![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De kans is er. Het zal wel niet gemakkelijk zijn en veel moed vragen. Nu hebben we niks, alleen gepraat van kenners, advocaten en psychiaters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zat nochtans gisteren ook een slachtoffer van seksueel misbruik in de uitzending op VT4. En ook dat commissielid van de O-VLD (haar naam ontsnapt me even) is zelf het slachtoffer geweest van seksueel misbruik. Ik zie niet goed in waarom de specifieke slachtoffers van Vangheluwe ook nog eens op tv moeten komen getuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Met een beetje geluk zijn die feiten nog niet verjaard, dan kunnen we de verkrachte neef nog in de cel smijten. Gerechtigheid!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heeft men daar in Rome dan geen enkel oudemannekeshuis? Heeft men daar in Rome dan geen enkele vergeetput meer? "Nonkel Roger" erin en alle dagen 't oud brood erin, met wat water. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 april 2011 om 13:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() De paniek bij linkieworld: stel u voor zeg dat ook de verdediging (hoe schuldig ze ook is) in "onze" pers aan het woord komt... Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vangheluwe vroeg geen geld aan VT4 voor 't interview. Werd VT4 misschien betaald door de Loge of door de PS om dat uit te zenden? Die dienen met de loep te worden onderzocht, hé?. Laatst gewijzigd door filosoof : 15 april 2011 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, waar gaat dat naartoe zeg! Als ne mens nu al zijn eigen neefjes niet meer mag verkrachten... Nee, die vermaledijde linkiewinkies kunnen nu ne keer niks verdragen hé!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 15 april 2011 om 14:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ze moeten eerst bekennen: ![]() Zie ik daar geen waterboarding? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Zeg Raf, het was wel maar een spelletje. Hij heeft hem niet bruut verkracht of zo. En nadien heeft hij hem ook wel geholpen met de aankoop van een bouwgrond. Bovendien werd hij gedwongen om met die neefjes in een kamer te slapen omdat ze nogal krap gehuisvest waren. Een mens zou van minder pederast worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Als we nu een moraalridder moeten hebben die ons de weg uit het sexuele afwijkingslabyrint komt wijzen dan mogen we toch aan uw deurtje niet voorbij hé...allez: dat de media uw gedacht nog niet zijn komen vragen ivm de pedofiele crimineel die dat krapuul van een Van Geluwe hoogstwaarschijnlijk is...
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() En hoezo, "hoogstwaarschijnlijk"? De man heeft toegegeven dat hij zijn twee neefjes seksueel misbruikt heeft. Wat moet hij precies nog meer doen voor hij volgens jou pedofiel, crimineel crapuul is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 15 april 2011 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij kan ook een doortrapte smeerl x p zijn he. Als je hem hoort is niet zo helemaal erg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerder te laat, denk ik.