![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het einde van het dierenwelzijn wat gelijk staat aan het einde van de beschaving, niet vergeten.
|
|
|
|
|
#302 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Iemand van PVDA vond het zelfs niet meer nodig om nog verdoofd te slachten, als men niet eerst het leven van de dieren verbeterde (vijfsterrenhotel onderkomen, dagelijkse douche etc..) Dan moeten boer Jan en boerin Ingrid hun koeien ook niet meer verdoofd slachten als het toch niks uitmaakt. Kunnen ze ineens terug het thuisslachten invoeren. En de moslims zorgen gewoon voor hun eigen voedselcircuit, mèt halal slachters en moslim-only winkeliers. En Ferryn mag dan zijn kaboem poorten leveren... of nee, die is dhimmie, dat mag niet. die moet binnenkort ook een moslim-opzichter verplicht aanwerven. |
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
|
Citaat:
Misschien ze eens staven, voordat mensen denken dat je onzin verkoopt? Maar je vindt een dier onverdoofd neersteken en iets prevelen dus meer diervriendelijk dan de behandeling in de bio-industrie? ...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 29 april 2011 om 23:02. |
|
|
|
|
|
|
#306 | |
|
|
Citaat:
Een echte Hollandse kaas zonder dat er ergens vreemde gebruiken of methodes bij de productie zijn naar binnengeslopen, is niet eens meer te vinden. De hele kaasmarkt is halal.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 29 april 2011 om 23:04. |
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Minister
|
Alle beesten voor de slacht verdienen gewoon iet of wat comfort.
En daarmee bedoel ik buitenlucht. |
|
|
|
|
|
#308 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Is het niet toegestaan om iets anders te denken dan "de goegemeente"? Of is het niet toegestaan om te denken? Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=297 Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=154038 |
|||
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik stel dat : Halal mag aangeraakt worden door niet-moslims. Er bestaat ook halal-vlees van dieren die verdoofd geslacht werden. De halal industrie is niet uitsluitend in handen van moslims. |
|
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Indien u het tegendeel kan bewijzen , vooruit , doe maar. Anders moet ik veronderstellen dat u onzin aan het verkopen bent. |
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het dier dient niet onverdoofd geslacht te worden. 3. Het vlees dat bij Albert Heijn verkocht wordt, is enkel afkomstig van dieren, die voor de slacht verdoofd werden, ook het vlees dat als halal gecertificeerd is.http://www.gaia.be/ned/control.php?&...roupname=pb268 HalalPlus verdooft eko-dieren voor de slachthttp://www.p-plus.nl/artikel.php?IK=1620 p.s. Ik vind het straf dat je beweert te weten wat ik verdedig zonder mijn post te lezen. |
|
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mocht dit eerste niet het geval zijn , dan begrijp ik niet wat er zo specifiek aan halal is. Dan kan de slacht toch gewoon doorgaan in een slachthuis , dit terwijl één of andere godsdienstfanaat , tijdens de daad een aantal gebeden prevelt. Trouwens , volgens wikipedia is "Halal" slachten , wel degelijk onverdoofd slachten. U lijkt dan toch onzin te verkopen. Het is u vergeven. Laatst gewijzigd door Demosthenes : 30 april 2011 om 08:58. |
|
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Banneling
|
Citaat:
het slachten zelf MOET door ene moslim worden uitgevoerd (discriminatie op basis van religie). de verdere verhandeling van het vlees (geldt ook voor andere halal producten) moet gebeuren volgens 7de eeuwse reinheitgeboden.... die totaal NIET voldoen aan de huidige voedselwetten. Heel het productie proces moet telkens gecontroleerd worden door een moslim (discriminatie op basis van religie). Indien halal goederen in aanraking komen met niet-halal goederen dan worden ze onrein en zijn ze enkel nog geschikt voor kaffer-food (als die dat willen natuurlijk, ik wil geen eten dat niet geschikt is voor consumptie volgens de 21ste eeuwe voedselwetten!) |
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar omdat die niet in jouw kraam passen; klasseer je die liever als "onzin". Halal slachten gaat gewoon door in een slachthuis. Laatst gewijzigd door artisjok : 30 april 2011 om 10:07. |
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het vlees moet WEL door een moslim worden geslacht, net zoals mijn garagepoort door een KATHOLIEKE ploeg moet worden geinstalleerd, maar dan laatste ist verboten. |
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Minister
|
Het is lang geleden dat ik hier nog eens komen kijken ben maar wat een zever lees ik hier. Waar jullie je tijd in steken en jullie druk om maken???
Alleen varkensvlees is 'onrein' maar al de rest niet, ongeacht hoe het geslacht is en halal vlees aangeraakt door een niet-moslim is ook niet 'onrein'. En blijkbaar maken jullie je er meer zorgen over dan de moslims zelf want velen eten gewoon vlees uit de supermarkt die jij en ik ook bezoeken of in een restaurant (nee, niet alleen halal restaurants). Ik maak me veel meer zorgen om de mensen die uit alle windstreken hier binnen komen waaien om te profiteren van onze belachelijke 'gulheid'. Maar dat heeft niets met de islam te maken dus dat vinden jullie niet interessant genoeg waarschijnlijk. Laatst gewijzigd door Laya : 30 april 2011 om 10:24. |
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat vele moslims zich racistische opstellen tegen de nieuwe Europese inwijkelingen die dankzij hun lidmaatschap van de Europese unie hier vrijelijk binnenmogen, is me ook al opgevallen ja. Wat stoort hen? Dat is toch verrijkend? Ze gaan toch niet vergeten dat velen onder hen hier NIET op een wettelijke manier zijn binnengeraakt, net omwille van de befaamde "gulheid" van deze racistische discriminerende neo-nazi's. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 april 2011 om 10:36. |
|
|
|
|
|
|
#319 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#320 |
|
Banneling
|
0ok weer via de link van Artisjok:
http://www.halalcorrect.com/articles...liteiten/45/1/ Geen valse concurrentie? zie Afshin Elian: rond de 5de minuut. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 april 2011 om 13:03. |
|
|
|