![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Ah, is dit het stukje, dan?
http://www.deredactie.be/permalink/1.1017247
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom denken dat er maar eentje heeft gelekt?
Diene Wouter is ook niet verlegen om een leugentje meer of meer.
#24 |
Parlementslid
|
![]() Ik zou er niet van verschieten. Milquet heeft al zo vaak een kans gemist door te zwijgen.
#25 | |
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...5553/1.1017247 Aandoenlijk.
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Het was toch ook Milquet die zelfs al tijdens de discussies alles door SMS-te in 2007!! Ik herinner mij dat Leterme daar zeer kwaad over was.
Trouwens op het uittreksel van de redactie is Milquet zo aan het liegen dat de knoopjes van haar bloeze openspringen!! |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() http://www.deredactie.be/permalink/1.1017318
Plakker, ik was te snel. Hier het fragment dat ik bedoelde. Het gespartel is rond 2:30 ![]()
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diegene die het colloque singulier heeft geschonden zal de eerstvolgende keer alzeker niet op het paleis hoeven te komen... Nu maar afwachten tot de partijvoorzitters nog eens bij den berre worden geroepen... |
|
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien dat de Vlamingen ook weinig eer hebben betoond. Als het zo gevoelig lag, waarom was er dan geen Vlaams minister aanwezig om het woord te nemen ? Waarom is Milquet niet gebriefd over André De Beul ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 mei 2011 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
Weg met die inteeltboel
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het weer praat voor de vaak gat u verkoopt in een poging om Milquet toch maar goed te praten... |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben hier toch internet fora ?
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() He?