![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit is dat de Hollanders met Willem op kop op hun kas hebben gehad. Wat u errond verzint is gewoon wat randanimatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14362 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14363 |
Minister-President
|
![]() vlaanderen en nederland gaat zelfs zoals blijkt hier
niet op het internet samen
![]() |
#14364 |
Minister
|
![]() Correctie klein-belgicistisch-Vlaanderen en Randstad-Holland gaan niet samen (op het internet).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14365 |
Minister-President
|
![]() En denk maar niet dat men mij als Brabander ooit voor de Groot-Nederlandse gedachte kan winnen als men zo vervelend blijft doen tegen die van boven de Moerdijk. Ik heb altijd het gevoel gehad dat men in Vlaanderen wel een hereniging wil, maar dan zonder die nare Hollanders. Maar ik laat echt geen wig drijven tussen mij en mijn broeders boven de grote rivieren. Dan maar zonder Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14366 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verder heb ik ook niet het gevoel dat wij echt de gebeten hond zijn. Er zijn genoeg Vlamingen die zo naar helemaal niet doen. Er zitten er een paar bij waar wij voor als bliksemafleider zorgen, een groot boos (en ver gelegen) richtpunt van hun woede. Wel, dat kunnen we wel hebben. In tegenstelling tot deze lieden ontbreekt het ons namelijk niet aan zelfvertrouwen. En daarmee is de cirkel weer rond. Ik zelf heb ook meer vrienden uit en rond Brabant dan pakweg de rest van Nederland, dus dat zal wel goed komen.
![]() |
![]() |
#14367 |
|
![]() Heb je je ogen wel open? Het is juist erg gezellig hier met Vlamingen, Nederlanders die samen babbelen over alle mogelijke onderwerpen.
![]() |
#14368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ff Hollandse hulp nodig.
Wat betekent : -Linkmiegel -Befgajes -Pikketanissie -Patjepeeër -Uilezeik -Slettebak Met dank Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 april 2011 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14369 |
|
![]() Geen idee. volgens mij moet je daar iemand uit Mokum voor hebben. Ik kom uit Leiden.
![]() |
#14370 |
Europees Commissaris
|
![]() Slettebak gebruiken wij hier ook.
![]()
![]() |
#14371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14372 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij komen ze vooral uit Scandinavië:
![]() |
#14373 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik zei deze punten zijn nu zowat ook het probleem tussen Vlamingen en Walen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14374 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Niet alleen een Belgisch probleem, elke staat probeert nu immers zijn eigen identiteit te verheerlijken, maar met artificiele staten lukt dit amper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14375 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier vindt U alle info. Misschien toch eens aandachtig nalezen alvorens u onwaarheden voor "waar" verkondigd" ? Waillimont ligt nog steeds in België. http://nl.wikipedia.org/wiki/Etienne_de_Gerlache Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 april 2011 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14377 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Charles Rogier was premier van 1832 tot 1834, van 1847 tot 1852 en van 1857 tot 1868.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 2 april 2011 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar al te gemakkelelijk onwaarheden te verkopen en dat hier te laten slikken als zoetekoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14379 |
Europees Commissaris
|
![]() Zonder te willen doorvitten hierover, het is wel een eigenschap die prevalent is in onze samenleving. De mensen gaan veel uit van 'horen zeggen' en schudden veel uit hun mouw wanneer het 'aannemelijk klinkt'. Gevolg van een hyperindividualistische cultuur waar men de zaken zoveel mogelijk voor zichzelf houdt, zo erg dat men hierdoor ironischweg de ontplooiing van het individu fnuikt (omdat je andere mensen niet mag lastigvallen met bepaalde onderwerpen die 'oninteressant' zijn).
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 2 april 2011 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14380 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |