![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#402 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We hebben het daar nogal over gehad, je schijnt de begrippen "objectief" en "subjectief" niet echt te begrijpen.
|
|
|
|
|
#403 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gaat niet over één studie hé?! Het gaat over tientallen studies, waarover een rapport gemaakt werd. Ze bewijzen niet alleen dat er verschillen zin, maar noemen ze ook bij naam. Je moet mij eens vertellen wat er te kort kwam aan een studie die vaststellingen noteert als "andere gedragingen" en zo..? een verkeerd uitgangspunt? Maar ja, het was te verwachten dat Pieke het beter ging weten dan sociologie professoren aan de universiteit. Laat me niet lachen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 maart 2011 om 13:55. |
|
|
|
|
|
|
#404 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#405 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pas op Paulus, seffens denkt Raf weer dat we samen tegen hem zijn.
|
|
|
|
|
#406 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#408 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dat had je geweten als je de link zelf gelezen had. Ik geef nog eens de link: http://www.usc.edu/uscnews/stories/6908.html ik geef nog eens een overzicht van wat ze zelf zeggen over hun eigen studie:
Pieke weet het niet beter, de geciteerde professor weet het beter.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Beetje Brave New world met fabrieksmatige productie? |
|
|
|
|
|
|
#410 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
... juist is juist. Wil mijn verontschuldigingen aanvaarden Pieke. Je weet hoe het soms gaat op een forum als deze. Ik was verkeerd. Niet alleen over de studie maar ook over uw persoon. Daarom vind ik dat mijn excuses wel gepast zijn. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#411 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U maakt het steeds bonter, Paulus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#412 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Mogen? iedereen doet zijn ding zoals hij of zij dat wil. Of dat wenselijk en opportuun is zal blijken. Maar laat het ons nog wat op de spits drijven. Homosexualiteit is bij dieren genetisch bepaald. Homo's vallen op hetzelfde geslacht en zijn bijgevolg, strikt biologisch bekeken, niet in staat jongen voort te brengen. Aangezien ze, zonder de hedendaagse technologie, geen jongen zouden krijgen, is deze variant op het genetisch materiaal, homo zijn, gedoemd om uit te sterven, in tegenstelling tot de hype dat men er nu van maakt. |
|
|
|
|
|
|
#413 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zeg dat zij als betrokken partij geen objectief onderzoek kunnen voeren. Citaat:
En dat is ook nergens voor nodig. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 maart 2011 om 16:36. |
||
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ze zijn onbezonnen te werk gegaan. Een kinderwens heeft ook zijn grenzen, namelijk daar waar het de rechten van het kind geschonden worden (ik denk dat de term "Oekraïens weeshuis" alles zegt...) |
|
|
|
|
|
|
#415 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
De natuur heeft ons eigenschappen gegeven waardoor we dit nu kunnen omzeilen. Deze eigenschappen en mogelijkheden niet gebruiken zou eveneens tegennatuurlijk zijn. |
|
|
|
|
|
|
#416 | ||
|
|
Citaat:
1 Wetenschappelijk onderzoek is soms wel, soms niet op experimenten gebaseerd. Hoe ga je een aardbeving uitvoeren, hoe ga je een vulkaanuitbarsting in een lab doen? Ander onderzoek wordt gewoon het gedaan om het onethisch zou zijn: het effect van radio actieve straling op de mens wordt niet experimenteel vastgesteld. 2 Ik zal eerlijk zijn, ik ben geen menswetenschapper, of geen psycholoog. Toch kan ik een manier bedenken om na te gaan om homoseksuele ouderparen wel of niet slechter hun kinderen opvoeden dan heteroparen. Gewoon nagaan of dergelijke kinderen vaker voorkomen in zelfmoordstatistieken, hoger gebruik van antidepressiva hebben, het vaker of niet voorkomen in misdaadstatistieken, wat het hoogst behaald diploma is etc. Ik ben er zeker van de Steven M, die duidelijk wel in die richtingen geschoold is, nog een aantal relevante factoren zal kunnen opnoemen. Maar kom dus niet meer zeggen dat Citaat:
|
|
|
|
#417 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#418 | |
|
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=416
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 2 maart 2011 om 17:41. |
|
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een lesbische vrouw kan onder doodnormale omstandigheden via copulatie zwanger worden.... heu... technologische hoogstandjes? Waarover heb je het in feite? Over IVF? waarbij een heterokoppel dat niet op de normale manier kan zwanger worden of waarbij de vrouw geen dracht kan uitdragen een door henzelf geleverd embryo (eicel van de vrouw, sperma van de man) laten inbrengen in een andere vrouw (draagmoeder) om het kind te laten voldragen? Nu DAT is een technologisch hoogstandje... maar daar heb je geen probleem mee zeker? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 2 maart 2011 om 17:44. |
|
|
|
|
|
|
#420 | |
|
|
Citaat:
pom pom pom...
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 2 maart 2011 om 17:44. |
|
|
|
|