![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1861 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb dat allemaal niet nodig. Mijn argumentatie staat als een rots in de branding. U doet niet eens moeite meer om er tegen in te gaan. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1862 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Een groep mensen anders behandelen zonder gegronde reden is discriminatie. Citaat:
Met welk doel wil jij in dit geval een onderscheid maken? Laatst gewijzigd door artisjok : 8 april 2011 om 19:22. |
||
|
|
|
|
|
#1863 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is inderdaad wat u zegt, Paulus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1864 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom zou ik dat ontkennen? Het is een vaststelling van een feit. Ik heb die vaststelling zelfs met de nodige bewijzen onderbouwd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1865 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat u daadwerkelijk zegt, heeft consequenties, Paulus. Ook voor die consequenties bent u verantwoordelijk.
|
|
|
|
|
#1866 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1867 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
||
|
|
|
|
|
#1868 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarom stortte het ook als een kaartenhuisje in elkaar. Hier staat het allemaal samengevat: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1831 Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1869 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dat is uw conclusie, niet de mijne. Edina heeft 'onnatuurlijk gedrag' nooit zo geformuleerd. En ik zou onnatuurlijk gedrag ook zo niet formuleren. Maar goed. Als u dat zo wil begrijpen, wil ik je daar wel in tegemoet komen. Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#1870 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Straks bega je nog een ongeluk omdat je geen tegenargumenten hebt. Dat zal dan ook mijn fout zijn zekers? Doe toch eens normaal man. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen woorden en daden. Niet voor de woorden en daden van een ander en ik alzeker niet voor die van jou. Heb je dat begrepen? Hoe veel verder wil jij eigenlijk nog gaan om mij van homofobie te kunnen beschuldigen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 april 2011 om 20:03. |
|
|
|
|
|
|
#1871 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1872 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U maakt een grapje! Al uw ehm... "argumentatie" werd al meermaals en door meerdere mensen onherroepelijk onderuit gehaald.
Uw "argumentatie" was gebouwd op drijfzand en is daar ook onherroepelijk in weggezakt.
|
|
|
|
|
#1873 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vanaf welk woordje kunt je niet meer volgen.... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 april 2011 om 20:13. |
|
|
|
|
|
|
#1874 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#1875 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar vind je dat we dit onderscheid moeten maken bij de aankoop/huur van een huis? Bij de het in dienst treden in het leger? Bij het maken van vrienden? Bij aanwerving? Bij het lidmaatschap van een club? Bij het toestaan van de toegang tot café, restaurant,... Jij wil dat onderscheid maken voor het burgerlijk huwelijk. Met welk doel? |
|
|
|
|
|
|
#1876 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou niet weten waarom we het zouden moeten laten vallen... jij gebruikt die term decadent maar al te graag om een zekere 'onwenselijkheid', een zekere 'tegen-natuurlijkheid' in de verf te zetten en te benadrukken dat het zogezegd om een uitzondering zou gaan die de regel zou bevestigen. Citaat:
Na de drogreden van traditie gooi je het nu op de drogreden 'natuurlijk' ? Ik weet niet of je dat goed beseft maar de vraag of iets conform het dat gelijkheidsprincipe verloopt is er eentje louter van een maatschappelijk ordening.... iets dat dus net vrij haaks staat op wat de natuur ons zou 'dirigeren'.... natuurlijk/onnatuurlijk is evenzeer geen gegronde reden. Bovendien ....als ik me goed herinner, ...dan is volgens diezelfde Edina homoseksualiteit alvast algemeen voorkomend en dicht men het zelfs een biologische functie toe. |
||
|
|
|
|
|
#1877 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
...nog steeds geen gegronde reden dus. Laatst gewijzigd door praha : 8 april 2011 om 20:48. |
|||
|
|
|
|
|
#1878 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
kortom, soms bij je beter af bij 2 homo's dan met een moeder die u nog niet eens gewild heeft |
|
|
|
|
|
|
#1879 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Het zou natuurlijk praktisch en wettelijk onmogelijk zijn om elk koppel dat op de natuurlijke wijze een kind wil maken verplicht een voorafgaand psychologisch onderzoek te laten ondergaan, maar je kan je afvragen of er niet iets op vrijwillige basis zou kunnen worden georganiseerd. Preventie dus. Daarnaast stel ik mij ook ernstige vragen bij de bestaande adoptie- en pleegzorgprocedures. Ik heb een vriendin die geprobeerd heeft om alleen een kind te adopteren, en het organisme waarbij ze een traject volgde heeft haar moreel gekraakt: eerst hoop geven en ontelbare sessies en tests laten bijwonen, om vervolgens droogjes te melden dat ze zich geen illusies moest maken: "te oud". Die sector zou eens deftig moeten doorgelicht worden.
|
|
|
|
|
#1880 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|