![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik paas aa te kinne en mn naam is niet met J!
Ik zal er niet ver naast zitten. Bovendien refereer ik naar de post van Arbiter waar duidelijk in staat; Citaat:
Prettige avond verder.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet-arabieren hebben daar niets te zoeken? Waarom niet, zijn we dan ineens geen multiculturele wereld meer?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en de Israëli's óók, want of jij er nu blij om bent of niet; Israël bestáát. Ze doen dus helemaal niks fout, 't is hun land en ze mogen er zelf de baas zijn?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 27 april 2011 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons land heeft in het verleden gekozen voor multiculturaliteit. We hebben ze zelf naar hier gelokt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij & de rest vd bevolking is daar nooit naar gevraagd! Naar hier gelokt? Ik niet, om te komen werken en daarna terug naar huis te gaan, ja! Als ik 'n loodgieter of wat dan ook laat komen om iets te herstellen, betaal ik die gast en verwacht dat ie vertrekt, niet dat ie zn zn tenten opslaat, zn hele familie bij mij laat intrekken, mn huishouding gaat regelen, zijn regels oplegt, door mn strot douwt en mn koelkast leegvreet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor N-VA is mensenrechten altijd een belangrijk principe geweest. Niet voor niets komt N-VA voort uit de Volksunie, eveneens een partij die heel actief was rond mensenrechten allerhande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is tegenstelling tot het VB. Die hebben het niet zo voor mensenrechten, en laten dat ook blijken aan hun steun voor die zionistische schurken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensenrechten gelden niet voor iedereen dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's uw mening als zionist, niet de mijne. Ik geloof in mensenrechten voor iedereen.
Laatst gewijzigd door bgf324 : 28 april 2011 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh sorry, wat vergeten; weerleg wat ik schreef: Volgen fundi-christenen in Afrika of de VS de leer en 't voorbeeld van Christus? Volgen die 'radicale' imams uit SA de leer en 't voorbeeld van mohamed?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 28 april 2011 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel jongen, dan hebben zionisten óók mensenrechten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 28 april 2011 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zou heel spijtig zijn dat het officiele partijstandpunt er anders uit zou zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Hopelijk dat de partij N-VA nu ze groter wordt, ook niet dezelfde fout zal maken als Vlaams Belang in deze zaak. Want die joden en zionisten kunnen goed infiltreren... Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 28 april 2011 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gebiedsuitbreidingen waar men nu al zo lang mee bezig is moet maar eens afgelopen zijn. Het rijkelui's kindje moet eens stevig worden aangepakt. Voor het voortberstaan van Israel is het annexeren van gebieden helemaal niet noodzakelijk. Men moet maar eens accepteren dat gebieden waar al generaties lang een ander volk woont niet meer van hen is.
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() ![]() Maar verzin eens wat concreter als kritiek want als jij hier afkomt met een antwoord van niks inhoud ga ik er ook niet veel energie insteken om er een antwoord op te verzinnen. Laatst gewijzigd door groene flamingant : 28 april 2011 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogen we hopen dat we dan wel kunnen zeggen dat ze toch wel wat bereikt hebben. Een onafhankelijk Vlaanderen zou mooi zijn, maar elke stap (grondige staatshervorming) in die richting is ook al een overwinning voor de Vlamingen. En dan zal er, zoals na de volksunie, uit de as wel een nieuwe nationalistische partij op staan. |
|
![]() |
![]() |