Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams-nationalistisch forum
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden.

Discussietools
Oud 24 juni 2004, 17:19   #1
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Niet dat ik dit verkeerd bedoel hoor, maar ik merk toch op dat er op dit subforum bijna uitsluitend N-VA'ers actief zijn. Volgens mij hebben de forumblokkers dit subforum nog niet ontdekt. Misschien eens wat PB's sturen?

Erwin

PS: als hier enkel Vlaamsgezinden binnenmogen, waarom is Droopy dan lid?
Groot Bakkes is offline  
Oud 24 juni 2004, 19:35   #2
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Niet dat ik dit verkeerd bedoel hoor, maar ik merk toch op dat er op dit subforum bijna uitsluitend N-VA'ers actief zijn. Volgens mij hebben de forumblokkers dit subforum nog niet ontdekt. Misschien eens wat PB's sturen?

Erwin

PS: als hier enkel Vlaamsgezinden binnenmogen, waarom is Droopy dan lid?
Voor de humor 8)
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 25 juni 2004, 12:25   #3
Rock Against Communism
Gouverneur

Rock Against Communism's schermafbeelding

Standaard

Och, de nva'ers pissen even hard tegen de benen van blokkers als de rest van het politieke spectrum...
Geen "natuurlijke bondgenoten" dus, maar ik vind persoonlijk dat het Vlaams-nationalisme boven de partijpolitiek moet staan. (alleen schijnt men in de politiek dat nog niet te snappen).
Oud 25 juni 2004, 13:00   #4
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_patriot
Och, de nva'ers pissen even hard tegen de benen van blokkers als de rest van het politieke spectrum...
Geen "natuurlijke bondgenoten" dus, maar ik vind persoonlijk dat het Vlaams-nationalisme boven de partijpolitiek moet staan. (alleen schijnt men in de politiek dat nog niet te snappen).
Je hebt Vlaams-nationalisme (N-VA) en Vlaams-etnocentrisme (VB).

Toch twee verschillende zaken ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 25 juni 2004, 13:45   #5
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is natuurlijk moeilijk om beleefd te blijven wanneer ze langs de ene kant zogezegd u de hand reiken, maar langs de andere kant uw constant in het gezicht slaan: uitmaken voor postjespakkers, hele rist scheldwoorden (zie het opiniestuk van bart de wever voor een beperkte bloemlezing hiervan), overal proberen mandatarissen weg te plukken door "mooie" voorstellen te doen, ons als pseudo-flaminganten bestempelen (waarom ze ons dan zo nodig in hun partij willen is mij nog altijd vreemd.), ons proberen de nek om te draaien door hun gedrag tijdens de stemming van de kiesdrempel, ... Moet ik nog doorgaan?
vrijevlaming is offline  
Oud 25 juni 2004, 19:40   #6
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat u aan een lichte vorm van Alzheimer lijdt, of is het analfabetisme?
Ik schreef namelijk: "Niet dat ik dit verkeerd bedoel hoor, maar ik merk toch op dat er op dit subforum bijna uitsluitend N-VA'ers actief zijn. Volgens mij hebben de forumblokkers dit subforum nog niet ontdekt. Misschien eens wat PB's sturen?"
Ik zie daar geen enkele aanval jegens het VB in, maar misschien heeft u een anti-blokdetector, en bent u beter ingelicht.
Groot Bakkes is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be