![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1901 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mij nog nooit negatief uitgesproken over homoseksuelen omwille van hun geaardheid. Ik daag je uit het tegendeel te bewijzen. De geaardheid zelf vind ik inderdaad minderwaardig omdat ze niet procreatief is. Citaat:
Ik voldoe op geen enkele wijze aan het begrip homofoob volgens geen enkele woordenboek encyclopedia of wat dan ook. U gebruikt het woord als stopwoord in een discussie omdat u geen argumentatie hebt om mijn visie te weerleggen. En dat hoef ik niet te nemen. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1902 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat doe je zeker al voor de tiende keer (het kan ook de twintigste keer zijn) met een air van "ik heb een tegenargument". Communiceer jij in het echte leven ook zo "constructief" of is dat alleen maar op ons forum? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1903 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En weet je waarom niet? Omdat dit inderdaad een echte discriminatie zou zijn. Wat dus niet is. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1904 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daar issie weer met z'n voortplantingsmantra...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1905 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1906 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U voldoet - zoals aangetoond - wel degelijk aan dat begrip.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1907 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nog wat meer gekronkel en gespartel... Van heteroseksuele koppels "verwacht" u alleen maar procreatie, maar voor homoseksuele koppels is het een voorwaarde om niet tot het huwelijk toegelaten te worden. Maar uw stellingen zijn ab-so-luut niet homofoob hoor! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1908 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En vergeet niet Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Maar vind je dat we dit onderscheid moeten maken bij de aankoop/huur van een huis? Bij de het in dienst treden in het leger? Bij het maken van vrienden? Bij aanwerving? Bij het lidmaatschap van een club? Bij het toestaan van de toegang tot café, restaurant,...Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Neen. En er is ok geen enkele reden om dat te denken buiten valse en ongegeronde vooroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1909 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In een vrije maatschappij heeft iemand het recht om te huwen met de partner van zijn of haar keuze. Homo's konden dat voor 2003 niet, want dat zou betekend hebben dat ze tegen hun geaardheid in moesten trouwen met een partner van hetzelfde geslacht. Ik heb je al verteld dat dat soort geforceerde huwelijken in het verleden geleid heeft tot drama's en zelfs zelfmoorden, maar dat lijkt je in het geheel niet te interesseren.
![]() |
![]() |
![]() |
#1910 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1911 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1912 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat u daar niet tegen bent om de redens die ik denk. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 april 2011 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het enige wat aangetoond werd. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat onderscheid is er. U bent het die dat verschil wil toedekken. En dat weet je best. Misschien kun je eens proberen daarop te reageren ipv te doen alsof je selectief leesblind bent geworden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doen als of ik het over voorwaarden heb. Paaagina's lang. Uw plaat is echt wel grijs gespeeld. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 april 2011 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1916 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Maar vind je dat we dit onderscheid moeten maken bij de aankoop/huur van een huis? Bij de het in dienst treden in het leger? Bij het maken van vrienden? Bij aanwerving? Bij het lidmaatschap van een club? Bij het toestaan van de toegang tot café, restaurant,...Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Neen. En er is ok geen enkele reden om dat te denken buiten valse en ongegeronde vooroordelen.Voor het huwelijk wil je dat onderscheid wel maken. Mag ik nu eindelijk eens weten wat het doel is om een onderscheid te maken voor het burgerlijk huwelijk? Je mag ook toegeven dat er helemaal geen doel is; dat je holebi's wenst te discrimineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1917 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat, en dat uw hele betoog op drijfzand gebouwd is.
![]() |
![]() |
![]() |
#1918 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1919 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u tegen mij zegt dat deze tekst blauw is en deze tekst groen, en ik stel op basis van die uitspraken vast dat u kleurenblind bent, dan is dat evenmin een beschuldiging. Het is een vaststelling van een feit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1920 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is het ook, Paulus. U stelt voortplanting als criterium om mensen uit te sluiten van iets wat hoegenaamd niets met voortplanting te maken heeft. U heeft al allerlei nepargumenten uit de kast gehaald - zoals het "belang van de kinderen" bijvoorbeeld - om het onderscheid dat u wil maken te rechtvaardigen, maar die werden stuk voor stuk binnen de kortste keren doorprikt. Het enige wat uiteindelijk overeind blijft, is de vaststelling dat u er ronduit homofobe stellingen op nahoudt.
![]() |
![]() |