![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Spijtig genoeg kom je toch niet verder dan wat gescheld. Dat is wel jammer, want voor argumenten sta ik wel open.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Alle uitleg afwimpelen, en dan uit de hoogte doen als je gesprekspartner zich vragen stelt over je geestelijke gezondheid ...Tja, zal een soort tactiek zijn zeker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Meer argumenten van den dinges. Zou je niet beter in je bed kruipen? Ik probeer maar te helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een hele hoop zever die rechtstreeks uit de commentaren van Het Laatste Nieuws lijkt te komen, dat wel, maar geen uitleg.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen heeft er nog niemand kunnen aantonen dat het wel veilig is. Toch niet als er iets gebeurd. Zolang er niks gebeurd is alles veilig natuurlijk. Zo kunnen we het allemaal.
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hierzie, wat " goed nieuws " voor jou. Het zal wel niet waar zijn, want het zegt niet echt hetwelk in de pro energie freaks hun kraam te pas komt ... Ik denk dat die mannen met oogkleppen op rondlopen, en dan maar zeggen dat ik " geen argumenten " heb....Wat baten kaars en bril, en electrische koplampen, als de pro kernenergie freak niet zienen wil...dream on, jongens. Moest het niet zo triestig zijn, zou ik er mee lachen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Mambo, kan je aantonen dat jij veilig bent? Kan je dat onweerlegbaar bewijzen?
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier, de laatste nieuwtjes over rampgebied Fukushima: http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...fukushima.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Helpen ? Bewijs mij dat kernenergie veilig is, en je leest niets meer van mij over dat onderwerp. Ik zal daarover dan zwijgen zoals een doodgestraalde liquidateur.
Laatst gewijzigd door den dinges : 26 maart 2011 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eenmaal een besmetting wordt dat lastig natuurlijk. Me dunkt is zoiets simpel toch voor iedereen duidelijk.
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 26 maart 2011 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een verlengkabel in mijn gat zal je geen licht doen branden.
![]() |
#96 |
Staatssecretaris
|
![]() Een verlengkabel in een bak plutonium of cesium steken zal ook niet veel uithalen.
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 26 maart 2011 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Sfax, de man die niks als zever vertelt en nooit iets bijdraagt, aan geen enkele discussie, permitteert zich andere mensen te beschimpen...De wereld op z'n kop...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De vergelijking die je aanhaalt slaat dan ook nergens op en is om jouw terminologie te blijven crimineel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() En ? Kan je even uitleggen wat dat te maken heeft met rampen in kerncentrales ? Of gaat het er je enkel om wat te zagen en zeveren, en de zaak in het belachelijke te trekken ? Er valt anders niet veel te lachen in Fukushima, of vind je van wel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als het bewezen is dat kernenergie gevaarlijk is, is het dan niet crimineel overal rond te bazuinen dat dit niet het geval is, dat alles " safe " is ? |
|
![]() |
![]() |