Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 mei 2011, 11:32   #21
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Te laat makker, ge hangt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2011, 11:49   #22
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AlexanderStudent Bekijk bericht
Dit was eigenlijk een reserveroplossing omdat ik inderdaad moeilijkheden had als student om aan een database te komen.

Ik begrijp jullie frustratie zeer goed, aangezien dit een reserveoplossing was en ik er zelf van bewust was dat dit geen goede steekproef is.

Ik heb goed nieuws, ik heb een database kunnen verkrijgen van mensen die al 'beleggingsklant' zijn (dus de vragen wel begrijpen) en waarvan de populatie duidelijk gedefinieerd kan worden. Daarnaast kan de steekproef daar wel aselect gebeuren .

Wegens de tijdsdruk wilde ik een 'slechtere' reserveoplossing omdat ik nog niet zeker was dat ik toegang tot deze database zou kunnen verkrijgen. Excuses voor het ongemak op dit forum, kan een moderator deze topic verwijderen a.u.b.?

Ik hoop dat er niet nog meer commotie ontstaat, want dit was echt mijn bedoeling niet.

Met vriendelijke groet,
Alexander
Ah, nu zijn we ineens te stom om uw enquete in te vullen?
Schoon, eerst wa bladvulling spuien en dan de mensen hier nog wat beledigen ook.

Allez, veel succes nog met uw studentencarriere, ge moogt zelfs blijven voor mijn part, zever wa mee, ge hebt in deze draad nu een goei voorsmaakje gehad van hoe het er hier aan toe gaat, join the club! Maar hou academische enquetes effe voor uzelf of verstuur ze enkel op aanvraag per pm.
Oud 6 mei 2011, 12:08   #23
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Arme Alexander
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2011, 12:18   #24
AlexanderStudent
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Schoon, eerst wa bladvulling spuien en dan de mensen hier nog wat beledigen ook.

Allez, veel succes nog met uw studentencarriere, ge moogt zelfs blijven voor mijn part, zever wa mee, ge hebt in deze draad nu een goei voorsmaakje gehad van hoe het er hier aan toe gaat, join the club! Maar hou academische enquetes effe voor uzelf of verstuur ze enkel op aanvraag per pm.
Hehe niet te stom om de enquête in te vullen, integendeel. Ik begrijp gewoon de commentaar rond de kwaliteit van een steekproef via het posten van de enquête op verschillende forums, want ik ergerde me zelf aan dit gegeven. Ben gewoon blij dat ik nu een deftige database heb en heb deze enquête nu offline gehaald, het heeft gewoon weinig nut en bij deze is mijn vermoeden bevestigd.

Ik zal hier zeker nog wat blijven en geen enquêtes meer posten, daar mag je zeker van zijn .

Zelf had ik deze commotie niet verwacht, maar ik moet wel toegeven dat ik de regels gelezen heb om te kijken of dit niet toegelaten was. Daarnaast heb ik gezocht naar een mogelijkheid om de topic in een aparte rubriek op te starten die hiervoor bestemd was. Dit vond ik niet, terwijl in een ander forum er een rubriek 'oproepen' was.
In deze rubriek kunnen mensen een oproep doen voor enquêtes, clubs die leden zoeken of iets dergelijks. Mensen die dergelijke zaken op een forum liever niet zien, lezen deze rubriek dan nooit. Op deze manier is het ongemak hiermee opgelost, want dat ongemak begrijp ik nu maar al te goed na het lezen van jullie reacties.

Groetjes,
Alexander

Laatst gewijzigd door AlexanderStudent : 6 mei 2011 om 12:20.
AlexanderStudent is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2011, 12:36   #25
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Soit, wordt hier nog bier getapt en gezopen, of hoe zit da? Den Alexander betaalt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 6 mei 2011, 13:03   #26
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Soit, wordt hier nog bier getapt en gezopen, of hoe zit da? Den Alexander betaalt.
Alexander!

Voor mij een Urthel Hop-It astemblief
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2011, 13:19   #27
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Alexander!

Voor mij een Urthel Hop-It astemblief
veu maaë ne pannepot
Oud 6 mei 2011, 15:04   #28
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

ik weet niet of ik de term 'academisch' hier wel zou bezigen. het lijkt me niet echt een wetenschappelijk verantwoord onderzoek (eventueel een database vinden, en anders een beetje aanmodderen via discussieforums. waarom niet meteen ook tantes en nonkels aanschrijven en vragen of ze er elk een stuk of twintig invullen?)

nu ja, ik weet ook niet of ik TEW en handelsdinges echte wetenschappen zou durven noemen.

vrede,

redwasp

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be