![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...64&postcount=1 vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#102 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
ik bid dat de barmhartige (verheven en geprezen zij hij) het hart van alle vijanden van de islam vult met liefde, begrip, mededogen en een fikse dosis scherpzinnige skepsis. moge hij ons allen op het juiste pad gidsen en ons eindelijk vrede schenken. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#103 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kolonisatie? Een paar de facto onafhankelijk ghetto's in enkele grote Europese steden ja. Blaas de dingen nog wat meer op. Citaat:
Je standpunten over kolonialisme zijn zo boertig simplistisch dat ik er gewoon niet op ga reageren, dat is beter voor mijn bloeddruk. Ik ben niet gelieerd aan de PVDA noch aan enige andere partij of splintergroep. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, net bij de tandarts geweest om een tand te laten ontzenuwen: die zenuw dient totaal tot niets zei de tandarts. Was "designfoutje" om de tandartsen te plezieren zei hij. Kan je even aan uw barmhartigheid doorgeven dat hij de ziekenkas op zware kosten heeft gejaagd door die zenuwkes in die tandjes te laten zitten? Danku. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
sommigen zullen inderdaad nooit hun eigen gedachten in vraag stellen en zullen blijven volharden in de boosheid. uiteindelijk is het god zelf die beslist wie ze op een beter pad leidt en wie niet. mij heeft ze jaren lang anti-theist gemaakt voor ze me tot de islam riep. wie ben ik om dan te beweren dat ik weet wie zal blijven volharden in de boosheid en wie uiteindelijk zijn standpunt zal minderen? Citaat:
wetenschap leert alle intelligente gelovigen dat de schepping van het leven doorheen het proces van evolutie gebeurde. nergens in de qur'an vind ik ook maar iets dat dit expliciet tegenspreekt. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#106 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In zekere zin klopt dat wel; Mohammed is met zijn beperkte verstand religieus geïnspireerde tekstflarden aan het sprokkelen geweest bij joodse en christelijke sekten, zonder goed te snappen waar hij mee bezig was. Maar waren zijn rooftochten, moordcampagnes, verkrachtingen en haatpreken in tegenspraak met de koran? Ze vormden er juist één onlosmakelijk geheel mee, warrig en inconsequent, maar met als grote lijn toch de haat tegen alles wat te veel van Mohammed zelf afweek. In die zin is er in de mohammedaanse misdadigheid geen sprake van een afval van het geloof, en dus ook niet van een misbruik ervan voor doeleinden die eraan tegengesteld zijn, maar van de ultieme uitvoering van het misdadige project van de pedofeet (vrede zij met hem) zelf. Of wist je niet dat de christenen tot 325 weigerden, legerdienst te verrichten? Dat het christendom daarna een zaak van de kerk is geworden, en de haan vele, vele keren heeft moeten kraaien, tja, dat geeft de mohammedanerij in mijn ogen nog geen zweem van een begin van enig bestaansrecht, laat staan van een recht in mijn land te bestaan, een land waar overigens nog 5% praktiserend christen is, en de gelovigen een minderheid vormen - gelukkig maar.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Ik vind uw persoonlijke versie van islam in feite heel leuk. Toch nog eens je koran lezen, de mens werd helemaal geboetseerd hoor, van klei en aarde en modder en nog van die dingen.... inclusief die zenuw in die tanden én de blinde vlek!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Staatssecretaris
|
![]() We hebben hier weer een extreem asociaal iemand op het forum.
Een collectie van modellen die 0% empathie hebben en geen etiquetteregels respecteren. Jij haat hem en niemand verbiedt je om hem te haten. Niemand verplicht je om te geloven en niemand kan iemand verplichten of verbieden om te geloven of niet te geloven. Wat wil je met je post zeggen? Ben je iemand aan het overtuigen dat hij/zij liever niet gelooft omdat... blablabla (je eigen overtuigingen of onderzoek ofzo) of wil je nu redwasp of eventueel andere moslims emotioneel kwetsen omdat je hem/haar/hen zo veel haat? Wat doe je zeg? En dat is dan geen discriminatie? Dat is de discriminatie precies. Die mens praat als een echt sociale mens met jou op een loyale wijze; maar jij beantwoordt hem met ruwe, wilde en asociale uitdrukkingen over zijn overtuiging/geloof. Laatst gewijzigd door QuasiX : 13 mei 2011 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
ik heb over die discussie ooit iets gezegd in een interview met de morgen, maar ik vind niet meteen de link. ik heb nu niet zo veel tijd. incha'allah geef ik die binnenkort eens. kan het overigens zijn dat we al wel wat afgeweken zijn van het oorspronkelijk onderwerp: antisemitisme bij allochtone jongeren? vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#115 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In de 19° eeuw, in het licht van de vernietiging van de Indianen op het Noord-Amerikaanse continent, is de uitspraak opgetekend van Chief Joseph 'I claim the right to live on my land as I please, and I accord you the privilege to live on your land as you please'. Dit standpunt is een voorwaarde voor respect, in tegenstelling tot wat redwasp zegt. Zijn standpunt is dat van de bedriegers, en zegt meer over hen dan dat het inhoud heeft. Dictaturen, onmenselijke regimes, absolute klootzakken kunnen dit soort uitspraken van redwasp in hun vaandel dragen. Het legt de grondslag van blijvende onderdrukking, 'je kan je toch elders vestigen'. Dat zijn uitspraak neerkomt op 'we gaan ons vestigen daar waar we gratis geld krijgen om op de kap van anderen te leven' laat ik even buiten beschouwing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ik vind inderdaad het voornaamste probleem dat ze met zovelen aanwezig zijn dat wij überhaupt met dat antisemitisme geconfronteerd worden terwijl dat geen deel uitmaakt van onze hedendaagse cultuur. Men heeft niet het recht zich zomaar overal te vestigen. De Europeanen hadden moreel het recht niet om de helft van de wereld te koloniseren en in verschillende wereldgebieden de oorspronkelijke bevolking te marginaliseren, en immigranten hebben dat recht in het algemeen niet, ook al is daar op korte termijn geen relatie van dominantie aan verbonden. Punt uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Ik ben verontwaardigd door het feit dat mensen zoals Elchardus van de cijfers verschoten, ik had het erger verwacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel dieren doen dit trouwens. Allemaal racisten? Ook mijn kat waarschijnlijk? Nog 1 ding, met alle respect rooi wesp, maar 't vers dat je aanhaalt in je bijdrage eerder (de bijdrage met de link naar 'n andere bijdrage van je), werd vervangen door latere verzen, indien je eerlijk zou zijn, zou je dat vers niet gebruiken. Mohamedanen gebruiken dat vers steeds te pas en te onpas om aan te tonen dat islam godsdienstvrijheid kent, terwijl er in islamitische territoria totaal geen vrijheid van godsdienst is. De koran is niet in chronologische volgorde samengesteld, maar van kort(ste vers) naar lang, dat wéét je, de Mekka periode kenmerkt zich door ietsje meer vredelievende verzen, omdat de arabieren in Mekka geen brood lustten van wat mohamed te orakelen had, werd hij verjaagd en ging hij op de vlucht naar Medina, vanaf toen werden de verzen bloeddorstiger, vorige verzen kwamen te vervallen en werden vervangen door andere, zelfs d�*t staat duidelijk in je koran. Wees asjeblieft eerlijk en verspreid geen leugens om mensen op 'n verkeerd spoor te zetten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bedoel mag hij ongestoord bij jou binnen? |
|
![]() |
![]() |