![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik sta ervan te kijken dat je in één reactie al 2 lange zinnen gebruikt..knap ! Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 11 maart 2011 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() pas op, niet zeggen dat er Fatima's in winkels werken hoor, dan krijg je gedoe langs alle kanten ![]() Citaat:
ik vraag me af hoe lang die daar al rondzwerft als geest, en hoe het komt dat ze toch van die moderne kleren enzo draagt ![]()
![]() |
![]() |
#105 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb ook al contracten aangeboden gekregen die ik heb geweigerd. Ben ik dan ook een werkweigeraar?
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Staatssecretaris
|
![]() als ik wou dat het in de krant verscheen destijds had ik daarvoor een gekleurde hanekam, een tattoo en of een piercing moeten hebben. Met een sjaaltje op m'n hoofd had dat toen niet gehaald. Mijn bomma die toen ook geen werk had en ook steeds een keukenhanddoek op haar hoofd haalde ook niet de kranten.
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, daar was de hoofddoek ook een drogreden om een liefdesaffaire te verbergen. Toen dat duidelijk werd heeft men het onderzoek rap vertikaal geklasseerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Gouverneur
|
![]() De gebrainwashte bekeerlinge weigert om de haar aangeboden job aan te nemen, nochtans een passende functie: dus moet de RVA haar uitkeringsrecht schorsen wegens werkweigering, net zoals dit gebeurt met elke werkweigeraar.
Zoniet verzanden we in een situatie waarbij hoofddoekdraagsters zich als eersterangsburgers absolute rechten en voorrechten toe-eigenen, door chantage en zelfs intimidatie. De hoofddoek is zo verworden tot een strijdvlag, een breekijzer dat de samenleving polariseert en destabiliseert doordat deze doordoekdraagsters lak hebben aan reguliere wetten en de wetten van hun allah boven alles iedereen plaatsen. Meedogenloos en met een nietsonziend egoïsme, egocentrisme en brutaliteit waarbij met niets of niemand rekening wordt gehouden, leggen zo'n bekrompen, extreemrechtse hoofddoekdraagsters hun wil en wetten (de wetten van allah) op aan iedereen. Tijd dat daar paal en perk aan wordt gesteld. De RVA kan haar alvast onderwerpen aan de SECULIERE wetten en van rechtswege haar uitkering stopzetten, wegens werkweigering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je toen ook eerst luidkeels staan roepen dat je een contract bij die werkgever wou?
![]() |
#113 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Doordat men in Nederland verder doorgedraaid is aan één zijde en er te veel toegevingen worden gedaan aan moslims, is de tegenreactie des te groter: een veel meer extreme partij en dus tegenreactie door een groot deel van de bevolking en strengere maatregelen op het gebied van immigratie. Men kan dus beter zoals in België de zaken niet zo uit de hand laten lopen en niet overal die hoofddoekdraagsters hun egoïstische eisen laten doordrukken. Met wat meer sereniteit en respect voor de overtuiging van anderen (wie altijd en overal zijn overtuiging wil uitdragen heeft geen respect voor anderen). Het compromismodel, zoals we dit hier kennen, is veel beter dan die polarisering in Nederland. Nu nog die kortzichtige hoofddoekdraagsters aan het verstand brengen dat ze moeten leren om water in de wijn te doen en om te leren om rekening te houden met anderen, willen we het hier nog een beetje leefbaar houden. Laatst gewijzigd door Neptunus : 11 maart 2011 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee hoor en eerlijk gezegd, ik zou er niet gelukkig mee geweest zijn als dat in de krant was verschenen. Dat de kranten, de media, in mijn plaats luidkeels in mjjn plaats stonden te roepen.
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is nochtans zij die de interviews geeft zenne.
![]() |
#116 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Miisschien, Neptunus , lukt in België wel wat in Nederland niet lukt. Ik wens je veel succes en dat er dan tot in lengte van dagen compromissen gesloten mogen blijven worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Nynorsk?! Is je account gehijackt? Oppassen, je mag niet zo van jetje geven, anders word je beschuldigd van racisme en oproepen tot geweld. Mbt racisme is het in dit geval problematisch dat mevrouw een volbloed (?) autochtoon is. Discriminatie zal zeker lukken, ons land al kennende. Het valt niet uit te sluiten noch te bevestigen, dat het land reeds volledig in rep en roer zou staan en er hier en daar wat auto's in vlammen zouden zijn opgegaan, indien mevrouw van andere origine was, als je het mij vraagt.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gezocht naar een personeelslijst, zonder succes.
![]() |
![]() |