![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze zen gon loeëpe
ze zen gon loeëpe oleee oleee oleeee ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik heb deze draad genomineerd voo0r sluiting wegens overduidelijke trespassing van het forumreglement
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() jazeker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Bende forumapen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gefrustreerde luie lapzwanzerige armoedzaaiende uitvreter van een aan achtervolgingswaanzin leidende emotionele egotripper wiens oeuvre bestaat uit klagen, zagen, zeiken, zeuren & zeveren, en die bovendien niets liever doet dan dagelijks eigen, reeds land morsdode en begraven onzinnige draadjes over drie keer niks opgraven opdat die dan ook weer eens bovenaan komen te staan in een ijdele poging zelf ook eens, al was het maar voor heel even, in de schijnwerpers te mogen staan. En voordat u nog meer gaat klagen, gaarne uw aandacht voor de spelregels zoals geponeerd in bericht #1 van deze draad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Golle zijt allemaal bastaardkinderen van Albert den tweede ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Sus heeft stijl
![]() OK bende achterlijke obese nekbaarden die niets anders doen dan het dagdagelijkse afleuteren van achterhaalde ideologische mantra's, ik veracht jullie allemaal! Jullie zijn allemaal vette, achterlijke no-lifes die iedere seconde van de dag doorbrengen in onnozel gekibbel. Jullie zijn wat slecht is in de wereld. Eerlijk, hoeveel keer gaan jullie zo van de grond? Ik bedoel, het is leuk om te debatteren en een bepaalde ideologie na te hollen door je eigen onzekerheden, maar jullie brengen jullie mentale masturbatie tot een heel nieuw niveau. Dit is nog erger dan zich afrukken op foto's van op facebook. Maar wees geen vreemde. Probeer maar, geef me je beste poging. Ik ben zowat in ieder opzicht perfect. Ik was aanvaller in het voetbalteam en starter in mijn basketbalteam. Welke sporten spelen jullie, anders dan bekvechten en zich masturberen op foto's van Bart Dewever? Ik ben ook geslaagd magna cum laude, en heb een bloedhete vriendin (ze heeft me net gepijpt, dat was ZO cash). Jullie zijn allemaal flikkers die gewoon beter er een eind aan zouden maken. Bedankt om te luisteren. foto is gerelateerd: 't is ik en mijn slet |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Uw vader stonk naar Whiskey en uw moeder is een hamster en jij bent een nazihünde!
Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 9 april 2011 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |