![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet iedere moslim leeft in volslagen harmonie met andere moslims.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat er nog niemand klacht gaan indienen is omdat er geen vrouwenquota zijn in de eredivisie voetbal..links subversief gespuis..godverdomme.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze straks per se een burqua willen dragen lijden we er ook niet onder...
Als iedereen straks halal krijgt voorgeschoteld lijden we er ook niet onder... Als ze straks willen bepalen wat in bepaalde lessen aan bod mag komen en wat niet lijden we er ook niet onder... Als er straks enkel nog gescheiden zwemuurtjes mogen zijn lijden we er ook niet onder... Als straks varkensvlees en alcohol uit de verkoop moeten is het zelfs goed voor onze gezondheid zeker? enz enz enz Waar denk jij dat dat verhaaltje zal eindigen? Als we straks een paar eeuwen terug in de tijd worden gegooid zullen we het misschien nog interessant en leuk vinden, wie weet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ik niet begrijp hé, is hoe het in godsnaam mogelijk is dat mensen die zichzelf politiek-correct en links durven noemen, onder de schermnaam van verdraagzaamheid, vrijheid en onvoorwaardelijke naastenliefde een bijzonder extremistische, racistische en onverdraagzame ideologie willen accepteren.
We hebben �*l ervaring met zeer extremistische, racistische en onverdraagzame ideologieën. We weten waar het toe leidt als je die accepteert! Gaan we opnieuw dezelfde fout maken ??? Ik denk dat vele van jullie voorvaderen zich omdraaien in hun graf!! ALLES waarvoor die mensen bloed, zweet en tranen gevochten hebben, willen jullie bij het grof huisvuil zetten? Begrijpen jullie dan niet dat de Islam een ideologie is die onder het mom van vrijheid, zoveel mogelijk vrijheid van anderen probeert af te pakken?? Het is de meest vrijheidsinperkende ideologie en godsdienst die er bestaat!! Hoe verder ze je toelaat, hoe meer je je vrijheid mag aan inperken. Kom eens in de Schoonbeekwijk, daar werd het tol-systeem al lang ingevoerd voor onze regering dat deed. Door de lokale bewoners weliswaar. ![]() Zo zijn er tal van territoriums die de Moslims zich nu al hebben toegeëigend. De politie durft er niet meer komen, omdat ze weten wat er hen dan te wachten staat: een burgeroorlog op kleine schaal! Vraag eens aan de oudjes en autochtonen hoe vrij ze zich daar voelen? De vrijheid is hun zo groot, dat ze niet meer durven buitenkomen na de schooluren! Maar ook binnen de schooluren is die vrijheid op sommige plaatsen beperkt. In de Scandinavische landen, voelen de autochtone meisjes zich zo vrij dat ze hun haar zwart verven. In Antwerpen, had ik niet de vrijheid om 's avonds de metro te nemen. Dit werd me stellig afgeraden door autochtonen... die wel inzaten met mijn vrijheid: mijn vrijheid in de keuze om verkracht te worden of niet. ![]() Aan het station van Hasselt verscheen ik in een zwarte kokerrok met panty's. Een Moslim jongen vroeg me daar waarvan ik me de vrijheid durfde permitteren, om zoiets aan te trekken, wat hem helemaal op hol deed slaan en wat hem overtuigde dat hij de vrijheid had daar ook iets mee te doen. ![]() Aan de Moslimvrouwen en de homo's binnen de Moslimgroepen, de minder praktiserende Moslims, de meer verwesterde Moslims en de ex-Moslims zullen we maar niet vragen hoe zij hun vrijheid binnen de Islam beleven zeker hé? ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 maart 2011 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 9 maart 2011 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er was altijd al een verbod op hoofddeksels. Alleen vonden die muzelvrouwtjes weer dat ze daar niet onder vielen. Brute pech. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
|
![]() Citaat:
Over de grens is de kans om geholpen te worden door een hoofddoekdraagster 50/50. ![]() Zoals Hema zei: in NL. is dit doodnormaal. In Be. zal het echter nog lang niet zo zijn, gezien iemand wiens contract niet verlengd werd meteen amok begint te maken omdat ze meent dat dit door haar klederdracht wordt veroorzaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar ter zake ![]() 1. Ik had een vriendin die niet in winkels wou binnengaan waarin de bediening uit allochtonen bestond (nachtwinkels dus). Ze keerde helemaal om toen ze een jongen (Islammiet, Turks-Limburgs) leerde kennen die haar succesvol (maar met een leugen over zijn origine ![]() Ze wou echter geloven in zijn goed- en oprechtheid... Tot hij haar zelf zei, na meer dan twee jaar waarin zij nog altijd niet zijn ouders had gezien en gesluierd door zijn wijk moest lopen om niet op te vallen: ik kan je geen toekomst bieden. Het is absoluut verboden voor ons om te trouwen of om te gaan met een niet-Islam meisje... Hij heeft het zelf niet eens geprobeerd! Ze heeft haar familie dus gelijk moeten geven. Twee keer raden of ze nu nog binnengaat in winkels, waarin Moslims de scepter zwaaien... Racisme, iemand? 2. De hoofddoek is voor de vrouw een symbool, om ten strijde te trekken tegen en zich met klem te onderscheiden van de niet-hoofddoekdragende vrouw die zij als bijzonder inferieure wezens beschouwd. Ze wil zeker niet over dezelfde kam geschoren worden als die vrouwen, daarom zoekt ze een opvallend uiterlijk kenmerk om zich er van te onderscheiden.
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#653 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Muzelmensen mogen ook geen oranje dragen: dus geen dokwerkers van muzelmaanse overtuiging in hun oranje overalls! Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 9 maart 2011 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit zou nog sterker zijn moesten moslims hun geloof ook intiem beleven. Israelieten op de werkvloer zie ik ook nooit met keppeltjes. Zij vragen ook niet naar bepaalde priveleges. Mijn vriendin is chinese en krijgt ook hun verlof op haar feestdagen. Dat Christelijke symbolen zoals de kerstboom niet moesten verwijderd worden voor Hindoes, Boedhisten of Joden. Wel voor Moslims. Dat moslims gratis voordelen willen waar een jood als hij deze wil maar zelf voor moet opdraaien. Dat moslims die naast een varkensslachterij gaan wonen dan protest indienen omdat er varkensgeur over komt gewaaid en dat deze onrein zijn. En zo zijn er nog 1000 voorbeelden. Waar houdt het op? Straks krijg ik klachten van een moslim buur omdat ik een koteletje op mijn bbq leg en de wind slecht zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Banneling
|
![]() Sedert gisterochtend bijna 700 posts.
Terecht voor zo'n wereldschokkend nieuws. Blijkbaar werkte deze dame al een tijdje in de winkel en waren er geen problemen, geen klachten. Tot de dag dat ze, met toestemming, een hoofddoek droeg. Plots zagen een deel van de klanten en haar collega's haar niet meer zoals voorheen. Me dunkt dat er serieus wat scheelt aan de perceptie van heel wat mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |