![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister
|
Niet dat ik dit verkeerd bedoel hoor, maar ik merk toch op dat er op dit subforum bijna uitsluitend N-VA'ers actief zijn. Volgens mij hebben de forumblokkers dit subforum nog niet ontdekt. Misschien eens wat PB's sturen?
Erwin PS: als hier enkel Vlaamsgezinden binnenmogen, waarom is Droopy dan lid? |
|
|
|
|
#2 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gouverneur
|
Och, de nva'ers pissen even hard tegen de benen van blokkers als de rest van het politieke spectrum...
Geen "natuurlijke bondgenoten" dus, maar ik vind persoonlijk dat het Vlaams-nationalisme boven de partijpolitiek moet staan. (alleen schijnt men in de politiek dat nog niet te snappen).
|
|
#4 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Toch twee verschillende zaken ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik schreef namelijk: "Niet dat ik dit verkeerd bedoel hoor, maar ik merk toch op dat er op dit subforum bijna uitsluitend N-VA'ers actief zijn. Volgens mij hebben de forumblokkers dit subforum nog niet ontdekt. Misschien eens wat PB's sturen?" Ik zie daar geen enkele aanval jegens het VB in, maar misschien heeft u een anti-blokdetector, en bent u beter ingelicht. |
|
|
|