![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen geld om den goede en brave brouwer te steunen door hun producten te kopen? Personeel die belangrijke data publiceert? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Je moet gewoon maar eens wat brouwerijen bezoeken; qua installatie en productieproces is er geen verschil tussen de productielijnen van pakweg Jupille, Primus in Haacht, Martens in Bocholt, Vedett van Duvel, Chouffe of whatever. All the same... Gewoon iets andere recepturen. Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, 't is AB InBev nu
![]() Citaat:
![]() Ps: dat klein foutje zal ik tussen de vingers zien ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Een Leffe kan soms wel eens smaken, hoor, liever dan pakweg Grimbergen. Al zal ik er pas voor kiezen als er geen goede trappist te krijgen is, of andere lokale specialiteiten.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() If not, feel free to proove me wrong ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En 1 voorbeeld: Oude kriek van Oud Beersel Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je kleine lokale brouwerijen als een Primus wil steunen omdat je je niet kan vinden in het beleid van een multinational als AB-Inbev, en je wil jezelf wijsmaken dat die kleintjes er geen gelijkaardig beleid op nahouden, dan houdt niks je tegen om dat te doen, maar durf een kat een kat noemen en ga geen verhaaltjes over ambacht uitvinden ![]() Ik heb met een hele berg brouwers samen gewerkt, groot en klein, en op het einde van de rit zijn ze allemaal dezelfde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Budweiser Budvar valt nog mee, Budweiser Bud daarentegen zorgt ervoor, dat wanneer men het met Heineken vergelijkt, Heineken een wereldbier lijkt.
'Bud' heeft naar mijn mening niet echt een smaak.
Laatst gewijzigd door Adam Smith : 31 maart 2011 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Het is natuurlijk niet zonder reden dat Bud ijs- en ijskoud moet gedronken worden. Dan proef je niets.
Maar Budvar vind ik nu ook geen wereldbier, hoor.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone Laatst gewijzigd door groentje : 31 maart 2011 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik snap enkel niet goed waar ge naartoe aan't gaan zijt. Whisky's hebben ook allemaal dezelfde basisprincipes, net zoals champagne, wijn, porto,... het is toch juist de recepturen, gistingen etc. die het bier maken? Citaat:
Was het InBev niet die geen cent belastingen betaald? Was het InBev niet die de bierprijzen de lucht inzwierden? Was het InBev niet die meer aan hun winst denkt door bieren met een kleinere winstmarge gewoon opzij te schuiven? Was het InBev niet, die nu een kleinere brouwerij nog voor de rechter daagt omdat ze "ook" Budweiser hebben? ... Citaat:
![]() en zolang gij die "ambacht" vergelijkt met enkel basisprincipes en installaties is dat inderdaad dweilen met de kraan open ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Wat Jupiler en Belle Vue betreft, geef ik je met veel plezier gelijk, Dronkoers. Wat Leffe betreft, daar zitten af en toe best drinkbare dingen bij.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Dat is waar. Maar ook daar zitten een paar mindere goden tussen. Grimbergen en Afligem, bijvoorbeeld (niet toevallig in de portefeuille van Heineken, tegenwoordig), vind ik niet meteen beter dan Leffe. Een lekkere Maredsous, daarentegen, of de onovertroffen trappisten, tja...
![]() |
![]() |