![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Er zijn fora waar je altijd je posts kan blijven editen
Waarom sluiten ze hier de edit na een half uur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Omdat ge de zatte posts van de voorbije nacht anders niet meer kan lezen
Titels zou je langer moeten kunnen editen, zoals die fout van VRT/VTM die we nu hebben
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 6 mei 2011 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is duidelijk een geval van seriële bullying.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of om te zorgen dat je hier maar kan klagen over slechts 1 melding over een dwarsliggende truck op de snelweg of een vrachtwagen die zijn lading heeft verloren. De meeste mensen hebben immers een radio in de wagen en zijn nogal blij als ze weten dat ze aan een seniele spookrijder zijn kunnen ontsnappen door zo'n fait divers berichtje. Of wou je soms een post 8 maanden open houden? Je neiging om je eigen topics steeds weer naar boven te halen, ook al zijn ze 4 jaar oud, doet me dat vermoeden. Beste eno2, je kan gratis blogs maken met posts die je kan aanpassen en dergelijke. mvg, Jazeker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze discussie is ondertussen zo oud als de straat. De conclusies resulteren steeds hetzelfde: eenmaal iemand reageert op je posting zou je je posting niet meer mogen wijzigen. Lijkt mij trouwens plausibel. Laten we eerlijk zijn. Je zou toch niet willen dat als ik reageer op uw gezever je je gezever na 48 uur zou kunnen corrigeren. Wat is da nu voor zever zeg ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen op forum die uitgesponnen discussies houden met samengestelde postings en kwoots en die moeten niet belemmerd worden door een te korte edit-limiet. Dat gaat immers grondige discussie tegen het alternatief is dan een lange posting in vele deelpostings posten Kan dat de bedoeling zijn? Laat de edit-limiet verdubbelen. Een uur, zeg maar. Dat geeft ook heethoofden meer afkoeltijd. Er zijn ook ouderen die niet meer zo rap zijn. Posts in eenhalf uur, enquêtes in vijf minuten, met zet ons hier onder onaangename tijdsdruk. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 mei 2011 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of zelfs één keer...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een wat?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN