![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
De huidige generatie onder wie belgicisten zoals u echter wel... U bent voor het behouden van de nieuwe generatie verfranste Vlaamstalige elites hier in dit onland... En daar snottert u ook maar weinig over... En dat hebben ze uitsluitend en alléén aan zichzelf te danken mijn beste... |
||
![]() |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#583 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#584 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
verdienste 10/10
![]() |
#585 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het laatste decenium zijn we al serieus afgegleden en het blok aan ons been zal dat alleen nog maar sneller doen gaan. Dit is weer een knap staaltje van de ontkenning van de noodzaak aan instituonele hervormingen. U gaat weer knap mee in de logica van de frastaligen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|||
![]() |
![]() |
#586 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een onzin. Brabant behoort al een halve eeuw tot de Vlaamse Gemeenschap en dus tot Vlaanderen. De Brabantse Gemeenschap bestaat niet. Je schrikt er niet voor terug Vlaams-nationale mede-forummers uit te schelden voor onnozelaar en meer van dat fraais, maar zelf geef je blijk van een onvoorstelbare onwetendheid op politiek vlak.
|
![]() |
![]() |
#587 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kan je bewijzen dat de Franstaligen solidair waren met ons in het verleden?
![]() |
#588 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#589 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#590 | |
|
![]() Een visie van Filip van Laenen ivm dat zangertje dat ook eens, volledig risicoloos uiteraard, zijn mening mag geven en de reactie van onze "kwaliteitsmedia" op die onzin.
Citaat:
![]() |
#591 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nee, System, een onwaarheid aan het rechtzetten. Die boerkes die zich in Wallonië hebben gevestigd hebben hun zich geïntegreerd. Wat zit u dus te janken over die franskiljons? Laatst gewijzigd door Jakko : 4 april 2011 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de VVB te dom om gewoon te accepteren dat Belgische vlaggen aan bod tijdens de Ronde van Vlaanderen komen? Hun leden zullen niet sterven omdat ze Belgische vlaggen zien, dat ik weet.
|
![]() |
![]() |
#593 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gaan ze in Anderlecht sterven wanneer er een leeuwenvlag in hun stadion te zien is?
|
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daarom dat de suporters van Lille destijds niet met een leeuwenvlag het stadion binnen mochten?
Laatst gewijzigd door SDG : 4 april 2011 om 14:29. |
![]() |
![]() |
#596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn er ook die de mening zijn toegedaan dat de blokkering ook wel eens aan de andere kant van de taalgrens zou kunnen gezocht worden? Of dat een meerderheid is, weet ik niet, maar de peilingen stemmen me toch optimistisch, wat de N-VA betreft. Dus mochten het nu verkiezingen zijn, zie ik die stem (van diegenen die menen dat het N-VA nog niets verwezenlijkt heeft), niet naar het VB gaan. Ik zie dus ook niet in waarom nieuwe verkiezingen iets zouden oplossen, tenzij dat de N-VA nog zou groeien? De laatste peiling van La Libre zag er trouwens ook niet slecht uit voor het VB. Het bewijst misschien mijn stelling dat een meerderheid vindt dat de schuld aan de andere kant van de taalgrens moet gezocht worden? Zo ver zijn we nog niet. Trouwens, los van het feit of de N-VA al dan niet nieuwe verkiezingen wil, dacht ik dat PS en CD&V hun veto al gesteld hadden. Een meerderheid om het parlement te ontbinden zal quasi onmogelijk worden. http://forum.politics.be/showthread.php?t=153299 Laatst gewijzigd door Jakko : 4 april 2011 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
#598 | |
|
![]() Citaat:
Geen enkel probleem. De verhouding was zo ongeveer 10.000 tegen 1. Zo'n beetje hetzelfde als de verhoding tussen Vlaams Leeuwen enerzijds en Noorse vlaggen (sympathieke Thor Hushofdt) of Zwitserse kruisen (Spartacus) anderzijds.
![]() |
#599 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |