![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ding heeft bij nader inzien een tsunami, die heel de wereld trof, intact overleefd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() Op het nieuws gezien dat de nucleaire ramp als graad 5 tot 6 beschouwd werd, op een graduatie van 7 . Tsjernobyl was graad 7. ( BFM TV )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloof mij, ik verheug me over geen enkel lijk. En al die antikernkracht-militanten evenmin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() Wat een walgelijke insinuaties. Waarover zou Greenpeace zich verheugen ? Dat alles wat zij vrezen bewaarheid word ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.ryocentral.info/2011/03/p...medium=twitter Als de kernen beginnen te zinken, zullen ze hoogstwaarschijnlijk een water platform raken en dan ontploft heel de circustent. En dan zal Chernobyl een lachertje zijn. En zal ik achter mijn beloofde, fles champagne gaan bij mijn beste vriend. Mét lays chips met natuurlijk zeezout, om het ironisch te maken. Laatst gewijzigd door JurgenD : 15 maart 2011 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er is ook zoiets als sarcasme. Die fles was ik beloofd, omdat men het totaal onwaarschijnlijk vond, dat ik gelijk zou krijgen. En het ziet er goed uit dat ik gelijk aan het krijgen ben. En als ik den dikste krijg, dan is dat heel jammer voor de Japanezen, maar misschien een zegen voor de wereld. Want dan gaan ze pas inzien met welk gevaarlijk spel ze bezig zijn. En zal men eindelijk beseffen dat veiligheid primeert boven economie. Ze zijn er vet mee, met hun economisch voordeel dat ze de laatste decenia hebben verkregen met hun kerncentrales. Wacht maar wat de afbetaling zal zijn van deze toestand op langere termijn. Wel dat is mijn punt. Sluiten die boel. 't risico is te groot. Maar als die kernen zakken tot in de grond, op een waterplatform, dan wordt het niet enkel een lokaal probleem, maar zal heel de wereld Japanese soep gepresenteerd krijgen. Nog maar te zwijgen van een tweede tsunami die kan ontstaan, met opnieuw een kettingreaktie van gevolgen. Laatst gewijzigd door JurgenD : 15 maart 2011 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() Dat weten we nog niet. Het is daar nog niet afgelopen. Maar wetende dat men meestal enkel de minst verontrustende info vrij geeft, en we nu dit al te horen krijgen, begin ik mij toch het één en ander af te vragen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
|
![]() Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar aangezien de deskundigen terzake het daarover zelfs niet eens zijn, ben ik er toch niet zo gerust in. Er is trouwens juist een nieuwe explosie geweest.
Laatst gewijzigd door Edina : 15 maart 2011 om 00:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Net zozeer Jij domme uitspraken doet op geregelde wijze. (Daarbij zeg ik niet dat je dom bent) Maar terug naar de mensheid. Het is een feit. De mens leert het meest in zijn leven, niet door wijze woorden of door waarschuwingen, maar door zijn vingers te verbranden aan de leuvense stoof, zodat het goed zeer doet. Dat is nu eenmaal de aard van het beestje. En men kan mij niet verwijten dat ik dat gewoonweg zie en erop wijs. Hier, een meterke om op te kijken: http://www.ustream.tv/channel/geiger-counter-tokyo Laatst gewijzigd door JurgenD : 15 maart 2011 om 00:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
|
![]() Citaat:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/43449...sjernobyl.html |
|
![]() |
![]() |