![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mij maakt dat wel uit. Ik vind bleek en zwart geen mooie huidskleurkes. Smaken verschillen uiteraard.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() hehe, juist
er is wetenschappelijk onderbouwde theorie die zegt dat er genetisch meer verschillen tussen de zwarten onderling zijn dan tussen alle rassen. Tot zover dus ook direct de waarde van het begrip ras bij de mens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, maar je mag natuurlijk niet bang gaan weglopen als je er 1 ziet.
ook het aanstaren en in hun gezicht gaan bidden als ze een hoofddoek dragen, gaat niet helpen natuurlijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als mijn geloof me nu voorstelt om telkens ik iemand zie die op het verkeerde islampad loopt en dus rechtstreeks richting hellepoort jogt, ik haar kan helpen door een aanroeping naar de Heilige Drievuldigheid te doen, wie gaat me tegenhouden? Youssef? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 13 maart 2011 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Lang leve de moderatie en hun symplistische kijk op racisme, vrije mening, discriminatie, beledigingen enz..... wel iemands ouders beledigen dat mag http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1315. Iemand de forumclown noemen mag http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=214 ik kan er nog zo een hoopje aanhalen??? Maar dit mag niet. ![]() ![]() Wie beledig ik door te cheeren dat ik stoep*knip* boycot? PMag ik daar soepkippen van maken? Dit hoeft geen antwoord van een mod te krijgen hoor, ik wou het gewoon even duidelijk maken aan iedereen. Bovendien bewijzen ze het zelf. Ik lees Citaat:
![]() ![]() De kkkk zit diep in dit forum. Laatst gewijzigd door Wisord : 13 maart 2011 om 10:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is wel overduidelijk. Ik snap wel niet wat je met kkkk wil zeggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Da's dan geen racisme ? Of bestaat omgekeerd racisme niet volgens u?
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo nee, waarom gebruik jij in het bijzonder dan zo graag het woordje speknek?
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarstraks heeft Wisord me ook weer met dat scheldwoord aangesproken, ben benieuwd of het mag blijven staan, dan kan ik het hergebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ofwel kwam ik die moslim/moslima hier nog niet tegen; ofwel klopt je vertelling niet. Of is dit een hypothetische vraag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is maar van de moment dat ze hun godsdienstgeleuter bovenhalen en tonen dat ik er een afkeer van krijg. En of dat nu een moslima is die Nadira heet, of een jood met de naam Jacob, het mag zelfs een stokstijve katholieker zijn met de naam Maurice die zo blank is als de kont van albino....ik moet er gewoon niks van weten. Dus volgens jou ben ik een racist als ik die Maurice een onnozele pilaarbijter zou vinden omwille van zijn geloof en overtuiging?
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Tuurlijk zeggen ze geen speknek tegen u, ....
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Ahzo.... da's niet aan de orde.
Zij mogen zich dus onbeperkt storen aan het feit dat ik kots van alles wat met een god,allah,jaweh en consoorten te maken heeft, ....mij verwijten voor hoer omdat ik tijdens de zomer in shorts en tanktops rondloop op straat en de wind laat wapperen door mijn haren, ....mij uitmaken voor speknek omdat ik varkensvlees niet van mijn menu schrap ? Wat zij doen is dus geen racisme volgens u?
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Dan klopt het niet dat "een moslim/moslima die iedere andersdenkende of andersgelovige een dikke speknek noemt".
Maar als je iedereen zo rap een onnozel kieken noemt; verwonderd het mij niet dat een ander jou misschien al eens "dikke speknek" noemt. Dan is het geen kwestie van racisme; maar van actie en reactie. http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=31 |
![]() |
![]() |