![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed: daar ben ik het dan ook mee eens. Helaas verkeer ik ook nog eens in stilstand op deze aarde vol met robotten die niets van Einstein begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 19 mei 2011 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1605 | |||||||||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan is tevens het heelal de basis van de beweging en dan is het weg met die zogenaamde relativiteit. Niet de waarnemer, maar het heelal is de basis van wat beweegt of niet. Citaat:
De dingen zijn zoals de waarnemer (die stil staat voor zichzelf) ziet. Citaat:
Citaat:
Dat is nu juist wat ik steeds beweer en geef je me dus gelijk. Goed voor Rizzz om dit eens aandachtig te lezen. Weg met alle relativiteit. De aarde heeft dus een beweging ten opzichte van het heelal en daaruit is zijn contractie en tijdsdiletatie te berekenen. Dus dan is het ook niet waar dat een rijdende trein ook nog eens stil staat: dat is dan slechts SCHIJN en dat is dan ook wat ik steeds beweer. Citaat:
Nogmaals: En zo ja: staat de aarde vanuit een andere waarnemer bezien (die een grote snelheid heeft) ook nog steeds stil? Of zegt deze: nee, de aarde gaat heel snel en is plat (lengtecontractie dus). Ik vraag dus niet naar de hoeveelheid contractie, maar of er een contractie is, want voor ons zelf is er geen contractie, maar voor een snelle reiziger wel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus een volledige contractie. Citaat:
als snelheid relatief is, kan snelheid dan ook een stilstand wezen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat heb je helemaal niet uitgelegd, maar beweer je zomaar zo. Citaat:
Je beweert maar van alles zonder uitleg te geven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En daar gaat het in de wetenschap toch om. Citaat:
De theorie van Einstein is schijn en niet werkelijk zo. De wereld draait niet werkelijk om ons heen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik had het over het zien in perspectief en dat het heelal daardoor samengeperst is. Citaat:
Is het werkelijkheid dan leven we dus in meerdere heelallen, evenveel als er waarnemers zijn. Denk hier eens goed over na voor je Einstein uit den treure herhalen gaat en bovendien niet goed en duidelijk uitlegt. Citaat:
![]() Citaat:
Je geeft me dus gelijk en Einstein is een FAKE. Citaat:
De uitleg van de TWIN paradox, die ken ik en is een verdonkermaning waar het werkelijk om gaat. De hele theorie van Einstein hangt aan elkaar van tegenstrijdigheid waarin evenzovele heelallen zijn (subjectieve visies) als er waarnemers zijn. Of: alles is SCHIJN en bestaat helemaal niet ECHT. En steeds geef je me daarin gelijk zonder het te willen of kunnen herkennen en te erkennen, omdat je mijn reacties niet goed leest en er over heen gaat met het bekende verhaal van Einstein dat iedereen weet. Wakker worden dus. |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1606 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei, de huidige aanvaarde theorieen werken daarvoor perfect. Die van Newton werkte al heel goed maar die van Einstein was nog ietsje nauwkeuriger. (hoewel het in het voorbeeld van appel/maan niet uitmaakt welke je gebruikt, de verschillen zijn te klein). Als je theorie hiervoor geen nog nauwkeurigere formules kan leveren is je theorie obsoleet en blijven we beter bij de huidige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1607 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien vallen er geen appels op de maan. Citaat:
Citaat:
Het gaat hier niet om formules, dat weten we wel. Dus je bent steeds OFF TOPIC, niet begrijpende waar het om gaat. En dit uit slechtheid en onnozelheid. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1608 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1609 |
Europees Commissaris
|
![]() Harrie heeft alweer een discussie verloren. Jammer voor zijn zelfbeeld, proficiat aan Ars Nova
![]() |
#1610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles is bovendien relatief en vanuit de aarde valt er helemaal geen appel op de maan te zien, dus die is er dan ook niet. Mocht ie er toch wezen, dan is ie al behoorlijk verrot en niet te eten. Adam en Eva gaan er echt niet nog een keer aan beginnen. "Je bent tegenstrijdig, Einstein", hoorde ik Adam nog zeggen: "Vreet je appel zelf maar op". En rekenen kun je ook al niet als je het Mij wil laten doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar een aanname die niet deugt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1612 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Word je dat nu echt niet beu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dom moet je dan wel niet zijn, dat je zelfs dat een ander moet laten doen.... ![]() Rekening houdende met de kleurverschuiving is het appeltje geel geworden van nijd en pimpelpaars van ergernis..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ware appel is de appel ten eeuwige leven.
Deze hangt in Gods Hemelrijk en is bovendien heerlijk fris van smaak. Deze valt niet en is er alleen om te plukken en te proeven. Bovendien gaat deze met oneindige snelheid = C En toch staat ie stil in alle eeuwigheid. Dat volgens Einsteins tegenstrijdigheid. Rara: hoe kan dat? harriechristus appel..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1615 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Toch blijft het een mooie afgang alweer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier helemaal niet om berekeningen, maar om Einsteins tegenstrijdigheid, dus om de filosofie der relativiteit. Berekeningen mag je zelf doen in je vrije tijd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1617 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vraag'm eens iets specifieks over zijn theorie, zijn antwoord is steevast "lees mijn theorie & Hegel", hij kan het zelf niet uitleggen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1618 | |||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het universeel karakter van de natuurwetten en de onafhankelijkheid van elk inertiaalstelsel is alomtegenwoordig aangetoond, dank u. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Stel de aarde is dat grote tandwiel en een van de wielen van de trein is een kleiner tandwiel, voor de beweging maakt het toch niet uit aan welk wiel ik begin te draaien?? Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1619 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus dat ik dan toch nog eens iets moet uitleggen is een dubbele leugen. Maar goed: als je het wilt lezen, hier staat ie dan, en laat maar eens zien hoe ijverig en slim je wel niet bent: atoomtheorie. |
|
![]() |
![]() |