Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 april 2011, 14:23   #41
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik vroeg me al of hoe lang het zou duren vooraleer er iemand afkwam met het feit dat hij ooit eens op een lijst gestaan heeft. Niet lang dus en daarenboven nog eens doorspekt met een leugen ook. Fantastisch toch, dat NVA bashen.
Iedereen kan zich vergissen. Dat meteen afdoen als een doelbewuste leugen en dat dan ook nog eens als N-VA bashen omschrijven, is zelfs nog fantastischer.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2011, 14:27   #42
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Gelogen.

http://inwoner.koksijde.be/gemeenter...#samenstelling en

http://inwoner.koksijde.be/raadperso...#samenstelling

Wil je de volledige waarheid omtrent zijn politieke voorkeur? Tip: de Wiki.
(en kom daarna niet meer af dat de nva homo-onvriendelijk zou zijn)
Voor jou hetzelfde. Gelieve bovendien in de toekomst dit soort goedkope suggesties als zou ik de N-VA als een homo-onvriendelijke partij beschouwen voor jezelf te houden, begrepen?
Oud 28 april 2011, 14:28   #43
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Iedereen kan zich vergissen. Dat meteen afdoen als een doelbewuste leugen en dat dan ook nog eens als N-VA bashen omschrijven, is zelfs nog fantastischer.

Waarom zou je anders dit irrelevante gegeven meteen de wereld ingooien? Gewoon ter volledigheid zeker.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2011, 14:36   #44
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Waarom zou je anders dit irrelevante gegeven meteen de wereld ingooien? Gewoon ter volledigheid zeker.
Vroeg of laat zou er toch iemand de link naar de N-VA gemaakt hebben. Dat hij geen gemeenteraadslid is, is een foutje van mijn kant. Indien je mij kent zou je echt wel weten dat de N-VA in diskrediet brengen het laatste is wat in mijn gedachten opkomt.

Laatst gewijzigd door SDG : 28 april 2011 om 14:37.
Oud 28 april 2011, 14:42   #45
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vroeg of laat zou er toch iemand de link naar de N-VA gemaakt hebben. Dat hij geen gemeenteraadslid is, is een foutje van mijn kant. Indien je mij kent zou je echt wel weten dat de N-VA in diskrediet brengen het laatste is wat in mijn gedachten opkomt.

Ok dan, excuseer.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 28 april 2011, 14:43   #46
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ok dan, excuseer.
OK. Discussie gesloten, wat mij beteeft.
Oud 28 april 2011, 14:47   #47
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is nu één van de vele nadelen van een vlug groot wordende partij
Hoe groter de partij, hoe meer kans dat er pipos tussen zitten.
En trouwens, indien je aan politiek gaat doen en je bent zowat een wit konijn, mag je zeker zijn dat ze in je verleden blijven spitten tot ze iets vinden.
Weer een kindvriendelijke badstad er bij.
Weverke zou hem tijdelijk op non-actief moeten zetten tot het tegendeel bewezen is.

Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 28 april 2011 om 14:48.
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2011, 14:51   #48
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Dat is nu één van de vele nadelen van een vlug groot wordende partij
Hoe groter de partij, hoe meer kans dat er pipos tussen zitten.
En trouwens, indien je aan politiek gaat doen en je bent zowat een wit konijn, mag je zeker zijn dat ze in je verleden blijven spitten tot ze iets vinden.
Weer een kindvriendelijke badstad er bij.
Weverke zou hem tijdelijk op non-actief moeten zetten tot het tegendeel bewezen is.
Gast, Capiau heeft ooit eens op een lijst gestaan van de NVA, er valt helemaal niemand op non actief te plaatsen. Jezus zeg
Oud 28 april 2011, 14:57   #49
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Gast, Capiau heeft ooit eens op een lijst gestaan van de NVA, er valt helemaal niemand op non actief te plaatsen. Jezus zeg
Ze zeggen hierboven juist dat hij dit nu wel is - wat is het nu?
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2011, 17:05   #50
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor jou hetzelfde. Gelieve bovendien in de toekomst dit soort goedkope suggesties als zou ik de N-VA als een homo-onvriendelijke partij beschouwen voor jezelf te houden, begrepen?
Sorry.

De paragraaf die ik toevoegde, was niet aan jou gericht. Maar dat was dus in mijn post helemaal niet duidelijk, eer omgekeerd.
Dat was niet mijn bedoeling natuurlijk.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2011, 17:09   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zeggen hierboven juist dat hij dit nu wel is - wat is het nu?
Zijt gij lid van de nva ?
Moet gij u dat dan aantrekken ?

En als alle politieke partijen iedereen moeten on hold zetten, als ze in Dag Allemaal gestaan hebben ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2011, 17:29   #52
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk zullen dezelfde als altijd weer zeggen - Belachelijk

Wil toch weer eens lukken dat het een homo is

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...rjongens.dhtml
Wou priester worden, maar stapte in het onderwijs...Dat is dan wat je noemt een pragmatische pedofiel. Indien hij aan de feiten waar deze twee mannen hem vandaag van betichtten schuldig is, natuurlijk. Alleszins ziet het er geen koosjere kerel uit, die Capiau...Die showbizz-ventjes denken dat alles hen toegestaan is...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2011, 17:32   #53
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Sorry dat ik je nogmaals citeer op deze tekst.

Wil je zeggen dat HIV patienten ook geen respect verdienen? Aan je reacties over homo's van hetzelfde laken,.... sorry voor de echte slachtoffers als jullie dit lezen maar dikwijls als er zoiets in de media komt heb je altijd mensen die daar misbruik van maken (omdat ze geld ruiken of iemands reputatie verder willen schaden,....)
En wil jij zeggen dat de twee mannen die Capiau beschuldigen geen respect verdienen ? Waarom zouden die nu met zo een verhaal afkomen ? Of denk je dat het iets is om fier over te zijn, dat je als minderjarige misbruikt werd door zo een vetzak ?
Misschien deze zaak eens grondig onderzoeken, en niet in de doofpot stoppen omdat het om een bekend iemand gaat...
Oud 28 april 2011, 17:35   #54
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar blijft Henri1 ?
Zo'n communautaire voorzet en geen Belgicist aan de doellijn ?..wat jammer..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2011, 17:38   #55
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen. Er zijn meer niet-Vlaamse pedofielen dan Vlaamse pedofielen.
In de wereld ? Dat zal wel kloppen. In België ? Bewijzen dan graag. Dutroux bvb , de tot heden meest beruchte Belgische pedofiel is niet precies een Vlaming...
Oud 28 april 2011, 17:40   #56
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Mijn stelling:

legde net de nadruk op het feit dat èèn en ander niet geheel uitmuntte in duidelijkheid.

Cijfers komen daar dus niet aan te pas. Als voorbeeld het geval Walter Capiau, langs de ene kant een zelfverklaarde homo, langs de andere kant kinderen die zeggen dat ze door hem misbruikt zijn.

Is Walter Capiau dan pedo of homo?

Op het eerste zicht zou ik zeggen pedo vermits er sprake is van sex met kinderen, homo's doen het met instemmende volwassenen wordt altijd gezegd.
Capiau is zowel homo als pedo, hij deed het met zowel volwassenen als minderjarigen. Een eersteklas godsdienstleraar mag men wel zeggen...
Oud 28 april 2011, 17:41   #57
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik citeer enkel maar een artikel van het laatste nieuws
Gelieve je klacht aan die krant te richten aub
En nog even dit - voor pedos heb ik totaal GEEN respect
Het lijkt wel of je deze verdedigt (eveneens in mijn topic over HIV)

Als je goed leest, zijn het 2 nieuwe klachten
Kan ik daar iets aan doen dat hij met zijn fikken niet van kinderen kan afblijven ?
in de krant stond dat de er bij de politie geen klachten zijn ingediend wegens seksueel misbruik. Een aantal jaren geleden waren er dezelfde geruchten maar net zoals nu geen klachten.

Als je misbruikt bent en in het openbaar brengt dan dien je klacht in, zoniet dan ben je aan het roddelen.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2011, 17:43   #58
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
in de krant stond dat de er bij de politie geen klachten zijn ingediend wegens seksueel misbruik. Een aantal jaren geleden waren er dezelfde geruchten maar net zoals nu geen klachten.

Als je misbruikt bent en in het openbaar brengt dan dien je klacht in, zoniet dan ben je aan het roddelen.
Hoe zit het nu ? Hebben er twee mannen klacht ingediend of niet ?
Oud 28 april 2011, 17:50   #59
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Hoe zit het nu ? Hebben er twee mannen klacht ingediend of niet ?
Volgens de politie niet.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2011, 17:53   #60
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Capiau is zowel homo als pedo, hij deed het met zowel volwassenen als minderjarigen. Een eersteklas godsdienstleraar mag men wel zeggen...
Ja, ik begrijp ook wel dat een leraar godsdienst geen celibataire verplichtingen heeft, maar dit is er inderdaad wat over.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be