![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Let op en lees verder he ![]() Je moet zoiets heel slim aanpakken, jouw woorden wikken en wegen, fatsoenlijke taal gebruiken en ze dan op een deftige wijze aan de deur zetten. Zodat je niemand kan pakken ![]() Zo worden ook andere mannen en vrouwen afgedankt. We hebben zelfs een uitgebreide en zelfs nieuwe woordenschat die dat allemaal mogelijk maakt. Ik denk aan reorganisatie enz. enz. enz. Ze hadden nog niet eens moeten spreken van een hoofddoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind iemand die zich tot de Moon sekte bekeert evengoed een trees als iemand die meent dat ze naar het islamitische hoerieparadijs mag gaan als ze zich hier maar inpakt. Ik kan moeilijk respect opbrengen (en zie trouwens niet in waarom ik dat zou moeten doen) voor mensen die van zichzelf vinden dat ze een mankement aan hun hersenen hebben en daardoor maar de helft waard zijn als een man (volgens hun eigen profeet althans). Ik heb bovendien het grootste MISPRIJZEN voor vrouwen die middels hun islamitische vlag aan hun mannelijke sektegenoten willen duidelijk maken dat zij niet "verkrachtbaar" zijn, maar dat niet-hoofddoekdraagster dus gerust mogen worden besprongen, wegens toch maar eigen fout! Hoe noem je zulke sujetten dan? "eerbare dames? " En ja, ik heb een bloedhekel aan een ideologie die vrouwen tot een akker verlaagt en hen enkel als broedmachine en lustobject (voor die éne man dan toch) beschouwt. Ik heb een bloedhekel aan een ideologie die constante en blijvende oorlogsvoering tegen andersdenkenden voorschrijft en die de totale wereldhegemonie tot doel heeft. Das vierte Reich zullen we maar zeggen. Jij bent een adept precies hé? Rechterarmpje al geoefend? Die van Hezbollah zijn er al volop mee bezig anders. ![]() Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 9 maart 2011 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb geen woorden als "trees" gebruikt voor de dame. Maar degenen die dat hier wel gedaan hebben, hebben volkomen gelijk. De allochtone vrouwen die als kind opgevoed zijn als moslima's hebben tenminste een excuus voor hun opvattingen. De domme vrouwen van het westen die er zelf voor kiezen hebben dat excuus niet. "Trezen" is nog het braafste woord dat we voor deze dames kunnen gebruiken. Vindt u het een probleem dat voorvechters van vrouwenrechten eigenlijk ook stiekem een anti-Islamitische agenda hebben? Je kunt ze beschuldigen van onoprechtheid, maar dat is dan de enige schade die is aangericht. Ik heb echter vooral een probleem met de progressieven en verlichte geesten die beweren heilig te geloven in de emancipatie en gelijke rechten van de vrouwen en die verontwaardigd zouden protesteren tegen elke vorm van vrouwonvriendelijkheid vanwege de katholieke kerk of andere conservatieve stroming in het westen, maar die plots heel tolerant worden wanneer de anti-vrouwelijke achterlijkheid komt in de vorm van een buitenlandse godsdienst zoals de Islam. Hun onoprechtheid is een héél stuk schadelijker. Schadelijker voor de vrouwen, allochtoon of autochtoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() Beknotting der vrijheid om zich niet te mogen onderwerpen aan een extremitische, racistische en vrouwvernederende religie-ideologie? Wat een maffe logica!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ivan Heylen > "Hey schoon wijveke" enz. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Tejokus : 9 maart 2011 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
om getrouwd te geraken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mijn geen "vrouwendag" meer als ze op die manier bezig blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() In Gent hebben een deel gekken om klokslag vijf uur een gele handdoek op hun hoofd gezet - en die tien minuten later weer afgedaan.
Ze hadden hem constant op moeten houden natuurlijk, als je pleit voor de vrijheid van de verplichte hoofddoekendracht, dan moet je consequent zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||
Banneling
|
![]() De Witte heeft al gereageerd in De Standaard.
Ik schreef hem volgend mailtje: Citaat:
Er wordt hier ook wel uit het oog verloren dat mevrouw de moslima helemaal niet ontslagen werd omwille van haar religieuze of ideologische overtuiging, maar omwille van haar klederdracht! Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 9 maart 2011 om 11:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met zen allen naar de Hema ![]() en de nieuwe garagepoorten komen van ...... Fereyn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bijna 73% vindt dat de hoofddoek niet kan. http://www.vacature.com/carriere/vin...content=rechts |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb het moeilijk met een bepaalde mentaliteit, mentaliteit van mensen die alleen om hun rechten komen en niet voor hun plichten.
BOEH "baas over eigen hoofd" is in die zin vrij hypocriet, men zegt de overtuiging van vrijheid te hebben om baas zijn over eigen hoofd maar men ontzegt anderen het recht om baas te zijn over hun eigen winkel. Misschien een idee voor volgende acties die bepaalde mensen tot denken kunnen zetten: BOEW "baas over eigen winkel" BOEL "baas over eigen land" (deze actie bestaat al, ze noemt Vlaams Belang), ze heeft door haar populariteit in het recent verleden al bewezen dat er wel nood kan zijn aan "baas zijn over eigen land" Ik vind dat als je komt wonen in een vreemd land dat je daar de plaatselijke gebruiken moet respecteren, is er geen gewoonte om in het openbaar met religieuze symbolen rond te lopen dan moet men dit ook respecteren. Stel bv dat in bepaalde landen nudisme een gewoonte is en dat dit wettelijk toegelaten is in die landen, mag men dan in de naam van de vrijheid hier overal in België bloot over het straat rondlopen? Ik vind ook dat als je in een bedrijf van een bepaalde persoon gaat werken je rechten hebt, maar ook plichten. Je kan niet verwachten dat de maatschappij zich altijd aanpast aan jou! Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 9 maart 2011 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Banneling
|
![]() En als ze nu eens een klein 3cmx3cm doekske aan een kettingske rond hun hals droegen?
Dan weten hun broers en die hun vrienden toch ook dat ze haar niet mogen bespringen wegens "eigen volk"? en dan weten ze ook dat ze haar met het apartheidspaswoord van aseilum aleikum mogen begroeten (iets wat ze met de ongelovige kaffers natuurlijk niet mogen). Gewoon een doekske van 3x3cm met een knoopke in, of een ringske. moet kunnen. (wel onder hun bloeske dragen als het kan, dat moeten de kruiskesdragers tegenwoordig blijkbaar ook doen van de sjaaltjesdragers). |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ben benieuwd of men een jood (inclusief keppeltje) in een islamitische bakker / slager zal laten werken. Of een openlijke homo er laten werken, men mag toch niet discrimineren? Denk daar maar eens over na
Je moet nou niet gaan zeveren over een miniscuul klein kruisje dat onder de kleren gedragen wordt. Als straks mensen bij een "bepaalde" vakbond een T-shirt van het vlaams belang dragen worden ze ook buiten geschot. Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 9 maart 2011 om 12:55. |
![]() |
![]() |