlichting geen mooi land opgebouwd? De machtige linkse kerk , al tientallen jaren doen jullie aan hersenspoeling. Jullie maken de mensen wijs dat de multiculturele maatschappij de volgende stap is in de evolutie. Jullie demoniseren de tegenstanders zodat er bijna niemand publiekelijk kritiek durft te geven. Natuurlijk zijn er voordelen maar die wegen niet op tegen de nadelen. Zeker niet als er culturen zijn die onze westerse waarden en normen niet respecteren. Jullie proberen zoveel mogelijk de feiten te verdoezelen. En als ze dan toch naar voor komen dan slagen jullie er steeds in om de schuld bij de zogenaamde niet verdraagzame westerse autochtoon te leggen. Door jullie bewuste verrottingsstrategie worden de problemen groter en groter. Ooit gaat dit verkeerd aflopen voor iedereen. Zien jullie ons niet graag meer?
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Prima verwoord, bf62!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is links ook niet echt te doen om een strikte secularisatie te bewerkstelligen. Dat is maar een mistgordijn om een machtige, rijke door conservatief rechts gesteunde religieuze instelling ten val te brengen. Dat verklaart ook waarom ze héél wat minder kabaal maken over en zelfs logistieke steun geven aan een religie van en voor de arme marginalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zou het kunnen verklaren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om te weten waar de strijd tegen destijds de kerk vandaan kwam moet je echt wel kijken naar de geschiedenis, De macht en rijkdom van de Katholieke Kerk werd sterk vertegenwoordigd door velen. Het was nauw verbonden met de rijke klassen en werd gezien als een vijand voor verandering. De kerk heeft altijd de kant gekozen voor rechts, kijk naar Nazi Duitsland en het franco regime. In tegenstelling tot wat u beweert zijn ook in de Arabische wereld de oerconservatieve gelovigen van het rechtse formaat. En evengoed steun ik de Arabieren om zich te ontdoen van dit tuig dat gelijk staat aan onderdrukking en uitbuiting. Dit tuig wordt veelal gesteunt door het westen, zoals duielijk was in Egypte waar moebarak steun kreeg van zowel de VS als Israel. Het is dus in tegenstelling tot wat u beweert een strijd tegen rechts die er moet komen, de drie stevige wapens om het volk te onderdrukken te verdelen, uit te buiten en te overheersen zijn. Kapitalisme, rechts en religie, die drie samen vormen te perfecte coctail om een dictatuur van het kapitaal te laten regeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Bedankt voor de bevestiging... Apropos het arabische tuig waar u van spreekt is/was uitgesproken links en voorstander van seculariteit... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Gouverneur
|
![]() Heb Carl Brendel ondekt.
Citaat:
Citaat:
![]() |