![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
ben ik nu een religieuze fanaticus? zo ja, waarnaartoe moet ik dan teruggestuurd worden? west vlaanderen? vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je hebt gelijk. Islam is immers vrede.
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
overigens weer dezelfde tendens. alleen de wahabieten zijn echte moslims, de rest is verkeerd geïnformeerd. het lijkt soms echt alsof de islamofoben hun instructies over wie wel of geen moslim is rechtstreeks uit saudi arabië ontvangen. wacht men hier op een fatwa van een of andere wahabietische mufti over hoe met gematigde moslims om te gaan alvorens te durven antwoorden op wat ik schrijf? vrede, redwasp
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL! Laatst gewijzigd door redwasp : 12 mei 2011 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Met alle respect verder, voor zowel jou als de enige moslim in deze draad, maar de reacties van redwasp zijn van het gehalte "wij van WC-eend bevelen u van harte WC-eend aan". Bovendien is er een nogal grote discrepantie tussen zijn interpretatie en die van het grote voorbeeld voor alle moslims, de niet geheel onbekende Mohammed.
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ganzenbordfan : 12 mei 2011 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
mijn interpretatie van mijn religie is er een naast een miljard andere. na studie van het leven van de profeet mohammed, merk ik dat jullie simpele karikatuurbeeld op geen enkele manier lijkt op de werkelijkheid. als ik dat echter hier vertel, dan reageert niemand. nee, we moeten allemaal het simplistische en verdraaide beeld aanvaarden dat de wahabieten verspreiden, en dat meteen door hun slaafse napraters de islamofoben wordt aanvaard. nu ja, ik hoop dat de mufti uit saudi arabië snel zijn fatwa klaar heeft, zodat de islamofoben hier eindelijk hun instructies hebben over hoe ze met een niet wahabietische moslim moeten omgaan. (een tip: TAKFIR!) vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
ik probeer te doen wat de qur'an mij aanraadt, en mensen op hun gedrag te beoordelen, niet op hun baard. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Reclame maken voor de eigen ideeën en gedachtegoed is inherent aan religies. Het wordt in het christendom ook wel missionering of zending genoemd, en in de islam dawah.
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |||
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
Citaat:
het valt me op dat islamofoben telkens dezelfde definitie blijven hanteren. echte moslims zijn fundamentalistische pseudo-criminelen. alle niet criminele en neit fundamentalistische moslims zijn eigenlijk geen echte moslisms. dat is echt wel het overnemen van de verkettering van andersdenkenden door de wahabieten hoor. Citaat:
de geschiedenis is een pak genuanceerderd. de eerste eeuwen verspreide de islam zich op een politieke, culturele manier. het islamitische rijk was een staat waar naar op gekeken werd. de mythe van de bloody borders is al lang weerlegd. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() dubbel
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 12 mei 2011 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
het waren niet linda bogaert, maar imam ghazali en imam al qayim die me op het pad van de islam gezet hebben. vreemd trouwens, dat je zonder me ook maar een beetje te kennen meent te weten hoe ik tot de islam gekomen ben. vrede, redwasp
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat jij een bekeerling bent, en dat je dientengevolge je geestelijke bagage van voor de tijd dat je bekeerd werd, probeert met de islam te verenigen, maar jij bent dan feitelijk eerder de uitzondering die de regel bevestigt, dan representatief voor het gros van de moslims die de islam wel van kindsbeen af in hun hoofd gestampt hebben gekregen. Je zou eigenlijk eens de proef op de som moeten nemen, en tegen je medemoslims zeggen dat je uit de islam getreden bent, en daarna nauwkeurig de reacties van je medemoslims optekenen, gewoon om te zien hoe vredelievend en tolerant de islam wel niet is en hoe je medemoslims jou op jouw gedrag beoordelen.
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Is dit nu echt wereldschokkend nieuws? Het is alsof men in de jaren '80 zou vragen aan Afro-Amerikanen wat ze vinden van de Afrikaners. Natúúrlijk gaan ze daar een negatieve mening over hebben, ze zouden wel krankzinnige zelfhaters zijn om een positief beeld te hebben van Israel. Hun antisemitisme op zich is dan ook het probleem niet, wel het feit dat ze in dermate grote groepen hier aanwezig zijn dat dat uiting vindt in onze maatschappij, terwijl deze met dat conflict helemaal niets te maken heeft.
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 12 mei 2011 om 19:07. |
![]() |
![]() |