![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ga slapen. In het berbers: arah atetsed. In het arabisch: n3es.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut. Alle migranten die ik regelmatig spreek uit andere landen dan Marokko en Turkije zeggen me keer op keer dat, wij Belgen, veel, heel veel te tolerant zijn tegenover dit soort toestanden.
Buiten dus, weg ermee. Afvoeren. Laatst gewijzigd door Nr.10 : 6 maart 2011 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Je wilt mensen afvoeren die een andere taal spreken dan jij. Ja, heel tolerant zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Daar gaat het niet over. Het gaat hier over het feit dat u mensen wilt buiten schoppen die een andere taal dan gij spreken. Ik vind het schandelijk dat u durft te beweren dat u en andere Belgen tolerant zijn. Iemand met zo een gedachtegang komt zelfs niet in de buurt van tolerantie. Nog een geluk dat er wel degelijk oprechte, tolerante Vlamingen bestaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) wie turks wil spreken kan dat best in Turkije doen.Ik van dat heel tolerant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||
|
![]() Citaat:
U hebt het hier niet voor het zeggen. Nogmaals: u hebt zich niet te bemoeien. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Politiek zeer onverstandig omdat in Duitsland te doen.Een feit is wel dat ik op Sat 3 een aantal reportages van dat bezoek van EDrdogan heb gezien en dat er toch wel een sterk nationalistische ato heerste. Aan de andere kant. als de NL koningin op staatsbezoek gaat zwaaien de kids van de expat's ook met NL vlaggetjes.
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Neen, dat klopt niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
De kloof tussen arabieren en berberse mensen was inderdaad groot. Tegenwoordig is die kloof wat kleiner geworden sinds Mohamed koning is geworden. Nou ja, vergelijk het met walen en vlamingen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Berbers zijn geen Marrokkanen ? Zo ? Of : de Berbers zijn de Walen van Marrokko ? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Ik denk eerder dat de Berbers de Vlamingen van Marokko zijn.
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Ruraal van mentaliteit (nogal op eigen streek gericht), constant onderling verdeeld, maar op geld beluste en hardwerkende (nu ja, dat weet ik niet zo) mensen. Inderdaad, ik denk dat het klopt.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 7 maart 2011 om 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Berbers zijn wel Marokkanen. Maar soit, de vergelijking gaat denk ik niet op.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
[quote] Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 7 maart 2011 om 00:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() [quote=den dinges;5343622]Het zijn Marrokkanen, maar tegen hun goesting :
Dat is niet waar. Wij, het berberse volk eisen dat de koning eens wat meer doet voor de berberse mensen ipv zich te concentreren op de arabieren. De berberse bevolking is lang als afval behandeld geweest door de arabieren en de politiekers daar met op kop koning Hassan. De berberse bevolking vecht voor zn rechten, iets dat de arabieren niet kunnen accepteren. Nou goed, dit is verledentijd. De koning die daar nu aan de macht is doet toch wel veel voor de berberse bevolking. Kan me nog herinneren dat die man met zn botten mensen kwam redden uit het puin na die aardbeving van een aantal jaar geleden. Dat zie ik onze Albert nog niet doen. De koning is ook fier op de berberse bevolking en het landschap daar. Hij heeft daar zelfs verschillende kastelen staan en brengt zn vakanties daar door.
![]() |
![]() |