![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te laat makker, ge hangt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schoon, eerst wa bladvulling spuien en dan de mensen hier nog wat beledigen ook. Allez, veel succes nog met uw studentencarriere, ge moogt zelfs blijven voor mijn part, zever wa mee, ge hebt in deze draad nu een goei voorsmaakje gehad van hoe het er hier aan toe gaat, join the club! Maar hou academische enquetes effe voor uzelf of verstuur ze enkel op aanvraag per pm.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Arme Alexander ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal hier zeker nog wat blijven en geen enquêtes meer posten, daar mag je zeker van zijn ![]() Zelf had ik deze commotie niet verwacht, maar ik moet wel toegeven dat ik de regels gelezen heb om te kijken of dit niet toegelaten was. Daarnaast heb ik gezocht naar een mogelijkheid om de topic in een aparte rubriek op te starten die hiervoor bestemd was. Dit vond ik niet, terwijl in een ander forum er een rubriek 'oproepen' was. In deze rubriek kunnen mensen een oproep doen voor enquêtes, clubs die leden zoeken of iets dergelijks. Mensen die dergelijke zaken op een forum liever niet zien, lezen deze rubriek dan nooit. Op deze manier is het ongemak hiermee opgelost, want dat ongemak begrijp ik nu maar al te goed na het lezen van jullie reacties. Groetjes, Alexander Laatst gewijzigd door AlexanderStudent : 6 mei 2011 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soit, wordt hier nog bier getapt en gezopen, of hoe zit da? Den Alexander betaalt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Voor mij een Urthel Hop-It astemblief
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
nu ja, ik weet ook niet of ik TEW en handelsdinges echte wetenschappen zou durven noemen. vrede, redwasp
![]() |