![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iedereen kan zich vergissen. Dat meteen afdoen als een doelbewuste leugen en dat dan ook nog eens als N-VA bashen omschrijven, is zelfs nog fantastischer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou je anders dit irrelevante gegeven meteen de wereld ingooien? Gewoon ter volledigheid zeker.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vroeg of laat zou er toch iemand de link naar de N-VA gemaakt hebben. Dat hij geen gemeenteraadslid is, is een foutje van mijn kant. Indien je mij kent zou je echt wel weten dat de N-VA in diskrediet brengen het laatste is wat in mijn gedachten opkomt.
Laatst gewijzigd door SDG : 28 april 2011 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok dan, excuseer.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe groter de partij, hoe meer kans dat er pipos tussen zitten. En trouwens, indien je aan politiek gaat doen en je bent zowat een wit konijn, mag je zeker zijn dat ze in je verleden blijven spitten tot ze iets vinden. Weer een kindvriendelijke badstad er bij. Weverke zou hem tijdelijk op non-actief moeten zetten tot het tegendeel bewezen is. Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 28 april 2011 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De paragraaf die ik toevoegde, was niet aan jou gericht. Maar dat was dus in mijn post helemaal niet duidelijk, eer omgekeerd. Dat was niet mijn bedoeling natuurlijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet gij u dat dan aantrekken ? En als alle politieke partijen iedereen moeten on hold zetten, als ze in Dag Allemaal gestaan hebben ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien deze zaak eens grondig onderzoeken, en niet in de doofpot stoppen omdat het om een bekend iemand gaat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je misbruikt bent en in het openbaar brengt dan dien je klacht in, zoniet dan ben je aan het roddelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik begrijp ook wel dat een leraar godsdienst geen celibataire verplichtingen heeft, maar dit is er inderdaad wat over.
![]() |
![]() |