![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() Er staat ook nergens vermeld dat ze moslima is. Misschien gaat hem om fashion.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is een deel van een oplossing. Nu nog het andere deel voor elkaar krijgen, namelijk heb verbinden van de werkloosuitkering aan de echte werkwilligheid van iemand.
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tante Nonneke? Het Zeeuws Meisje als boterreclamedame?
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gefeliciteerd. Ik probeer dat tenminste in ijdele hoop toch wat verlichting in de wereld te brengen.
Ik reageer zelfs nog op Artisjok.
![]() |
#267 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik stel voor dat alle Christenen morgen terug met een groot houten kruis beginnen rond te slepen, kwestie van het grootste en meest opvallende religieuze symbool te hebben. Eens zien hoezeer er dan gejankt wordt? Of misschien moet iedereen morgen maar eens gaan werken met een t-shirt van het V.B. aan? Als groene moet ik mijn gezicht misschien groen gaan schilderen alsook mijn haar, en zo gaan solliciteren bij de lokale bank om dan te gaan klagen bij het CGKR indien ik gediscrimineerd word? Of een t-shirt met 'fuck off' aandoen, zou dat gaan? Want dat laatste, is tenslotte de impliciete boodschap die een hoofddoekmeisje meegeeft aan haar niet-hoofddoekdragende medemens, of die nu zwart is, of blank. Maar daarnaast zijn werkgevers zijn niet geïnteresseerd in uw opinies over ene of gene godsdienst of ideologie, en klanten nog veel minder. Uw werkplaats, noch school, noch eender welke professionele omgeving die daar tussenin mocht staan en die ik over het hoofd zie, is best de plaats waar je niet met je eigen ideeën begint te schermen. Om, als je het mij vraagt, heel begrijpelijke redenen: uw professioneel leven heeft immers in de overgrote meerderheid van de gevallen totaal niets van doen met je godsdienst of ideologie. Tenzij je gaat werken of school loopt om zieltjes te winnen, maar dat lijkt me niet de reden waarvoor je aangeworven wordt ...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 maart 2011 om 01:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je schrijft overigens even verder dat 'n hoofddoek geen voorwaarde is om islam te belijden, maar 'n soort van cultuur is in andere (islamitische) landen, daarmee geeft U zelf aan dat dat hier bij ons niet cultuur of gewoonte is. “Si fueris Romae, Romano vivito more; si fueris alibi, vivito sicut ibi” Bovendien - en dan mag U me vinden doordraaien - 'n Vlaams meisje dat zich bekeert zie ik als landverraaier ofwel als minderbegaafd!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
Zou ik een bron kunnen krijgen? Maar los daarvan maakt het me niets uit. Het lijkt me vooral een amokmaakster. Wie gaat er nu eerst braafjes solliciteren zonder provocerende accesoires of klederdracht, om dan plots met provocerende aççesoires of kleding af te komen. Dat doet enkel iemand die zin heeft om te rebelleren, of een wolf in schaapskleren, me dunkt. Daarbij kreeg ze dan nog gelijk van de winkelketen ook (die gelukkig voor haar Nederlands was). De klanten (zoals al aangehaald: waarschijnlijk voor minimum 50% uit allochtonen bestaand) oordeelden daar echter anders over. ![]() Misschién droeg ze het wel als fashion en was ze helemaal niet Islamtisch, en konden de Moslimvrienden niet verdragen dat hun offensie-symbool op deze reden werd gebruskeerd? ![]() Indien dat het geval is, lig ik behoorlijk strike. Alles doet me vooral denken aan die Marokkaan bij ons in de klas die telkens het woordje 'racist' begon te schreeuwen van zodra hij een rood cijfer kreeg ... Hem uitleggen dat het helaas gewoon om een objectieve vaststelling van het tekort schieten van zijn kennis en mogelijkheden ging, was niet min voor de leerkrachten. Religie of 'ras' als excuus voor hem dus, om zijn eigen fouten te verbergen. Wie is dan degene die misbruik maakt van 'ras' of 'religie'? Zijn de Islamieten eigenlijk wel echt gelovig? Of is het gewoon een excuus om hun territorium uit te breiden en onbeschaafde impulsen in de wereld los te laten (overal ter wereld bevechten ze andersgelovigen, enkel in het westen gebeurt dat nog niet openlijk). Vooral de vrouwelijke leerkrachten konden hem met moeite iets duidelijk maken, want die discrimineerde hij wel. Och god ja ... het zou me niet verbazen als velen daardoor nu nog kalmeermiddelen slikken. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 maart 2011 om 02:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet helemaal niets van dat meisje, behalve: Dat ze blank en vlaams is. Dat zijn de enige feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergeet 1 feitje. Dit blank Vlaams meisje/vrouw draagt liever een hoofdoek dan te werken voor haar boterham.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 maart 2011 om 02:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() jij gaat dus alleen in dialoog met wie jou gelijk geeft,wat doe je dan op een politiek forum =trollen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach ja, dan ga je gewoon wat 'zeikstralen', toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() Prima, maar dan ook naderhand niet gaan zeikstralen dat u tengevolge van uw eigen keuze geen werk kan vinden of uw werk bent kwijtgeraakt. En al helemaal geen rassiesme en dergelijke gaan blèren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |