![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1021 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wist ik niet
![]() Van welk land ben je afkomstig? Ben je moslim? Praktiserend? Laatst gewijzigd door bgf324 : 11 maart 2011 om 01:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan weet je het nu
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 |
|
![]() Stom gezeik over allochtoon/autochtoon.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 |
Banneling
|
![]() Dit klopt. Maar dit wordt gewoonlijk wel gedragen door een meerderheid van de bevolking.
Hetgeen nu gebeurt is een gevolg van de islamitische kolonisatie en wordt helemaal niet gedragen door een meerderheid van de bevolking. maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Binnen 50 jaar ziet het er hier uit als in Libanon. Goed zo! Gisteren heb ik een moslimkoppel duidelijk gechoqueerd: ze liepen over de parking, hij dreigend kijkend, zij zwart ingepakt; Ik zat nog in mijn auto en maakte duidelijk een kruisteken met bezweringsformule. Ze waren ineens hun kluts kwijt: vier starende ogen naar mijn auto, ik de onschuld zelve! Ze gaan me niet kunnen verbieden om MIJN geloof in MIJN land te veruiterlijken als ze zelf eerst de initiatieven genomen hebben. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 11 maart 2011 om 07:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 |
|
![]() Ik denk dat dat de waanzin (= Uh-huh die zet: ga weg uit dit land!) duidelijk genoeg illustreert.
Nu ja, als madam een westerse (dus met sociale zekerheid) Moslimvrije staat weet aan te duiden Eigenlijk zou je moeten hopen dat ze binnen afzienbare tijd de overhand halen. Ons sociale zekerheid klapt dan in mekaar. Het veronderstelt immers dat iemand moet gaan werken. We zullen dan rap zien hoe snel ze bereidt zijn ons zo geappreciëerde (oh neen wacht, herinnert zich Uh-huh's reply: 'Liefde voor Vlamingen? Heb je gedronken?' & 'Stik in uw speknek)' land in te ruilen voor een ander. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 11 maart 2011 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 | |
|
![]() Citaat:
Dat je een gevolg bent van de kweekwaanzin van je ouders is één ding, dat maakt je duidelijk nog geen Vlaming. De verschillen met ons zijn zeer groot en bijzonder radicaal. Dat je het lef hebt om tegen een autochtoon te zeggen dat hij zijn land moet verlaten en dat jij dus een belangrijker Vlaming bent dan hem of meer overeenkomsten hebt met de Vlaamse cultuur, wil nog niet zeggen dat het ook zo is. Meer zelfs ... again: wij, Vlamingen, zouden het noooooit jamais in ons hoofd halen zoiets te zeggen, in een land waar wij of onze ouders te gast waren. Vergeet niet meisje, waar je nu zou staan moesten je ouders nog ginderachter zijn blijven wonen ... Enige dankbaarheid is dus wel op z'n plaats. Zoals de allochtonen voelen die het V.B. of de Nederlandse rechtse partij hebben bijgevoegd: ze zijn ontzettend blij met de goede en onvoorwaardelijke opvang die wij aan hun of hun ouders boden en willen niet dat zulke mooie waarden van naastenliefde verloren gaan. Terwijl ze deze waarden niet terugvinden binnen de Islam! Integendeel, ze merken hoe de gasten die we hier zo vriendelijk ontvangen hebben, een nagel aan de doodskist van vele burgers worden en zelfs al dan niet zijn dood (mede) veroorzaken ... En bij Vlaming zijn horen ook plichten. Het is niet enkel het recht om zoveel mogelijk uitkeringen te vangen. Vertel dat maar door aan je Moslimvriendjes. We hebben een grote en vermoedelijk fatale fout gemaakt in de jaren '60. Heel het westen, behalve de U.S. waarin jullie terecht moesten assimileren, ziet dat nu in. Op sommige dingen reageer ik niet, omdat ze te grof zijn, te bruut, of te veel getuigen van grootheidswaanzin, iets waar jullie Moslims maar al te vaak aan lijden (zie hoge percentage schizofrenie). Zonder dank, als je nog eens op je plaats gezet wil worden en de werkelijkheid onder ogen durft te zien, roep je maar.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 11 maart 2011 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 | |
|
![]() Citaat:
Bannen van die linkse draadverknoeiers blijkt geen optie te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
EN RACISME EN SCHELDEN HEEFT HIER NIETS MEE TE MAKEN!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
stel u voor een conventie van linksen op een strand van Japan, ... de Amerikanen komen dat te weten en stellen hun HAARP erop in ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1039 | |
|
![]() Het probleem is dat ik hier geboren ben en niet naar hier ben gekomen. Heb je 'm?
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 | |
|
![]() Oké, Cdude.
![]() |
![]() |