![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4321 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#4322 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#4323 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij een kip kan je het centraal zenuwstelsel in 1 keer uitschakelen. Bij de grote LB-dieren is het halsslagader oversnijden en wachten tot het beest langzaam doodbloedt. Dat doet pijn, dat is stress, en dat is allemaal compleet onnodig. We hebben methoden om die pijn en stress uit te schakelen. Als je een huisdier euthanaseert wordt dat dier ook eerst verdoofd. Als je de dolethal rechtstreeks inspuit, zonder verdoving vooraf, dan krijg je een dier dat minutenlang helse pijnen gaat lijden. Waarom zou dat nodig zijn? Maar kijk hier, speciaal om jou een plezier te doen, iets dat je heel graag zal zien: http://link.brightcove.com/services/...d=813012184001 Broek af en rukken maar zou ik zeggen. Heerlijk toch eh, dat geschreeuw.
|
|
|
#4324 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#4325 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#4326 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#4327 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#4328 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij konijnen sloegen we ze eerst altijd met een stok op hun koppie. Zodat ze 'verdoofd' zijn. Nu hebben we geen konijnen meer. Bij varkens gaat het ook redelijk snel. Met een groot slagermes (en een goede slager) duurt het ook maximaal een paar seconden. Desnoods kan je ze voor het slachten ook altijd een tik met de hamer geven. Dan zijn ze ook op slag verdoofd. |
|
|
|
|
|
#4329 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn nonkel heeft jaren geleden konijntjes gekocht en vetgemest.
Toen ze klaar waren om te slachten, wou hij dat zelf niet doen. Dus hij hoorde wat rond hier en daar en er was iemand die de konijnen wou slachten tegen een zeer lage prijs. Mijn nonkel rook onraad toen hij de konijnen nogal hevig hoorde krijsen... Bleek dat die persoon met een mesje hun ogen lekprikte en hun via die weg liet leegbloeden... |
|
|
|
|
#4330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4331 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij had waarschijnlijk het lef niet.
Ge moet dat ook zijn "jaske" uitdoen he en die ingewanden enzo... Ik zou het ook overlaten aan mensen met kennis van zaken. En daarmee heb ik het niet over de persoon in mijn andere bericht. |
|
|
|
|
#4332 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Konijn is niet moeilijk hoor. Heb dat als klein jochie vaak genoeg gezien.
Tikske tegen hun kopke (kan met borstelsteel ofzo). En dan met het een scherp meske hun keelke over snijden. Dan voelen die beestjes dat niet. Maar zowiezo zou je ze ook gemakkelijk zonder verdoving kunnen slachten. Is wel wat groter dan een kip, maar gaat volgens mij nog steeds vlot. Laatst gewijzigd door bgf324 : 17 maart 2011 om 18:16. |
|
|
|
|
#4333 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4334 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze bewegen toch niet wanneer je hen het mes op de keel zet. Da's toch al iets.
|
|
|
|
|
#4335 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#4336 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#4337 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ben jij zo'n geval dat vroeger voor de fun dieren pijn deed?
|
|
|
#4338 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door bgf324 : 17 maart 2011 om 20:06. |
|
|
|
|
|
#4339 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het is traditie om olifanten uit te moorden omwille van een stukje ivoor. Het is traditie om tijgers te kelen omwille van hun penis die zogezegd geneeskrachtig is . Maar het is ook traditie in bepaalde streken en bij bepaalde stammen om jonge meisjes vaginaal te verminken. Met een bot en roestig scheermesje of met een stuk glas de clitoris van een 12 jarige wegsnijden is dus volgens u ook iet som niet wakker van et liggen omwille van het traditie en folklore gehalte?
|
|
|
#4340 |
|
Europees Commissaris
|
Wist niet dat gij zo'n onmens zijt hoor. Wanneer gij een mes tegen uw keel krijgt zult ge ook niet meer veel tegenspartelen denk ik. Eerder uw broek bevuilen...verlamd van angst.
|
|
|