![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Pericles met 'n C óók 'n draadje aangemaakt, om z'n vertrek, met veel bombarie, aan te kondigen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik twijfel...misschien kan iemand me raad geven...
Ik voel me niet zo goed en ben effe weg, zou ik er 'n draadje over aanmaken?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 15 april 2011 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan maak ik later wel een draadje aan om mijn geplande toiletbezoek aan- dan wel af te kondigen. Kwestie van de hele mensheid kond' doen omdat ik vanwege mijn egocentrische visie denk het middelpunt van het forum te zijn, zo niet van de gehele wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
EDIT: wat niet wegneemt dat ik dat hele afscheidsgedoe zever vind. Laatst gewijzigd door Steve_M : 15 april 2011 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, hij heeft dat met veel bombarie aankondigd in enkele tientallen bestaande draden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Edit; Dus zal ik maar geen draadje aanmaken dat ik effe weg ben omdat ik me niet echt lekker voel, en als ik weer beter ben 'n nieuwe draad om aan te kondigen dat ik er weer ben? Geen goed idee dus? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor 't zelfde geld is dien account gehacked... Of zo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga ook weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ik ben al terug. Wat nu ???? Ga je nu weer zagen en zeveren???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Quas is terug!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Oh ja hoor, het is 100% zeker dezelfde, duidelijk te zien aan de drammerige manier van discussievoeren, of beter gezegd, van discussies naar andere subfora willen verplaatsen omdat het onderwerp, dan wel plaatsing en/of inhoud van het onderwerp hem (of haar) niet zint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Mijn eerste gedacht bij zijn afscheidsrede
![]() Mijn eerste gedacht bij zijn wederopstanding : ![]() kids will be kids ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 15 april 2011 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling