Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 april 2011, 08:52   #101
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Nen danser.
Op zijn minst heb ik 1 keer in mijn leven een race gewonnen.

Maar in anderen hun geval hebben ze de prijswinnaar weggegooid en de nageboorte bijgehouden.
Oud 11 april 2011, 10:23   #102
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ben jij een doodbrave snul met lang haar?
Sta me toe hieraan te twijfelen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2011, 10:24   #103
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scheet in een fles Bekijk bericht
Jij bent een egocentrische, passieve teef en je hangt aan de fles. Je verwaarloost je kat, flost nooit je tanden, en zou je liever onthouden van sex voor een langere periode dan iets te doen aan je gistinfectie. Jou preoccupatie met materiële zaken maken van jou een onzekere, bijziende wezel die z'n eigenwaarde investeert in wat hij bezit. Jij bent voorbestemd om slekkevet te worden, een paranoïde, mannenhatende moeder wiens grootste probleem jaloersheid door haar wegsijpelende jeugd is. Je hebt een dikke buik dat op een derde tiet lijkt. Jij kan voor eeuwig in een vuil huis wonen. Ik ga enkel trouwen met je om je moeder te kloten en verplicht je om voor mijn verschrompelde kont te zorgen als ik op leeftijd ben, want ik wil nooit kinderen met jou en heb een sloor nodig dom genoeg om dat te doen. En ja, ik heb dat dronken meisje in bad geneukt. En NEEN ik geef geen moer om je oersaaie kantoorjob en de zielige sleur van je miserabele dag.
*gaaaaap*
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 11 april 2011, 11:54   #104
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jij bent een egocentrische, passieve teef en je hangt aan de fles. Je verwaarloost je kat, flost nooit je tanden, en zou je liever onthouden van sex voor een langere periode dan iets te doen aan je gistinfectie. Jou preoccupatie met materiële zaken maken van jou een onzekere, bijziende wezel die z'n eigenwaarde investeert in wat hij bezit. Jij bent voorbestemd om slekkevet te worden, een paranoïde, mannenhatende moeder wiens grootste probleem jaloersheid door haar wegsijpelende jeugd is. Je hebt een dikke buik dat op een derde tiet lijkt. Jij kan voor eeuwig in een vuil huis wonen. Ik ga enkel trouwen met je om je moeder te kloten en verplicht je om voor mijn verschrompelde kont te zorgen als ik op leeftijd ben, want ik wil nooit kinderen met jou en heb een sloor nodig dom genoeg om dat te doen. En ja, ik heb dat dronken meisje in bad geneukt. En NEEN ik geef geen moer om je oersaaie kantoorjob en de zielige sleur van je miserabele dag.
Helaba makker; dimmen hé! Hoe durft ge zo tegen een vrouwelijke forumster te reageren? Lafaard, vuilgebekte, stoemen donder; kruip terug in uw graf. Weet dat ge hier dit edele forum besmeurd hebt met uw onhygiënische verschijning! PPPfff; 10 zoals gij zenne ventje.
Trixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2011, 12:01   #105
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Helaba makker; dimmen hé! Hoe durft ge zo tegen een vrouwelijke forumster te reageren? Lafaard, vuilgebekte, stoemen donder; kruip terug in uw graf. Weet dat ge hier dit edele forum besmeurd hebt met uw onhygiënische verschijning! PPPfff; 10 zoals gij zenne ventje.
Dat heeft er ooit eens ene tegen mij gezegd... Tot als hij plat op zijn buik tussen de netels lag, probeerde recht te krabbelen en er door mij nog eens in geduwd werd.
Oud 11 april 2011, 12:05   #106
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Dat heeft er ooit eens ene tegen mij gezegd... Tot als hij plat op zijn buik tussen de netels lag, probeerde recht te krabbelen en er door mij nog eens in geduwd werd.
Ocharme die mens!
Oud 11 april 2011, 12:08   #107
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ocharme die mens!
Ik ben die daarna nog tegengekomen hoor. Telkens hij me zag, vertrok zijn gezicht van schrik.
't Zal hem leren, de kakker.
Oud 11 april 2011, 12:31   #108
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja hallo... de leeuw zonder tanden...
ey beroepsdopper, de leeuw zit niet zonder tanden.....de leeuw was gaan werken, iets wat jij niet kan met je 2 linkse poten. En neen....t'is geen oersaaie kantoorjob.

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2011, 12:38   #109
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
ey beroepsdopper, de leeuw zit niet zonder tanden.....de leeuw was gaan werken, iets wat jij niet kan met je 2 linkse poten. En neen....t'is geen oersaaie kantoorjob.
U beledigen kan ik niet... Efkes wachten.
Oud 11 april 2011, 13:16   #110
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
U beledigen kan ik niet... Efkes wachten.
zo beleefd....die u-vorm mag achterwege blijven hoor

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Oud 11 april 2011, 13:17   #111
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw beste tot nu toe
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2011, 13:18   #112
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zo beleefd....die u-vorm mag achterwege blijven hoor
Dat is geen kwestie van beleefd zijn, he. Enkel van spreektaal.
Oud 11 april 2011, 13:18   #113
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Uw beste tot nu toe
Ook van anderen al enkele pareltjes waargenomen trouwens.

Ga vooral zo door stelletje paljassen & potsenmakers.
Oud 11 april 2011, 13:50   #114
Scheet in een fles
Banneling

Standaard

Citaat:
Oei oei wie we daar hebben, 't is de witte ridder! Hoeveel vrouwen hebt ge al gered op het internet, o uedele?

If you can't stand the heat stay out of the kitchen. Behalve de vrouwen natuurlijk, het verwonderde me al dat ze tegenwoordig laptops in de keuken hebben.

u mad? lol
Scheet in een fles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2011, 13:55   #115
Scheet in een fles
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik had het niet tegen jou maar tegen die foorflamigant met z'n James Bond complex, die zo kloek overkomt met zijn gestaalde beledigingen. Je jaagt er de hond nog niet mee weg.

Trouwens werken, werken, zorg jij ermaar voor dat mijn eten klaar staat als ik thuiskom!
Scheet in een fles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2011, 14:24   #116
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik had het niet tegen jou maar tegen die foorflamigant met z'n James Bond complex, die zo kloek overkomt met zijn gestaalde beledigingen. Je jaagt er de hond nog niet mee weg.

Trouwens werken, werken, zorg jij ermaar voor dat mijn eten klaar staat als ik thuiskom!
sorry, de zak hondenkorrels is op.

Oud 11 april 2011, 14:28   #117
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Uw beste tot nu toe
Krijg ik hiervoor dan ne prijs?
Oud 11 april 2011, 14:33   #118
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oei oei wie we daar hebben, 't is de witte ridder! Hoeveel vrouwen hebt ge al gered op het internet, o uedele?

If you can't stand the heat stay out of the kitchen. Behalve de vrouwen natuurlijk, het verwonderde me al dat ze tegenwoordig laptops in de keuken hebben.

u mad? lol
Nee, 't is de ridderin /ridderes zo dat dan al bestaat. En wat mijn "kitchen" betreft: daar komt ge niet in...uw onhygiënische uitstraling zou mijn keuken teveel besmetten .(luizen enzo)...Dus mijn beste: NOT welcome in Trixie's kitchen.
Oud 11 april 2011, 14:35   #119
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Krijg ik hiervoor dan ne prijs?
Natuurlijk komt u in aanmerking voor een prijs. Deze prijs zal bestaan uit een scheet in een fles.
Oud 11 april 2011, 14:36   #120
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Natuurlijk komt u in aanmerking voor een prijs. Deze prijs zal bestaan uit een scheet in een fles.
OMG!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be