![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2441 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, Paulus, ik lieg niet. De waarheid staat er zwart op wit.
Citaat:
Citaat:
U heeft achteraf inderdaad uw woorden verdraaid. Uw kak ingetrokken, om eens een oerdegelijke Vlaamse uitdrukking te gebruiken. ![]() E Citaat:
![]() U bent daar nu al bladzijden lang over aan het doordrammen, maar nu heeft het ineens geen belang meer. Wie denkt u hier eigenlijk nog voor de gek te houden met uw gekronkel en gespartel? (Buiten uw trouwe volgeling Xenophon natuurlijk) De splinter en de balk, Paulus; Daar heb ik u eerder al eens op gewezen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik laat het oordeel aan de moderatie. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat staat daar wel.
Ochottekes toch.. Moet ik rap wat Kleenex brengen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2444 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogred...ep_op_traditie Citaat:
Misschien moest u al maar eens ophouden uw eigen woorden te verdraaien... Ik verdraai namelijk niks. Ik druk u met uw neus op uw eigen uitspraken. Dat u het niet fijn vindt om voor het blok gezet te worden, kan ik ook niet helpen. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zegt veel over uw ehm... "argumentatie" dat u nooit op inhoudelijke zaken ingaat, maar liever spelletjes speelt over "quotekadertjes" en dergelijke meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2446 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat zegt het eigenlijk over een persoon wanneer zowat zijn volledige oeuvre op een forum zich beperkt tot het onderwerp homoseksualiteit? Van de laatste 500 posts van paulus gingen er een drietal niet over homo's. Nu zijn er wel meer van die eendimensionale forummers, maar die komen er meestal gewoon voor uit dat ze een hekel hebben aan moslims/joden/Amerikanen/[vul doelgroep naar keuze in].
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2447 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik nu niet verwend doen, maar ettelijke pagina's doornemen is een frustrerende en tijdrovende onderneming. Dus, in het kort, waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Citaat:
Met argumentatie ipv met beschuldigingen en beledigen. Dat zou al een hele stap vooruit zijn. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Splinter, balk, etc...
![]() |
![]() |
![]() |
#2453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 mei 2011 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2454 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Probeer het eens met de waarheid, al was het maar voor de varandering. Citaat:
Nog minder te moeten beroepen op platte leugens over mijn medeforummers. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 mei 2011 om 16:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Paulus : 11 mei 2011 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2457 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
'Het staat in de Wikipedia, dus het is onbetwistbaar...' Zeggen dat een beroep op traditie in alle gevallen fout zou zijn is op zich een tendentieuse aanname. Namelijk een recente liberale (utilitaristische) aanname. Edmund Burke werd door het slijk gehaald door de 'verlichte' utilitarier Jeremy Bentham (die in uw Wikipedia artikel bij de belangrijkste bronnen staat). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat ook niet om uw vaststelling, Paulus. Het gaat om wat u uit die vaststelling concludeert. Is dat voor u nu werkelijk zo moeilijk te begrijpen? Of doet u maar alsof?
![]() |
![]() |
![]() |
#2459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begint het te dagen? Een geheugensteuntje: Paulus.Op welke manier of in welk opzicht, is de vaststelling dat overal ter wereld en door alle tijden heen, die relaties waarvan men procreatie verwacht (man-vrouw dus), beschermd erkend en gevierd werden door de gemeenschap waartoe ze behoorden, niet objectief als reden volgens u? Laatst gewijzigd door Paulus : 11 mei 2011 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf geeft gewoon een linkje naar wat wikipedia over een beroep op de traditie zegt. Maar de vraag was: "Waarom?" Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2447 En daar kwam geen antwoord op. En het zal niet komen ook vrees ik. Of misschien wel als u een pagina of tien geduld hebt en onterecht emmers stront over uw hoofd hebt gekregen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 mei 2011 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |