Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 21 maart 2011, 13:11   #61
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Hoe is dat spreekwoord ook weer? Boswachters zijn de beste stropers of zoiets?
Barba non facit philosophum, bedoelt u?
Sus Iratus is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:16   #62
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik kon het bijna ook niet geloven tot ik die pm's las, ik was stomverbaasd.... en even later stelde ik vast dat Quasix een ban had???... Zoals ik al zei hebben ze redenen, onjuiste redenen weliswaar. Waarom zou ik om de valse reden mij laten wegjagen.
Zou het niet kunnen dat jullie toevallig via het zelfde IP buiten gaan op het internet, ...

Dat kan als je voor hetzelfde bedrijf werkt, of als je dezelfde proxiserver gebruikt om u "anoniem" te maken.

Een moderator ziet uw IP dan opduiken en dat van Quasix of Sugar, en hop, 1 + 1 = 2 he...
Herr Flick is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:23   #63
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb al meermaals uitgelegd waar het over gaat, men beschuldigt mij ervan een dubbelnick te zijn van Sugar, Sugar zou dan een dubbelnick hebben om bp's te omzeilen en Quasix heeft botweg reeds een permban daar hij ook een dubbelnick zou zijn????

Waarom zou ik liegen over die beschuldigingen? Waarom zou ik deze draad dan starten? ... het lijkt me erg debiel om zoiets te verzinnen, bijna zo debiel als de beschuldigingen zelf.
En wat is dan de reden waarom de mods denken dat jullie dubbelnicks zouden zijn? Daar is een reden voor, he. Die kan je hier toch wel geven?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:26   #64
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Zou het niet kunnen dat jullie toevallig via het zelfde IP buiten gaan op het internet, ...

Dat kan als je voor hetzelfde bedrijf werkt, of als je dezelfde proxiserver gebruikt om u "anoniem" te maken.

Een moderator ziet uw IP dan opduiken en dat van Quasix of Sugar, en hop, 1 + 1 = 2 he...
Wat ik dus al zei.
Sus Iratus is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:28   #65
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kan als je voor hetzelfde bedrijf werkt
IP vh CGKR ?
CyberpunX is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:32   #66
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

een complot van de 'puntmutsen'
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:32   #67
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

mij lijkt de kans dat het gewoon om dezelfde gebruiker gaat toch groter (dan de kans dat die ook nog eens werken, laat staan bij dezelfde werkgever)
Anna List is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:33   #68
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
En wat is dan de reden waarom de mods denken dat jullie dubbelnicks zouden zijn? Daar is een reden voor, he. Die kan je hier toch wel geven?

Zoals ik zei weet ik die niet, ze hebben enkel "aanwijzingen" (vermoedens) wat die zijn is door mij niet geweten. ..... dat is dus mee de reden waar ik deze draad voor start.
Wisord is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:38   #69
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik zei weet ik die niet, ze hebben enkel "aanwijzingen" (vermoedens) wat die zijn is door mij niet geweten. ..... dat is dus mee de reden waar ik deze draad voor start.
Waarom vraag je dan niet aan de mods waarom zij dat denken?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:40   #70
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan de moderatie stoppen met mij af te dreigen via PM's? Bovendien is echt wel idioot om mij te verdenken een dubblenick van Sugar en een dubbelnick van Quasix te zijn. Dit zijn 2 totaal andere personen.
Er is natuurlijk helemaal geen sprake van bedreigingen. U kreeg gewoon een neutrale pb met de vraag om opheldering over uw eventuele dubbelnicks, omdat we bij eventuele bans geen mensen onterecht willen bannen wegens dubbelnick om een ban te omzeilen. Zoals ik u al in mijn pb liet weten, bevat de forumsoftware een automatische detector voor mogelijke dubbelnicks. Aangezien die detector herhaaldelijk aangaf dat u mogelijk verschillende dubbelnicks had, vroegen we dus om uitleg zoals we dat in het verleden nog al hebben gedaan bij andere forummers die daar dan helemaal geen spel van maakten. U schijnt niet te willen aanvaarden dat die vraag om opheldering er net kwam omdat we twijfels hadden over bepaalde mogelijke dubbelnicks en we onterechte bans net willen vermijden. U verkoos dus om op die neutrale pb te antwoorden met de melding dat we met onze neus uit uw zaken moesten blijven. Dan kunnen we natuurlijk niet anders dan afgaan op onze detector en onze interpretatie daarvan.

Laatst gewijzigd door Akira : 21 maart 2011 om 13:41.
Akira is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:48   #71
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Bijvoorbeeld ook. Kan men verwachten dat forumleden PM's van de moderatie privé houden terwijl een moderatie meent het recht te hebben PM's te doorzoeken op zoek naar dubbelnicks?
Moderatoren hebben geen toegang tot de pb's van forummers. Admins wel, maar die zijn slechts zijdelings betrokken bij de moderatie en houden zich zeker niet bezig met het doorzoeken van pb's.

Laatst gewijzigd door Akira : 21 maart 2011 om 13:49.
Akira is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:51   #72
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

'Indien je geen opklaring kan geven over volgende mogelijke dubbelnicks wordt je gebannen'...iets in die aard dacht ik. Neutraal is dat niet.
Johan Bollen is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:51   #73
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akira Bekijk bericht
Er is natuurlijk helemaal geen sprake van bedreigingen. U kreeg gewoon een neutrale pb met de vraag om opheldering over uw eventuele dubbelnicks, omdat we bij eventuele bans geen mensen onterecht willen bannen wegens dubbelnick om een ban te omzeilen. Zoals ik u al in mijn pb liet weten, bevat de forumsoftware een automatische detector voor mogelijke dubbelnicks. Aangezien die detector herhaaldelijk aangaf dat u mogelijk verschillende dubbelnicks had, vroegen we dus om uitleg zoals we dat in het verleden nog al hebben gedaan bij andere forummers die daar dan helemaal geen spel van maakten. U schijnt niet te willen aanvaarden dat die vraag om opheldering er net kwam omdat we twijfels hadden over bepaalde mogelijke dubbelnicks en we onterechte bans net willen vermijden. U verkoos dus om op die neutrale pb te antwoorden met de melding dat we met onze neus uit uw zaken moesten blijven. Dan kunnen we natuurlijk niet anders dan afgaan op onze detector en onze interpretatie daarvan.
uw interpretatie is dus dat Wisord geen dubbelnick is van. leid ik af uit het feit dat er geen ban is.
Anna List is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:54   #74
Sammael
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Moderatoren hebben geen toegang tot de pb's van forummers. Admins wel, maar die zijn slechts zijdelings betrokken bij de moderatie en houden zich zeker niet bezig met het doorzoeken van pb's.
Is het een forumlid toegestaan een PB die hij ontving van een moderator en waarvan de inhoud hem niet bevalt, te posten in het Suggesties & Medelingen forum?

Omgekeerd, als een forumlid zijn beklag doet over de moderatie en verwijst naar ontvangen PM's, is het jullie dan toegestaan de PM's waarvan sprake te posten in het forum om iedereen duidelijk te maken dat het forumlid in kwestie niet helemaal de waarheid spreekt?
Sammael is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:56   #75
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
'Indien je geen opklaring kan geven over volgende mogelijke dubbelnicks wordt je gebannen'...iets in die aard dacht ik. Neutraal is dat niet.
Dat stond er helemaal niet in. En hij mag mijn pb gerust publiceren zodat iedereen dat kan zien. Ik publiceer hem niet zelf, omdat er mogelijk informatie instaat die hij liever niet deelt met het forum
Akira is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:57   #76
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat stond er helemaal niet in. En hij mag mijn pb gerust publiceren zodat iedereen dat kan zien. Ik publiceer hem niet zelf, omdat er mogelijk informatie instaat die hij liever niet deelt met het forum
@Wisord : een duidelijkere uitnodiging kan je me dunkt niet verwachten
Anna List is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:57   #77
Sammael
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
uw interpretatie is dus dat Wisord geen dubbelnick is van. leid ik af uit het feit dat er geen ban is.
Een IP match is een indicatie doch geen waterdicht sluitend bewijs dat iemand een dubbelnick is.

Dubbelnicks vangen is niet altijd zo eenvoudig en doorgaans zijn er naast de IP match nog andere elementen.

Eerlijk gezegd, het feit dat men de moeite doet om een vermeende dubbelnick te PM'en, betekent dat de moderatie niet over één nacht ijs gaat alvorens iemand te bannen.

Laatst gewijzigd door Sammael : 21 maart 2011 om 13:58.
Sammael is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:59   #78
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammael Bekijk bericht
Is het een forumlid toegestaan een PB die hij ontving van een moderator en waarvan de inhoud hem niet bevalt, te posten in het Suggesties & Medelingen forum?

Omgekeerd, als een forumlid zijn beklag doet over de moderatie en verwijst naar ontvangen PM's, is het jullie dan toegestaan de PM's waarvan sprake te posten in het forum om iedereen duidelijk te maken dat het forumlid in kwestie niet helemaal de waarheid spreekt?
Privéberichten (pb's) zijn - zoals de naam zegt - privé en mogen dus enkel op het forum gezet worden mits toestemming van de auteur.
Akira is offline  
Oud 21 maart 2011, 14:04   #79
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Privéberichten (pb's) zijn - zoals de naam zegt - privé en mogen dus enkel op het forum gezet worden mits toestemming van de auteur.
toch niet aan t terugkrabbelen Akira ???
Anna List is offline  
Oud 21 maart 2011, 14:05   #80
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

posten die handel
Txiki is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be