![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Het is duidelijk dat u Le Soir nog nooit hebt gelezen. Mijn onzin is onschuldig en ongevaarlijk, mijnheer ViveLaBelgique. Dat kan van die van Le Soir niet gezegd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister
|
![]() Ik denk dat ViveLaBelgique van niet meer weet,ken je dat verhaal van dat paard met oogkleppen op,das ongeveer wat ik hier zie,zijn "le soir is de hemel" de rest telt niet mee,hij staat hier rond te slaan zoals een kind dat de bal wil pakken in de draaimolen en daar niet in slaagt....mijn gedacht!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je één stuk aanhalen waaruit Uw punt blijkt dat Le Soir gevaarlijk is ? Misschien dat columns niet altijd even onschuldig zijn. Het is echter het volste recht van opiniemakers om stukken te schrijven die niet altijd politiek-correct zijn. Kan je één journalist of ex-werkgever noemen die een jobke heeft gekregen dankzij de PS ( bij de PS of PS instellingen) ? De laatste jaren heeft zowat elke krant besparingsplannen moeten doorvoeren, ook bij Le Soir hebben ze mensen moeten buiten zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van wat men in de Vlaamse media over Le Soir zegt ? Waar ze klakkeloos de beschuldigingen van Meneer De Wever aan deze krant overnemen zonder enige journalistieke duiding ? Het is hier niet mijn bedoeling om Le Soir als bijbel in de hemel te prijzen. Ik wil vooral duiden op het feit dat men hier blind is dat één politieke partij een grote krant boycot en zwartmaakt. Als je dat feit niet onderkent dan ben je zelf een paard met oogkleppen op. Als Le Soir iets illegaal doet, dan moeten ze zich maar verantwoorden voor de rechtbank. Er zijn trouwens zaken hangende die aangespannen zijn door de N-VA. Dat de N-VA militanten eens de openlijkheid hebben om de ware reden van de boycot mee te delen. Het is heus niet de kleingeestheid van Bart De Wever of van andere N-VA politici. De echte reden durven ze niet neer te schrijven. Ze hebben liever dat de anderen dit in hun plaats doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat op geen enkel moment de Franstalige partijen een duidelijk signaal hebben gegeven dat ze effectief een staatshervorming willen.
zo is er nog geen enkele nota gemaakt door een Franstalige aangaande de staatshervorming en is nog geen enkele nota van een Vlaming aanvaard geweest door de Franstalige partijen. zo kunnen we nog altijd concluderen dat hun enige doel erin bestaat om alles te laten verrotten tot het moment dat de Vlamingen, zoals in 2007-2008, gaan toegeven om een regering te vormen zonder staatshervorming.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien een beetje meer Le Soir lezen, dan snap je meer waarover het gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk stel dat de clan 'Le Pen' in Frankrijk meer en meer aan de macht doen. Op een gegeven moment starten ze een boycot aan 'Le Monde'. Ze maken deze krant zwart, ze roepen op om deze niet meer te lezen, ze dagen deze voor de rechtbank, ze weigeren elk gesprek met de krant.... Bovendien gaan de andere media klakkeloos en kritiekloos zonder de kritieken van de clan 'Le Pen' om de krant 'Le Monde' overnemen. Dit is een hypothetisch scenario maar hier in België is dit op dit moment de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sta mij toe mijn eventuele vooroordelen te koesteren, net zoals u de uwe koestert, mijnheer ViveLaBelgique. Een beetje vrijheid van denken mag nog altijd, meen ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijkomend vraagje: waren alle regering die vóór het gezegende jaar 2007 de dienst uitmaakten en waar voor zover ik weet N-VA evenmin ooit in was opgenomen, dan ook allemaal 'deftig'? Of zou het tóch mogelijk zijn - ik durf er haast niet aan te denken - dat het al dan niet 'deftig' zijn van een regering uiteindelijk maar bitter weinig tot zelfs helemaal niks te maken heeft met het al dan niet in de weg staan van die verdomd vermaledijde, verschrikkelijk vervloekte en als het even kan in het midden van de oceaan te verzuipen N-VA?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 23 maart 2011 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gemakkelijkste is echter om duidelijke, betrouwbare bronnen en referenties te geven om vooroordelen te ontkrachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Rare argumentatie. Eerst argumenteer je dat Leterme II en Verhofstadt II geen deftige regering waren en daarna argumenteer je dat de N-VA de vorming van een deftige regering nooit in de weg staat. Mijn argumentatie dat de N-VA een deftige regeringsvorming in de weg staat is gewoon de empirische vaststelling. Voor alle duidelijkheid over de column van Le Soir. Het was een zaterdagscolumn die meer ludiek is opgevat. Nochtans is de column 3 jaar na de feiten nog altijd branden actueel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mensen nog antwoorden op ViveLaBelgique, begrijp ik echt niet.
Investeer daar toch geen nodeloze moeite in. Discussiëren doe je met mensen die willen discussiëren.
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is in ieder geval een veel betere ingesteldheid dan Bart De Wever die gewoon oproept om de krant niet te lezen. Je kan echter moeilijk stellen dat Le Soir niet probeert alle meningen aan het woord te laten. Ze werken ook samen met Vlaamse Media. Vindt U het juist dat Bart De Wever en de N-VA elk gesprek met Le Soir weigert ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een mens met een beetje verstand zal maw altijd die mensen mijden.
|
![]() |
![]() |