![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet meer wat ik nog kan doen
![]() Ik heb geen vertrouwen in - de politieke partijen - de vakbonden - de patronaten - de media - de internationale instellingen - de bedrijven - de vzw's - de besturen allerhande - Europa - België - Vlaanderen - de provincies - de gemeenten - de reclame - de adviezen van allerlei experten - de universiteiten - overheidsinstellingen - carrièrehengsten en -merries - politieke systemen - economische systemen - opiniemakers - journalisten - vedetten - bv's - managers - theorieën - rechters, advocaten - mensenrechtendocumenten - rechtspraak - grondwetten - rapporten ... en zo kan ik nog even doorgaan.... ![]() Ik hang wel vaak de vrolijke uit, maar diep van binnen ben ik woedend. Ooit barst dat hoor. Gelukkig heb ik nog goed volk in mijn omgeving. En bier, en whiskey. Dit moest me toch even van het hart.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sterkte voor u en uw omgeving.
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ge zult zien: morgen wordt alles beter. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen allemaal de pot op, tante Trixie. Allemaal. Deel van het probleem: ik gun ze mijn capitulatie niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idem, Txiek.
Maar ik heb prachtige vrienden, schatten van ouders, en dieren om me heen. Coconnetje maken, ingraven, af en toe eens kijken of het buiten al beter is, en weer ingraven. Werkt uitstekend.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger was ik zo nogal wat conservatief, maar nu heb ik zo iets van: "Doe nekeer zot."
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, echt zot.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welkom in Pelgrims wereldje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
....politieke forums !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat gaat u mijn kleding aan,
er zit een lach in, en een traan Ik heb geen naam, geen schild, mijn zwaard is bot, ze noemen mij een Don Quichotte, ja ze noemen mij een Don Quichotte Al schreewt de wereld, kijk die zot, ik leef mezelf, de rest kan op de pot Ik hoef geen hulp ik voel me vogelvrij En lach met jullie medelij! lach met jullie medelij... En ik kots van uw genade! ik schenk mijn lijk aan ratten en aan maden, verbrand de tempel, goden en het kruis, en sla het paradijs tot gruis, sla het paradijs tot gruis! Het avondland gaat zachtjes onder, hier helpt geen hoop en ook geen wonder ik kleur mijn vlag met heel veel fantasie, in't zwart der zwarte anarchie, in 't zwart der zwarte anarchie. (de akkoorden gaan zo: Em B7 Em Am Em B7 Em G B7 Em B7 Em Laatst gewijzigd door Pelgrim : 1 april 2011 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Friday Fact: The world's oceans contain enough gold to give two pounds to every person on the planet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja, doen alsof er niets aan de hand is, dat werkt altijd.
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Een goei vriendin en meer heb ik niet nodig. Laat al die andere ego's maar stikken in hun penisverlengende maatregelen, ze krijgen nooit zo een vriendin als die van mij.
|
![]() |
![]() |