![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4501 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4502 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4503 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4504 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals (rap gegoogled) deze hier: http://www.sciencedaily.com/releases...0731085554.htm http://www.earth-policy.org/index.ph.../2002/update17 http://www.sciencedaily.com/releases...0424120953.htm Maar net zoals met straling zijn het kleine effecten.
|
|
|
|
#4505 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 16 april 2011 om 21:18. |
|
|
|
|
|
|
#4506 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Met andere woorden het licht kan nooit voor 100 procent uitgaan met een gediversifieerd netwerk. Met een centraal netwerk gaat dat wel.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#4507 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 16 april 2011 om 21:23. |
|
|
|
|
|
|
#4508 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Tip: Carnot.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
||
|
|
|
|
|
#4509 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
N van naïef is dan weer voor u. Er zijn slachtoffers van koolstofmonoxide. Ooit ben ik er zelf één van bijna geweest zelfs. Slechte afvoer bulex en de schoorsteenveger was ook iemand die nooit langs kwam. Hey zelfs verleden week heb ik nog een losvallende baksteen op mijn schoorsteen moeten verwijderen. Gans mijn kot stond in de rook! Zo krijg je idd slachtoffers. Kan ook gebeuren bij mazout trouwens.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 april 2011 om 22:28. |
|
|
|
|
|
|
#4510 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Soit een interessant artikel over de PR strategie van de nucleaire lobby:
http://www.nrc.nl/nieuws/2011/03/15/...-uit-het-lood/ Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 16 april 2011 om 22:18. |
|
|
|
|
|
|
#4511 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen direct bewijs; niet geldig!
|
|
|
|
#4512 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4513 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verder : een heleboel medicamenten zijn dodelijk, als je er teveel van pakt, wist je dat niet ? |
|
|
|
|
|
|
#4514 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar tot als ze zelf van de kanker kapotgaan , zullen de Pro Kernenergie Maniakken doorgaan met beweren dat er " niets aan de hand is ". " Het is niet zo erg als je denkt " zullen die rochelen terwijl ze hun laatste adem uitstoten... |
|
|
|
|
|
|
#4515 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weet niet wat voor job jij wel doet, maar ik weet héél zeker dat je géén kernfysicus bent. En lach je nu maar te pletter met je eigen zever-uitleg. Dan telt de wereld één Pro Kernenergie Freak minder. Alle beetjes helpen... |
|
|
|
|
|
|
#4516 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Och, ze zullen hier dadelijk komen vertellen dat "6500 maal hoger dan toegestaan" volkomen onschadelijk is, omdat die wettelijke limieten blijkbaar niet bedoeld zijn om ernstig te nemen.
|
|
|
|
|
|
#4517 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Over jou denk ik wel dat je geen enkele " substantie " nodig hebt om elke zin voor werkelijkheid totaal te ontberen...Een raad : begin nooit met " andere substanties ", het is nu al erg genoeg ! |
|
|
|
|
|
|
#4518 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Hier is een voorspelling die 100% uit zal komen:
We gaan allemaal sterven.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#4519 |
|
Banneling
|
Blijft de vraag : rustig in je bed, na een welgevuld en gelukkig leven, of in het midden van je levensjaren, met veel pijn en afzien weggerukt door een kankergezwel dat je te danken hebt aan een ongeluk in een kern-ramp-centrale...
|
|
|
|
|
|
#4520 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En nu de schocker: Ik heb geen enkele controle over een groot deel van de kankerverwekkende stoffen waarmee ik in aanraking kom en ze zitten zelfs in ons voedsel. Het argument dat kernenergie ons allemaal kanker gaat bezorgen is dan ook belachelijk zolang je al die andere bronnen negeert. Wat eigenlijk nog het meest trieste is in deze discussie, is dat in tegenstelling tot straling, de rest uiterst moeilijk te detecteren valt. Weet jij hoeveel dioxines er aanwezig was in uw middagmaal? De hoeveelheid straling is nochtans eenvoudig te meten...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|