![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die claimen zoveel; dat onwaarheid blijkt te zijn. Die moeten voor hun winkel zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1323 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nieuws-uitgelicht.infonu.nl/m...softdrugs.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1325 |
Banneling
|
![]() Ik werk niet voor jou, bovendien heb ik hier al genoeg links gezet, sla zelf de onderzoeken en de berichtgeving eens na
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1326 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Erst denken, dann reden Laatst gewijzigd door VLJ : 8 april 2011 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1327 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen die willen/kunnen/durven/telen die zijn al bezig. En er worden alle dagen containers in en uitgevoerd. En de mensen die willen gebruiken die doen dat al, die hebben lak aan de wet. En de prijs is nog nooit gedaald en zal dat ook nooit doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat doe ik al jaar en dag; de onderzoeken en de berichtgeving er op naslaan. Daarom was ik verwonderd dat jij weet had van een bewijs dat "wanneer drugs niet langer verboden worden, het gebruik en het aantal verbruikers twintig tot vijfentwintig percent stijgen" http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1297 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1329 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Welke "DE Nederlanders"? Uit jouw link De kabinetten Balkenende zijn al jaren bezig het vuur op te stoken onder de pan van het gedoogbeleid. De regering weet als geen ander, dat je dit soort maatregelen, die eigenlijk niet worden gedragen door de burger, met hele kleine stapjes moet invoeren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1330 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is er geen witteboordcriminaliteit op de reguliere markten? Geen criminaliteit? De vrije gedrogeerde samenleving is onaanvaardbaar want onleefbaar. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 april 2011 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tussen het laagste ooit cannabisgebruik in Europa, zo’n 7% van de bevolking in Portugal, tot zo’n 30% in het VK zit een factor 4.11 Niemand weet waardoor dat komt. Niemand weet welke de determinanten van die gebruikscijfers zijn, dan wel of die te beïnvloeden zijn, en zo ja, door wat. Bij een gewoon probleem zouden dit soort vragen boven aan de lijst van onderzoeksverlangens staan, maar bij het cannabisverbod is dat niet het geval. Niemand wil weten waarom de Portugezen zo weinig en de Engelsen zo veel blowen. Niemand wil weten waarom de Nederlanders relatief weinig blowen-tussen de portugezen en engelsen in- ondanks ruim 30 jaar cannabiswinkels en ongehinderde toegang tot hasj en wiet. In Nederland mocht elke 16 jarige wiet kopen, later verhoogd tot elke 18 jarige. Iedereen boven de 18 mag altijd wiet kopen, net zoveel als ie wil. Een situatie die volgens de Engelsen, en de Fransen, en de Zweden, tot rampen dan wel tenminste tot zeer hoge gebruikscijfers moet leiden, doet dat niet!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1334 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1335 |
Banneling
|
![]() Sommige 'gebruikers' zijn wel heel snel op hun tenen getrapt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1336 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1337 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat ik mezelf allang afvraag is bijvoorbeeld hoeveel aandelen Schouppe heeft in de firma die liktesten maakt... geen journalist die dat eens gaat uitvissen?
![]() |
![]() |
#1338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1339 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1340 |
Partijlid
|
![]() Als je alle drugverkopers aan de bomen hangt zal het er hier toch wel gezonder uitzien. Vooral onze jeugd.
|
![]() |
![]() |