![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 |
Europees Commissaris
|
![]() En waarom ontstaan en verdwijnen er microwezens uit het niets bij annihilatie van deeltjes
![]() Zoveel vragen, zo weinig antwoorden van ons zwijn
![]() |
#1122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de moderne wetenschappers schijnen echte tovenaars te zijn. Wel komen de microwezentjes uit een oneindige reeks van steeds hogere microculturen tevoorschijn. Citaat:
Blijkbaar heb je je bekeerd. Beter ten halve gekeerd dan ten hele verdwaald. Zelfs een zwijn als jij kent dus goede manieren. Ja: het schijnt zelfs dat zwijnen gek zijn op klassieke muziek. Wat is jouw eigen voorkeur in deze? Is het Turandot of het requiem van Verdi of Angela Gheorghiu, die je voorkeur geniet. Zij kan heel mooi zingen en is een ook bijzonder mooie vrouw. ![]() Wat vindt ons zwijntje hiervan? Niet blozen, maar eerlijk antwoorden..... ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar het is niet zo dat elke "nieuwe" theorie de voorgaande totaal vernietigt: de appels blijven wel degelijk van de bomen vallen.
![]() |
![]() |
#1124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je kan de menselijke kennis vergelijken met een luchtballon die opgeblazen wordt. Het binneste is het wetenschappelijk bekende de oppervlakte de nog openstaande vragen. Steeds wordt het bekende groter, maar tegelijk wordt ook het aantal openstaande vragen groter..
![]() |
#1125 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus hij spreekt zichzelf tegen. Citaat:
Ze zijn alleen geïnteresseerd in wat in hun eigen straatje past. Ik heb mijn atoomtheorie al eens opgestuurd en kreeg geen tegenbericht. Citaat:
Hun ruimteschepen zijn er op berekend, en wel op de immense krachten in het heelal, zoals ook bij een super-nova. Dom zijn ze dus zeker niet. De enige die erg dom is dat ben jij en de wetenschappers daarbij. Volkomen geprogrammeerd in eigen vooroordelen om nooit naar een ander te luisteren. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noch door hun dociele aanhangers. Dan krijg je subiet allerlei beledigingen naar je hoofd geslingerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
wat is anti-materie, harrie? Als materie uit micro-wezens bestaat, en die micro-wezens zouden god zijn, dan bestaat anti-materie toch uit anti-microwezens en dan zouden die satan moeten zijn. Juist harrie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dat niet als mijn taak. Mogelijkheden zijn echter dat de antimaterie een uitwendig lichaam in plaats van inwendig. Een andere mogelijkheid is dat daarmede de geest wordt bedoeld, die immers metafysisch is en dus een anti-materie. Citaat:
Citaat:
In de microwezens zelf is dat een verdeling van hun geest en lichaam. Maar in de heilige geest zijn beiden met elkander verzoend. Laatst gewijzigd door harriechristus : 12 mei 2011 om 13:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vraag je simpelweg om maar 1 enkele meetbare voorspelling van je theorie zoals de 3 voorbeelden die ik je gegeven heb. En ohja, als je niet akkoord bent met een bewijs is het aan jou om een tegenbewijs te leveren. Zo niet ben je maar wat aan het vezinnen. Dingen zeggen zoals "dat is slechts eenzijdig bewezen" betekent absoluut niks als je dit niet kan bevestigen met een tegenbewijs. Laatst gewijzigd door Rizzz : 12 mei 2011 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus je luistert helemaal niet, zoals gewoonlijk.
Citaat:
Ik zeg dat de theorie tegenstrijdig is. Daar reageer je dan nooit op omdat je er niets van begrijpt. Citaat:
Deze komt van de wetenschap en niet van mij. Dan is het haar taak een betere theorie te bedenken. Citaat:
Citaat:
Als iemand iets verkeerds doet behoef ik het nog niet beter te kunnen. Dat zijn twee verschillende dingen. Maar blijkbaar kan je ook dat al niet uit elkaar houden. Laatst gewijzigd door harriechristus : 12 mei 2011 om 13:08. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 |
Parlementslid
|
![]() . dubbel
Laatst gewijzigd door Rizzz : 12 mei 2011 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 |
Parlementslid
|
![]() Maar ik vraag het nog eens, wat is antimaterie in jouw theorie?
De wetenschap heeft hierop al een perfect aanvaardbaar antwoord gegeven, kan jij dat ook met jouw theorie? Laatst gewijzigd door Rizzz : 12 mei 2011 om 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook komt dat voor in de filosofie. Dus ook een theorie op zichzelf kan goed of fout zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ook is nooit bewezen dat de aarde stil staat ten opzichte van het heelal. En zo heeft Einstein nog meer beweerd wat nooit bewezen is. En verder beweert ook de wetenschap maar van alles en nog wat wat nooit bewezen is. Kortom: ze theoretiseert maar wat. Citaat:
Citaat:
Ook die theorie van Einstein is eigenlijk filosofie en die klopt niet. Citaat:
Citaat:
Het zal dan ook op jezelf slaan. Mij is het niet bekend en ik teken andere dingen als ik mijn eigen situatie duidelijk wil maken. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK bewijs dat de theorie van Einstein fout is, en daar gaat het voorlopig om. Of is dat weer te moeilijk voor je om dat te vatten? Als een jongleur met tien borden wil goochelen en ze alle tien laat vallen, dan mag ik best concluderen dat ie het niet kan, zonder dat ik zou moeten bewijzen het zelf wel te kunnen. Dat is toch echt lagere school filosofie, dus je moet dat kunnen begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt me wel meer op dat je helemaal niet kunt lezen, dus waarom zou ik het dan eindeloos moeten herhalen? Bovendien heb ik zo in het algemeen grote twijfels aan de zogenaamde perfecte antwoorden van de wetenschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ken je dat GPS? Vertel eens hoe en waarom dat werkt. Toon eens wat je waard bent. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 12 mei 2011 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |